پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نکاتی در مورد جا کفشی و انواع آن
نوشته شده در چهار شنبه 7 آبان 1399
بازدید : 48
نویسنده : مینا ارمین نژاد

 

جا کفشی چوبی:

 

جا کفشی چوبی:

جا کفشی یکی از ساده ترین وسایل چوبی است اما بسیار مهم و کاربردی برای منزل شماست زیرا مرتب بودن و نمای ورودی به آن  بستگی دارد پس باید به انتخاب آن اهمیت زیادی بدهید، که ورودی منزلتان شیک و زیبا  باشد اما انتخاب جا کفشی زیبا به همین سادگی ها نیست شما باید طرح های زیادی را مورد بررسی قرار دهید و همچنین زمان گیر است اکثر مردم به دلیل این که برای نگهداری کفش ، واکس و پاشنه کش است زیاد دقت نمیکنند که اشتباه است همان طور که گفتیم نمای ورودی و خروجی را تشکیل می دهد و اولین وسیله است که افراد با آن روبه رو میشوند ما در این مقاله با چندین مدل  شما را اشنا خواهیم کرد و راهنمایی های لازم را برای خرید یک جا کفشی شیک و زیبا در اختیار شما میگذاریم.

راهنمایی های لازم برای انتخاب جا کفشی مناسب:

  • فضای مناسب

اصولا فضای اصلی قرار دادن جا کفشی فضای ورودی و راهرو است ولی با کوچکتر شدن منازل و کمبود فضا این مسئله دشوار شده است ما به شما پیشنهاد میکنیم قبل از خرید ابعاد و اندازه فضای خود را اندازه بگیرید تا دچار مشکل نشوید

 

  • اندازه و ابعاد

شما برای یک انتخاب مناسب باید اندازه فضایی که دارید وتعداد کفش ها را در نظر بگیرید و همچنین تعداد کفش هایی که قرار است در اینده اظافه شود پس پیشنهاد میشود که ابعاد بزرگتری در نظر بگیرید.

  • جنس

مدل های آن ها جنس های مختلفی دارند از جمله چوب ، ام دی اف و فلز که  شما  باید با در نظر گرفتن دکوراسیون منزلتان جنس آن را انتخاب کنید اگر دکوراسیون منزل شما مدرن است پیشنهاد میکنیم از فلزی و ام دی اف استفاده کنید و اگر کلاسیک است  جا کفشی چوبی را پیشنهاد میکنیم.

  • رنگ مناسب

همانطور که جنس و ابعاد مهم است رنگ و مدل آن هم مهم است و شما باید متناسب با رنگ دکوراسیون منزلتان انتخاب کنید.

در چهار رنگ ، رنگهای آبنوس ، وکنه ، آنتیک و لارکس طراحی میشود

 انواع جا کفشی ها :

  •  مدرن

  •  سه تکه

  • مدل جاکفشی و جا لباسی

  •  نشیمن دار

  • دیواری

 

 

مدل مدرن :

این سبک  معمولا ساده و دارای رنگ روشن هستند که  زیبایی و سادگی خاصی دارند که امروزه طرفدار های بسیاری دارد.

جا کفشی مدرن- رادیمان

مدل سه تکه:

مدل سه تکه همان طور که از نامشان پیداست سه تکه هستند که اگر تعداد کفش های شما بالاست وتنوع کفش های زیادی دارید برای شما بسیار مناسب است.برای مثال شما میتوانید کفش های تابستانی  بهاره مجلسی و اسپرت را به راحتی در این جا کفشی ها جداسازی  و مرتب کنید.

جا کفشی- رادیمان

جا کفشی و جا لباسی:

این سبک هم جا کفشی هم جا لباسی است که برای ورودی منازل مناسب است و البته این هم باید در نظر گرفت که این نوع فضای زیادی را اشغال میکند که باید مناسب با فضای خود این سبک را انتخاب کنید.

جا کفشی و جا لباسی- رادیمان

مدل نشیمن دار:

این مدل بسیار پر طرفدار و کاربردی است که ویژگی آن نشستن و پوشیدن کفش است. ارتفاع کمی هم دارند که متوان هم در راهرو هم دراتاق قرار داد.

جا کفشی نشیمن دار-رادیمان

مدل دیواری:

این سبک بر روی دیوار نصب میشوند و فضایی را اشغال نمیکنند که برای آپارتمان های کوچک بسیار مناسب هستند. این سبک  جاکفشی اغلب آینه دار بوده و به صورت چند تکه نصب می گردند. اندازه و ابعاد  آن را میتوان بر حسب  نیاز و تعداد کفش ها طراحی کرد.

 

جا کفشی دیواری-رادیمان


:: برچسب‌ها: جاک ,



میز تلویزیون
نوشته شده در چهار شنبه 7 آبان 1399
بازدید : 33
نویسنده : مینا ارمین نژاد

 

میز تلویزیون

میز تلویزیون عموما طرفداران خودشان را دارند.این نوع میزها بیشتر به فروش میروند زیرا سبک مدرن و طرح چوبی که دارند بیشتر مشتریان را جذب میکند.

مهم ترین موضوع در طراحی و دکوراسیونی منزل و اتاق نشیمن میز تلویزیون است.
طرح ها ومدل های جدید ومتنوع میز تلویزیون بسییار رشد کرده است و باعث شده است .که خواهان زیادی داشته باشد.قبل از خرید میز تلویزیون باید به اندازه تلویزیون و سبک دکوراسیون منزل خود توجه کنید.

قبل از خرید میز تلویزیون باید به نکات زیر توجه داشته یاشید:
۱-اندازه میز تلویزیون:
مهم ترین پارامتر قبل از خرید میز اندازه آن است. اصولا میز تلویزیون نباید کوچکتر یا هم اندازه تلویزیون باشد. و بهتر است که میز ۱۰ سانتی متر از هر طرف از تلویزیون بزرگتر باشد.

۲-محل قرار گیری میز تلویزیون:
قبل از خرید توجه داشته باشید که میز تلویزیون را میخواهید چگونه و کجا قرار دهید.برای مثال برای خانه های بزرگ میزی بزرگ و برای خانه های کوچک نباید میز شما بزرگ باشد. و میزکوچک مناسب است .که امروزه مدل هایی به بازار ارائه شده است. که مناسب خانه های آپارتمانی است.

میز تلویزیون هم در انواع مختلف ارائه میشود:

– سنتی
– صنعتی
– امروزی
– مدرن
– روستایی
– کلاسیک
– دیواری

درادامه به بررسی هرکدام از موارد بالا میپردازیم:

سبک سنتی:

۱-سبک سنتی به میز هایی گفته میشود که طرح و نقش و نگار سنتی تولید میشود. و مشتریان خاص خود را دارند.

 

میز تلویزیون

 

سبک صنعتی:

۲-میز تلویزیون صنعتی یک سبک منحصر به فرد است که بسیار پر کاربرد است. و انسان را یاد دوران سختی اما زنده بودن امید و جریان داشتن زندگی می اندازد. این سبک با رنگ های روشن با فضای خانه هماهنگ میشود.و نگاه هارا خسته نمیکند.

 

میز تلویزیون

سبک امروزی:

۳-مدل امروزی یکی از پر فروش ترین انواع سبک میز تلویزیونی است .که در طزح های ساده و جذابی ارائه میشود سبک مینیمال یکی از زیر مجکوعه های سبک امروزی به شمار میرود.که از محبوبترین طرح های دکوراسیونی بوده و بسیار پرفروش است.

 

سبک مدرن:

۴-سبک امروزی و مدرن شباهت های زیادی به یکدیگر دارند . میزتلویزیون های مدرن که اغلب ازجنس فایبرگلاس و ملامینه ساخته شده اند. طراحی های به روز دارند و بسیار پر طرفدارند. از برش های تیز در لبه و خطوط موازی در این سبک استفاده شده است .و با ورود تلویزیون های بزرگ و جدید این سبک به روز رسانی شده است.

 

میز تلویزیون

 

سبک روستایی:

۵-سبک روستایی در این سبک که طرفداران خاص خود را دارد از طرح های روستایی و روستیک بهره گرفته شده است . ترکیب چوب های جلا خورده و بست های فلزی متصل به آن این حس را به شما منتقل می کند. که گویی خانه تان را با چوب های جنگلی آراسته اید.

 

میز تلویزیون

سبک کلاسیک:

۶-سبک کلاسیک بهترین گزینه برای دکوراسیون های به سبک کلاسیک و یا لوکس می باشد. این میزها بر خلاف میز های مدرن که می تواند. از هر جنسی باشد غالبا چوبی بوده و طرح و نقش های خاصی در بدنه خود دارند. که به خوبی با سبک کلاسیک دکوراسیون فضای نشیمن شما هماهنگ می شود. اگر از طرفداران این سبک هستید. بایداین نکته را به شما یادآوری کنم که از انتخاب میز کلاسیک شلوغ پرهیز نمایید!

 

میز تلویزیون

 

۷-اگر فضای زندگی شما کوچک است بهترین گزینه برای دکوراسیون شما انتخاب میز تی وی دیواری است. این میزها که از جمله میزهای کم جا می باشد به خوبی می تواند به جای اشغال سطح کف شما فضای دیوارتان را اشغال کند و شما فضای کافی برای قرار دادن مبلمان بیشتر و یا لوازم و وسایل خود را داشته باشید. بنابراین در انتخاب میز تلویزیون خود ابعاد فضایی را در نظر بگیرید. این مدل میزهای تلویزیون می توانند در دسته میزهای مدرن نیز قرا بگیرند و بیش تر برای دکوراسیون مدرن و امروزی استفاده می شوند.

 

میز تلویزیون

 

سبک دیواری:

گاهی اوقات زمانی که یک مدل میز تی وی ساده را انتخاب می کنید. می توانید به راحتی با قرار دادن وسایل تزیینی و یا شلف ها فضای جالب تری را خلق نمایید.

نکته ای که می خواهم به عنوان یک ترفند دکوراسیونی به شما بگویم. این است که اگر از تلویزیون به عنوان یک مرکز کانونی در نشیمن استفاده می کنید.سعی نمایید تا جای ممکن آن را جذاب و خلاقانه به کار ببرید.

در این مطلب از موارد متعددی از راهنمای خرید میز تی وی را بررسی کردیم. از انواع میزها تا مدل‌های مختلف موجود در سطح بازار. همه این موارد باعث می‌شوند. تا با خیالی آسوده‌تر میز خود را انتخاب نمایید.


:: برچسب‌ها: میز تلویزیون امروزی , میز تلویزیون کلاسیک , میز تلویزیون مدرن , میزتلویزیون سلطنتی ,



ساعت دیواری
نوشته شده در یک شنبه 27 مهر 1399
بازدید : 32
نویسنده : مینا ارمین نژاد

ساعت دیواری

 

ساعت دیواری یکی از عناصر پر کاربرد و تزیینی در فضای داخلی ویکی از اساسی ترین وسایل دکوری است. که متناسب با طراحی اتاق خواب و پذیرایی انتخاب میشود

 

ساعت دیواری طرح ها ی زیادی دارد.مانند:
1-ساعت دیواری مدرن
2-ساعت دیواری فانتزی
3-ساعت دیواری تبلیغاتی
نکات طلایی در خریدیک ساعت دیواری:
در انتخاب ساعت دیواری باید نکات فراوانی را در نظر داشت.اولین نکته این است که بدانیم ساعت درکجا نصب میشود.دربرخی موارد یک ساعت پاندولی مناسب است. و در برخی موارد خرید یک ساعت کوچک مدرن برای خانه هایی که سبک کلاسیک دارند. ساعت های پاندولی در نوع ایستاده انتخاب مناسبی هستن.
اگر می خواهید نوع ساده تری از ساعت دیواری را برای دکوراسیون خود داشته باشید. به سراغ ساعت های گرد بروید. انتخاب رنگ های تیره مانند سیاه و قهوه ای وهمچنین زنگ طلایی برای ساعت دیواری با سبک کلاسیک همخوانی بیش تری دارد.

 

یکی دیگر از مهم ترین شرایط خرید ساعت این است. که مدل ساعت دیواری با مدل دیگر وسایل منزل یا محیط کار همخوانی داشته باشد. افرادی هستند که به صدای عقربه های ساعت حساس اند. به همین دلیل این افراد می توانند ساعت را در فضاهایی کم رفت و امدتری نصب کنند.

 

البته به این نکته هم توجه داشته باشیم که میزان بودجه شما نقش بسیار مهمی در انتخاب و خرید یک ساعت دیواری دارد چراکه شما باتوجه به مقدار بودجه خود تصمیم میگیرید. که یک ساعت برند گران قیمت و یا یک ساعت معمولی کوچک بخرید.

 

ساعت دیواری-رادیمان

 

ساعت دیواری مدرن:

 

همیشه هنگام چیدمان دکوراسیون خانه، یکی از نکات مهمی که باید در نظر داشت.هماهنگی و همنشینی رنگ های عناصر دکوراسیون داخلی است.که اغلب زمان زیادی برای ایجاد این هماهنگی صرف می شود.

 

ساعت دیواری های چوبی یکی از بهترین ساعت دیواری ها هستند. که بدلیل مدرن بودن هم ظاهر زیباتری دارند. و هم امکانات بیشتری نسبت به سایر ساعت ها دارند. بدلیل زیبا و شیک شدن وسایل ها از چوب برای ساخت بیشتر وسایل استفاده میکنند.

 

 

 

چرا ساعت دیواری چوبی؟

 

ساعت دیواری چوبی جزو مدرنترین ساعت ها است. بخاطر زیبایی که دارد میتوانید به عنوان یک وسیله ی تزئینی دیوار استفاده کنید.مناسب همه ی سبک های دکوراسیون خانه است.

 

اگر توجه کرده باشید گفته بودیم که در انتخاب ساعت باید حواستان باشد که ساعت دیواری به دکوراسیون خانه بیاید و در اینجا میخواهیم به شما بگوییم که ساعت دیواری چوبی مناسب هر دکوراسیونی در سبک های مختلف است.

 

اگرنمیتوانید یک وسایل دکوری و یا تزئینی برای دیوار پیدا کنید میتوانید از این ساعت ها به عنوان وسایل تزئینی دیوار استفاده کنید.

 

ساعت دیواری-رادیمان

 

موتور ساعت:

 

از نوع کوارتز اصل تایوان می‌باشد و برای نصب کافیست تا ساعت را بوسیله یک میخ روی دیوار نصب کنید.
با توجه به یک تکه بودن ساعت و استفاده از روکش پی وی سی سفید بجای رنگ، تمیز کردن ساعت با یک دستمال معمولی به راحتی انجام می‌شود و بدنه ساعت در برابر خط و خش دستمال‌های زبر کاملا مقاوم است.

 

رنگ ساعت

 

رنگ‌های به‌کار رفته در طراحی دکوراتیو، نقش مهمی در انتخاب رنگ ساعت  دارد. رنگ ساعت نباید مشابه رنگ‌های به‌کار رفته در مبلمان فضا باشد. اگر ساعت را در بخش جنوبی خانه نصب می‌کنید؛
باید در انتخاب ساعت رنگ‌های قرمز، نارنجی یا زرد را درنظر بگیرید.

 

اگر محل نصب ساعت را در بخش شمالی منزل درنظر گرفته‌اید؛ اولویت با رنگ‌های نقره‌ای و سفید است. انتخاب رنگ ساعت در فنگ‌شویی منزل شما تأثیر بسیار زیادی دارد.

 

-محل نصب

 

محل نصب ساعت در چه اتاقی تعیین شده‌است. سبک دکوراسیون به‌کاررفته در اتاق،

 

-سبک ساعت

 

را مشخص می‌کند. به عنوان مثال اگر ساعت را برای نصب در آشپزخانه انتخاب می‌کنید؛ در انتخاب ساعت‌هایی شبیه به قاشق و چنگال را درنظر بگیرید.

 

یکی دیگر از ساعت دیواری های چوبی ساعت دیواردوطرفه چوبی است.

 

ساعت دیواری دوطرفه چوبی دارای شکل ظاهری شیک مناسب برای تزئین منزل محل کار و یا فروشگاه یک انتخاب فوق العاده می باشد . از جمله امکانات این ساعت فانتزی امکان چرخش و قرارگیری در جهات مختلف و نیز دارایی 2 صفحه نمایش در 2 طرف می باشد .

 

ساعت دیواری-رادیمان

 

 

 

ساعت های خورشیدی:

 

ساعت‌های خورشیدی در دوران کهن به‌طور وسیع استفاده می‌شده‌اند.این گونه از ساعت می‌تواند زمان را برحسب زاویه یا محل قرارگیری سایهٔ یک میله که با زاویهٔ مشخص نسبت به زمین قرار دارد، کار زمان‌سنجی را انجام دهد.

 

 

 

این ساعت هم با وسیله قراردادن حرکت روزانهٔ خورشید و هم وسیلهٔ ابتکاری با استقرار شاخص مخصوص و مدرج کردن سایهٔ خورشید است. این ساعت، نقطهٔ مقابل ساعت ستاره‌ای، صرفاً ساعتی روزانه است.

 

 

 

این گونه از ساعت، به‌رغم قدمت آن، از دقت قابل‌قبولی برخوردار است و انواع دقیق آن زمان ظاهری خورشیدی را با خطای حداکثر ۱۵ دقیقه (ناشی از تاب‌خوردن محور گردش زمین به دور خود) معین می‌کند.

 

 

 

ساعت های آفتابی:

 

ساعت‌های آفتابیِ دقیق با یک جدول یا نمودار ارائه می‌شوند که این خطای اندازه‌گیری زمان را در ماه‌های مختلف سال تصحیح می‌کند.

 

به گفتهٔ هرودوت، نمونه‌های اولیهٔ این گونه ساعت به اقوام سومری و کلدانی بازمی‌گردد و قدمتی حداقل ۵۰۰۰ ساله دارد.

 

 

 

ساعت های آبی:

 

ساعت‌آبی در کنار ساعت‌های آفتابی احتمالاً قدیمی‌ترین ساعت ساخت بشرند. مدل‌های ابتدایی ساعت آبی باقی‌مانده از قرن ۱۶ پیش از میلاد از مصر و بابِل به‌دست آمده.[]این گونه معمولاً از دو ظرف تشکیل شده که آب با شدت معین از یکی به دیگری می‌ریزد.

 

 

 

کاربردی‌ترین ساعت آبی متعلق به ایران است زیرا نه بر اساس خرافات یا تفریح بلکه برای یک ضرورت اساسی زندگی کشاورزی و تقسیم سهام آب قنات یا آب چشمه‌ها در مناطق کویری ساخته شده‌است.

 

کالیستنس، مورخ یونانی ۳۲۸ پیش از میلاد، که در لشکرکشی اسکندر مقدونی به ایران همراه او بود، نوشته‌است:

 

در اینجا (ایران)، در دهکده‌ها که آب را برحسب نوبت به کشاورزان برای زراعت می‌دهند، یک فرد از میان کشاورزان انتخاب می‌شود تا بر زمان نوبت (و تقسیم زمانی سهام قنات)نظارت داشته باشد.

 

 

 

برای این توضیحات خارج از بحث فقط میخاستیم که شما با ساعت هایی که در قدیم از آن ها استفاده میشدند نیز آشنا شده باشید.

 


:: برچسب‌ها: ساعت دیواری مدرن , ساعت دیواری چوبی , ساعت دیواری کلاسیک ,



کمد دیواری و انواع آن ها
نوشته شده در یک شنبه 27 مهر 1399
بازدید : 77
نویسنده : مینا ارمین نژاد

 

کمدلباس

کمددیواری یا کمد لباس تاثیر زیادی بروی زیبایی و مرتب و منظم ماندن فضای اتاق خواب دارد.مطمئناً کسی نمی تواند منکر این داعا شود که پشت هر اتاق مرتب یک کمد جا دار ایستاده است .در گذشته  بیش از آن که کمد ها ی امروزی ساخته شوند.

برای مرتب نگه داشتن اتاق ها  از پستوها که لباس ها و وسایل اضافی خانه را در خود جای میدادند. استفاده میشد همان فضا های کوچکی که با یک آویز پارچه ای از باقی فضای خانه جدا میشدند.
مگر می شود اتاقی را بدون کمد ها و کشو ها زیبا بدانیم.؟ این عنصر جدا نشدنی در خانه های ما به قدری اهمیت دارد .که هر روز با انواع متنوع تر و زیبا تر و مدرن ترآن روبرو میشویم و از نظر طراحان باز هم جای کاردارد.
کمد ها در اوایل تولید از چوب ساخته میشدند .ولی با پیشرفت تکنولوژی و ساخت مواد جدید در صنعت چوب کمد ها را از این مواد تولید کردند .

مانند ام دی اف، پی وی سی ، هایگلاس که ام دی اف پر کاربردترین آن و پی وی سی و هایگلاس جدیدترین آن است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. برای مثال ام دی اف مات و ضد خش است . هایگلاس شیک و براق است پی وی سی کاملا ضد آب است .پس شما باید همه این ها راانتخاب در نظر بگیرید.

 

کمد دیواری

با گذشت زمان و کوچک شدن خانه ها و نیاز فراوان به فضای بیشتر برای نگه داری  لوازم.
کمدهایی که بر روی دیوار نصب می شدند  به وجود آمدند که آنها را کمد دیواری می نامند .

مزیت این کمدها این است که  فضای کمتری نسبت به کمدهای معمولی اشغال می کنند و فضای لازم برای وسایلی مانند لباس، رخت خواب و لوازم خانگی را فراهم می کنند. کمدهای دیواری، را بر اساس مدل اتاق یا فضای موجود ساخته میشوند.

کمد دیواری-رادیمان

 

کمدهای دیواری به دو نوع مختلف تقسیم بندی می شوند کمد دیواری ریلی و کمد دیواری درب لولایی که هر کدام ویژگی های مختص به خود دارند که در مطالب بعدی به آن می پردازیم

کمد دیواری درب لولایی

این کمد ها مانند کمد های معمولی درب های آن به طرف بیرون باز میشوند برای باز شدن درب این کمد های باید فضای مناسبی در نظر گرفته شود یکی از مزیت های های این نوع درب ها این است که میتوان از تمام فضای داخل کمد استفاده کرد

 

کمد دیواری ریلی:

با کوچک تر شدن خانه ها اتاق ها هم  بسیار کوچک شدند و به همین علت  دیگر فضا برای باز شدن درب کمد وجود ندارد،  پس برای این خانه ها یا همان خانه های آپارتمانی کمدهایی که درب های آنها به صورت ریلی باز و بسته می شود.

طراحی شد که برای باز شدن درب این نوع کمدها به فضای اضافه احتیاج نیست و البته این هم باید در نظر گرفت که این نوع کمد به  علت ریلی بودن درب آن نمیشود به صورت  همزمان از تمامی فضای کمد استفاده کرد، زیرا وقتی یک طرف کمد باز باشد، طرف دیگر بسته خواهد ماند.

کمد دیواری ریلی-رادیمان

کمد های کشویی:

نوع دیگر از کمد ها کمد های کشویی هستند که به تنهایی یا در ترکیب با دو نوع کمد دیگر در جای دادن وسایل به شما  کمک کنند این نوع کمد ها با کشوهایی بزرگ ریلی که دارای طبقه بندی هم هستند طراحی میشوند.

اتاق های کمدی

این نوع کمد ها اتاق های کوچکی هستند که در انتهای اتاق اصلی قرار دارند این کمد ها دارای آینه قدی رگال ، کشو و طبقه بندی هستند و حتی دارای میز ارایش و صندلی هم هستند این کمد ها بسیار شیک و زیبا هستند و در صورت فضای کافی و بودجه داشتن این نوع کمد ها را به شما پیشنهاد میکنیم.

 

اتاق کمد-رادیمان

راهنمای خرید کمد

  • برای خرید کمد فضا موردنظر خود را بررسی و اندازه گیری کنید.
  • در نظر داشته باشید که به چه مدل کمدی احتیاج دارید، کمدی درب ریلی، کشودار، طبقه دار یا مدل های دیگر.
  • رنگ مورد نظر خود برای دکوراسیون را مشخص کنید تا کمد دیواری خریداری شده با دکوراسیون اتاق همخوانی داشته باشد.

:: برچسب‌ها: کمدهای ریلی , کمد های دیواری , کمد کشویی ,



میز های اداری و کاربرد آن ها
نوشته شده در سه شنبه 22 مهر 1399
بازدید : 40
نویسنده : مینا ارمین نژاد

 

 


میز اداری

امروزه اکثر افراد وقت خود را در سر کار و پشت میز سپری میکنند و فرقی نمیکند مدیر یا کارمند باشید به هرحال برای انجام دادن کار ها باید وقت خود را پشت میز بگذرانید.

پس باید میز  شما مناسب و طوری باشد که راحت باشید و باعث خستگی نشود. و همچنین کارایی شما را بالا ببرد و از کار کردن لذت ببرید.انتخاب نامناسب باعث میشود در طولانی مدت به ستون فقرات شما آسیب بزند. از این رو گروه بازرگانی رادیمان با طراحی  آرگونومیک مشکلاتی از قبیل آسیب به ستون فقرات و افت کارایی افراد را حل میکند.میز اداری گروه بازرگانی رادیمان  ارتفاع ان ها ۷۵ سانتی متری است. و فضای مناسبی برای پاها در نظر گرفته میشود  و همچنین توجه کافی روی طراحی ظاهری و زیبایی میز اداری دارد. وخاص و منحصر به فرد طراحی میکند.

این که می گوییم طراحی آرگونومیک به این منظور نمیباشد که هر میزی که طراحی آرگونومیک دارد برای شما مناسب است زیرا شما باید نیاز های خود راهم از یک میز اداری در نظر بگیرید. برای مثال شما قرار است رو میز خود کامپیوتر قرار دهید. باید توجه داشته باشید که ایا این میز برای شما مناسب است؟ ایا از فضای کافی برخور دار است؟بنابراین بهتر است فضای کافی روی میز کار خود داشته باشید. چون غیر از کامپیوتر وسایلی از جمله تلفن و پرینتر هم استفاده میکنید. و همچنین محل مناسبی برای عبور کابل ها داشته باشد. این ویژگی میز اداری شما را مرتب نگه میدارد.

میز های اداری شامل موارد زیر است:

-مدیریتی

– کارمندی

– منشی

– کار گروهی

– کنفرانس

– پذیرش(کانتر)

میز مدیریتی:

میز مدیریت همانطور که از نامش پیداست برای اتاق مدیریت یک داره یا شرکت در نظر گرفته میشود.

مهم ترین ویژگی هایی که یک میز مدیریت باید داشته باشد راحتی و عدم خستگی است زیرا مدیران ساعات زیادی را پشت آن سپری میکنند و مواردی مانند:

۱- اندازه میز مدیریت

۲-رنگ طرح

۳- ارتفاع

اندازه میز مدیریت:

میز ادرای یا مدیریتی معمولا از میز های کارمندی اندازه بزرگتری دارد.

به این دلیل که باقرار دادن کامپیوتر فضای کافی برای وسایل دیگر از جمله تقویم و لوگوی شرکت و… باشد.

رنگ و طرح میز مدیریت:

معمولا بهتر است رنگی را انتخاب کنید که با دکوراسیون داخلی اتاق هم خوانی داشته باشد.

و معمولا رنگ  های تیره بیشتر برای مدیریت استفاده میشود چون باعث میشود.توجه ناظرین را به خود جلب کند و همچنین طرح و فرم میز مدیریت با کارمندی متفاوت است

زیرا میز مدیریت یا میز اداری نباید ساده باشد و باید گیرایی خاصی داشته باشد به همین دلیل با اشکال خاص و زیبایی آن را  طراحی میکنند.

ارتفاع میز مدیریت:

میز مدیریت یا همان میز ادرای نباید ارتفاع زیادی داشته باشد. و همچنین نباید ارتفاع آن کم باشد زیرا باعث مشکلات جسمانی میشود .

باید بطوری باشد که فرد با راحت نشستن به تمام وسایل رو میز دسترسی داشته باشد. اما امروزه میز های مدیریتی در ارتفاع های قابل تنظیم طراحی میشود.

میز مدیریت

 

میز کارمندی:

شاید شما در هنگام خرید یک میز مناسب این سوال برایتان پیش آمده باشد. که چه میزی میتواند برای کارمندان شما مناسب باشد؟

یکی از مواردی که بسیار مهم است تا در هنگام خرید به آن توجه کنید. توجه به حوزه کاری شرکت و وظایف کارمندانی که قرار است برای آن ها میز تهیه کنید.برای مثال کارمندی که وظیفه آن رسیدگی به امور مشتریان است. خب طبیعتا در اینجا کارمند فقط به یک سیستم کامپیوتر و یک تلفن بیشتر نیاز ندارد.و میتوانید میز کوچکی برای آن طراحی کنید.ولی یک کارمند معمار که کار طراحی رابرعهده دارد. علاوه بر یک سیستم به فضای کافی برای قرار دادن برگه ها و لوازم تحریر خود نیاز دارد.            اولین موردی که در بازدید از یک فضای اداری به چشم می آید. میز کارمندی است که بر اساس اتاق طراحی میشود.که پرسنل و کارمندان یک شرکت یا دفاتر از آن استفاده میکنند.

میز منشی:

منشی شرکت کسی است که در ابتدای شرکت قرار میگیرد. و اولین کسی است که با مشتری دیدار میکند.

میز منشی باید دارای کشو های زیاد و معمولا سیستم کامپیوتر، دفتر یادداشت و لوازم تحریر بر روی آن قرار میگیرد.میز منشی باید به گونه ای قرار بگیرد که منشی به تمام نقاط کنترل داشته باشد. معمولا در ادارات میز منشی به صورت تک نفره است. و به همراه صندلی در قسمت ورودی قرار میگیرد وهم چنین بخشی از دکوراسیون سالن انتظار است.و می توان گفت که در روحیه پرسنل هم نیز می تواند تاثیر منفی یا مثبت بگذارد.

 

میز منشی

میز کار گروهی(میز اداری):

امروزه در بسیاری از شرکت و سازمان ها کارمندان برای داشتن انواع کار گروهی تشویق میشوند. میز کار گروهی باعث میشود که در بین کارکنان طوفان فکری شکل بگیرد.به همین دلیل بسیاری از مدیران به دنبال مجزا کردن اتاقی برای کار گروهی خود هستند.

برای ایجاد این اتاق مجزا به میز مناسبی احتیاج دارید برای تهیه ی میز کار گروهی باید باتوجه به تعداد کارمندان و فضایی که میخاهید میز را در آن جا قرار دهید. میز کار گروهی خود راانتخاب کنید.از سویی میتوان میز کار گروهی را شیوه جدید در طراحی دکوراسیون داخلی دانست.

این میزها اجازه می دهند که تا تعداد کارکنان در فضایی کوچکتر اما کاملا بهینه و مناسب مشغول به فعالیت باشند. در نهایت اخرین مزیت میز کار گروهی ساده شدن و بهره بردن همه افراد  از امکانات اشتراکی از جمله پرینتر، اسکنر ،فکس و…. است.

 

میز کار گروهی

میز کنفرانس (میز اداری):

میز کنفرانس برای اتاق های مذاکره وسالن های کنفرانس استفاده میشود.

اتاق کنفرانس یکی از بخش های مهم اداری است زیرا  قدرت و عظمت گروهی کارکنان آن شرکت را نشان می دهد. وهمچنین  تصمیم گیری های مهم و بلند مدت در آن گرفته میشود و به همین دلیل طراحی و دکوراسیون داخلی خاصی دارند به همین علت  میز های کنفرانس در طرح های متفاوت و زیبا طراحی میشوند. تا با دکوراسیون هم خوانی داشته باشند و در طراحی از رنگ ها ومتریال های مختلفی استفاده میشود. تا گیرایی خاصی داشته باشند  و از حالت بی روح خارج شوند. متنوع بودن این میز ها انتخاب مشتریان نسبت به علایق و طرحی که مورد نظرشان است را آسان میکند.

میز کنفرانس

میز پذیرش یا کانتر:

میز های کانتر یا همان پذیرش در بانک ها مطب ها و…استفاده میشود. میز های کانتر فضای زیادی نیاز ندارند و برای یک یا دونفر طراحی میشوند.

این میز ها سبک و قابل حمل هستند و بهتر است که کانتر طوری طراحی شود .که ارتباط بین کارمندا ن ومراجعه کنندگان را آسان کند و همچنین طراحی ان به گونه ای باشد. که موجب اسیب و ناراحتی کارمندان در دراز مدت نشود جنس این میزها معمولا MDF با روکش PVC  است که مقاومت بالایی در برابر فشار دارند. و طوری طراحی میشوند که قابلیت جمع شدن دارند.میز کانتر به چند دسته تقسیم میشوند. مانند: کانتر اداری ، بیمارستان ، بانک و …. که در آینده به طور مفصل برای شما توضیح خواهیم داد.

میز کانتر یا پذیرش

 

 

:: برچسب‌ها: خرید میز اداری , میرهای اداری , میز اداری ,



همه چیز درمورد یک مبلمان خوب
نوشته شده در دو شنبه 21 مهر 1399
بازدید : 37
نویسنده : مینا ارمین نژاد

 

 

همه چیز درمورد یک مبلمان خوب !! مبلمان در گذشته مختص به اقشار ثروتمند و خاص بود اما امروزه همه مردم در هر سطح اقتصادی با هر درامدی که باشند. حتما در منازل خود از مبلمان استفاده میکنند. و معمولا اگر درامدشان پایین باشد مبلمانی با قیمتی پایین تر میخرند. و اگر درامد خوبی و بالایی داشته باشند مبلمانی با قیمت بالاتر میخرند. پس نتیجه میگیریم مبلمان امروزه از اهمیت بالایی برخور دار است. و به عنوان کالای اساسی در اکثر منازل مورد استفاده قرار میگیرد که جلوه ویژه ای به هر خانه می بخشند. شما با انتخاب مبلمان شیک وجذاب قدم بلندی در جهت زیبا سازی منزل خود برداشته اید.

نکات دیگر که برای خرید یک مبل باید در نظر داشت

اما باید این نکته را هم در نظر گرفت که انتخاب مبلمان خوب صرفاً انتخاب یک طرح زیبا با پارچه های رنگارنگ و جذاب نیست .بلکه شما باید خصوصیات و استانداردهای یک مبل را در نظر بگیرید و همچنین به ارتباط مبلمان با فضایی که در آن قراراست قرار بگیرد. باید مد نظرتان باشد اگر این موضوع را هنگام خرید نادیده بگیرید حتما گرفتار خواهید شد .اگر منزل شما کوچک است باید بیشتر به اندازه مبلمان دقت کنید زیرا مبلمان با اندازه های بزرگ فضای زیادی از منزل شما را اشغال میکند. و همچنین برعکس برای منازل با اتاق نشیمن بزرگ مبل های کوچک و جمع و جورمناسب نیست زیرا فضای زیادی را خالی میگذارند. و موضوع دیگری که باید به آن دقت شود درب ورودی است که مبلمان به راحتی از در یا راهروی ورودی منزلتان عبور کند.

کارایی مبلمان

موضوعی بعدی که باید به آن پرداخت کارایی مبلمان است قبل از انتخاب مبلمان خود باید به این نکته توجه داشته باشید. که قرار است مبلمان را در کدام فضای منزل یا محل کارتان قرار دهیدبرای مثال در اتاق نشیمن یا اتاق کار که قطعا در شکل و جنس و رنگی که میخواهید .در اتاق نشیمن استفاده کنید با اتاق کار متفاوت است.هنگام خرید حتما مبلمان را تست کنید یعنی روی مبل نشسته وفنر و اجزای ان را مورد بررسی قرار دهید. فنر های مبل نباید خیلی سفت باشند که چوب و فنر زیر آن را حس کنید و نه انقدر نرم که شما را در خود بگیرد و همچنین روکش های مبل باید جنس عالی و مرغوبی داشته باشند. شما میتوانید مبلمان را با رنگ دیوار، پرده یا فرش ها ست کنید و قبل از خرید درباره هماهنگی  رنگ ها مطالعه کنید. تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

مبلمان مدرن و شیک

 

دسته بندی مبلمان:

مبل ها به سه دسته تقسیم میشوند:

  • سلطنتی یا استیل
  • نیمه استیل
  • راحتی

 

مبل سلطنتی یا استیل :

مبل سلطنتی یا همان مبل استیل  است. که برای فضا های رسمی استفاده میشوند و ظاهر شیک و مجللی دارند.مبل های سلطنتی  یا همان استیل از چوب و پارچه و فوم ساخته میشوند و چوب استفاده شده برای این مبلمان معمولا از گردو، راش و گاهی اوقات چوب سفید است.در مبلمان سلطنتی برای زیبایی از منبت کاری استفاده میشود .که در قسمت تاج  دسته و پایه  به کار برده میشود. میزان مصرفی چوب در ساخت مبلمان سلطنتی بالاست به همین دلیل  دارای وزن زیادی هستند. که معمولا در نگاه اول عیب محسوب میشود. ولی به دلیل استفاده از چوب باعث افزایش عمر و مقاومت این نوع میشود.

مبل های سلطنتی  در ست های ۷ نفره و ۹ نفره عرضه میشوند.ست ۷ نفره شامل یک مبل دو نفره و یک مبل سه نفره  و دو عدد یک نفره است و ست ۹ نفره آن دو صندلی میزبان بیشتر از ست ۷نفره دارد

 

مبل سلطنتی لاکچری و زیبا

 

مبل نیمه استیل :

مبل نیمه استیل بین دو گروه مبلمان استیل و راحتی قرار می گیرد. این نوع مبل ها طراحی های متفاوت و زیبایی دارند. که منزل شما را دلنشین و جذاب میکنند. این نوع  نسبت به مبلمان استیل راحت تر هستند.  ودربرخی از این مبل ها هنر منبت کاری نیز دیده میشود. ودر رنگ و طرح های مختلف ساخته میشوند .این مدل مبلمان می توانند برای دکوراسیون های کلاسیک و مدرن مناسب باشند.

 

مدل مبل نیمه استیل زیبا

 

مبل راحتی:

مبل راحتی همانطور که از اسمش پیداست مبلی است. برا نشستن با ویژگی راحت بودن  این نوع مبل دارای نشیمن های نرم . ارتفاع کم و دسته های پهن  و همچنین بالشتی از جنس خود دارند. مهم ترین ویژگی هایی که مبل های راحتی دارند. حس راحتی و نرم بودن پشتی و نشیمن آن هاست که چنین مواردی در مبل های سلطنتی و نیمه استیل دیده نمیشود.مبل راحتی در مجموع وسیله‌ای با قابلیت انعطاف برای راحتی افراد است .که این موضوع باعث شده بیشتر افراد این مبل را به سایر مبل های دیگر ترجیح دهند.

 

مدل مبل راحتی شیک و جذاب


:: برچسب‌ها: مبل سلطنتی , مبل نیمه استیل , مبل راحتی , مبل نیمه استیل , ,



تخت خواب شیک و مدرن!!
نوشته شده در دو شنبه 21 مهر 1399
بازدید : 27
نویسنده : مینا ارمین نژاد

 

 

سرویس خواب چوبی قدیمی ترین و زیبا ترین نوع سرویس خواب میباشد . به طور کلی سرویس خواب در قدیم اکثرا از جنس چوبی ساخته میشود. که بسیار مقاوم و با دوام بود. جنس چوب سرویس خواب ها با هم متفاوت است .جوری که در هر نقطه از آب و هوا مقاومت متفاوتی دارند. یکی از زیبا ترین و پر طرفدارترین مدل های سرویس خواب چوبی (ام دی اف) است.

این مدل سرویس خواب مناسب با تمام دکوراسیون های کلاسیک و مدرن میباشد. یک سرویس خواب چوبی نسبت به سرویس های فلزی سروصدای کمتری دارند. این سروصدا شامل صدای اجزای چوب و هم چنین صدای آزار دهنده هنگام جابجایی میشود.بهتر است از این موضوع قافل نشویم. که اتاق خواب بیش تر از آن که صرفا محلی برای خواب باشد محلی برای آرامش روحی افراد است.

بررسی ویژگی های سرویس خواب!!

توجه داشته باشید که سرویس خواب وسیله ای است که در فضای اتاق خواب به چشم می خورد بنا براین بهتر است. در انتخاب طرح و رنگآن دقت لازم را داشته باشید تابتوانید با انتخاب سرویس خوابی شیک و جذاب دکوراسیون اتاق خواب خود را زیبا و منحصر به فرد کنید.

سرویس خواب چوبی در انواع مدل سلطنتی و سرویس خواب اسپرت و مدرن وجود دارند. که انتخاب هر کدام از این طرح ها به سبک دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما بستگی دارند.نکته ای که در انتخاب سرویس خواب شما بسیار مهم است. کیفیت و ساختار بکار رفته برای چوب آن است. که روی کیفیت محصول تاثیر مهمی میگذارد.

پیشنهاد میکنیم در هنگام خرید سرویس خواب حتما آن را بو بکشید درست متوجه شدید. برخی از تخت ها به دلیل استفاده از چوب های نامرغوب و رنگ آمیزی نا مناسب بوی بسیار بدی را از خود پخش میکنند. و به همین دلیل شما در بلند مدت احساس نا خوشایندی نسبت به آن پیدا میکنید.همچنین به منظور نظافت اطراف و زیر تخت توصیه میشود. که تخت ارتفاع مناسبی در حدود ۳۰ سانتی متر داشته باشد که لوله جاروبرقی به راحتی زیر آن برای نظافت قرار بگیرد…

 

سرویس خواب مدرن

 

سرویس خواب هارا از نظر سنی می توان به سه دسته تقسیم کرد:

-سرویس خواب نوزاد
-سرویس خواب نوجوان
-سرویس خواب عروس

انواع تخت خواب ها:

-تخت خواب یه نفره
-تخت خواب دو نفره
-تخت خواب دو طبقه

درکل یکی از اصلی ترین اجزای سرویس خواب تخت خواب است. و انتخاب نوع ان بسته به شخصیت و توان خرید افراد دارد.
سرویس خواب در انواع مختلفی است برای مثال سرویس خواب به شکل گرد ، مستطیل ، فانتزی عروسکی و انواع دیگر از نمونه ها و مدل های سرویس خواب در بازار عرضه میشود.

سبک و استاندارد بودن تخت خواب یکی از رکن های اساسی میباشد. وقتی بعد از یک روز کاری خسته کننده کاری به خانه می روید استراحت و خوابیدن یکی از راه هایی است. که خستگی را از شما می گیرد در نتیجه در زمان خرید تخت خواب خود دقت نمایید.عموما تخت خواب ها به صورت تک نفره و دونفره طراحی و ساخته میشوند.
پاتختی یکی از لوازم جانبی کنار تخت به شمار می رود. که همراه سرویس خواب ارائه میشود.

برای انتخاب تخت خوابتان به نکات زیر توجه داشته باشید:

اگر شما شخصی متاهل هستید و نیاز به تخت خواب دارید بهتر است. تختی با ابعاد مناسب یرای استراحتتان انتخاب کنید. که هر دوشخص به راحتی روی آن خوابیده و استراحت کنند.

نمونه ای از تخت یه نفره:

تخت خواب سطنتی

 

تخت یک نفره باید دارای عرض ۹۰ تا ۱۱۰ سانتی متر و طول آن ۲۰۰ متر باشد. اگر شما هنگام خوابیدن زیاد چرخ میزنید بهتر است که تخت خواب ۱۱۰ سانتی متری را خریداری کنید.

تخت خواب های دو نفره عرض ۱۳۵ تا ۱۵۰ سانتی متر رادارند.افرادی که قد بلند دارند. بهتر است تختی با طول ۲ متر تهیه کنند. کسانی که قد کوتاه دارند تخت ۱۹۰ سانتی متری هم پاسخگوی نیاز آنها خواهد بود.اما باید بدانید سرویس خواب باتوجه به ابعاد و متراژ اتاق خواب شما باید انتخاب شود.

 

ویژگی های سرویس خواب:
-به طور کلی تخت خواب باکیفیت هنگام خوابیدن یا برخاستن صدا بدهد.
-ابعاد آن برای حمل ونقل مناسب باشد. تختی که بشود قطعات آن رااز هم جدا کرد گزینه ی بهتری است.
-تخت باید سبک و راحت باشد که به راحتی بتوان آن را از هم جدانمود

سرویس خواب اسپرت یا سلطنتی؟؟
-سرویس خواب سلطنتی بدلیل زیبایی بی دلیل و کیفیت ساخت مناسب برای جهیزیه عروس بهترین گزینه می باشد.

-در حالیکه سرویس خواب اسپرت به دلیل لحاظ محدوده سنی استفاده کننده برای جوانان و نوجوانان بسیار مناسب بوده و دارای طرح و رنگ بندی متفاوتی است.

نمونه ای از تخت دونفره اسپرت (گرد):

تخت خواب اسپرت گرد

تخت خواب یه نفره:

از این مدل تخت اغلب برای در اتاق کودکان و نوجوانان و جوانان استفاده می‌شود.

سرویس خواب‌های یک نفره در انواع طرح‌های مدرن و کلاسیک و رنگ‌های متنوع موجود هستند که انتخاب هر یک از این مدل‌ها به سبک دکوراسیون داخلی اتاق خواب بستگی دارد.

تشک‌هایی که برای تخت خواب یک نفره تهیه می شوند اغلب دو سایز دارند. طول تشک‌ها اغلب ۲ متر است که برای تخت های نوجوان ممکن  است دارای طول ۱۸۰ سانتی متر نیز باشند. بعلاوه عرض تشک ها نیز بنابر آنچه استاندارد تخت خواب یک نفره در نظر گرفته شد ۹۰ سانتی متر است. در هتل‌ها و بیشتر مراکزی که برای اقامت مسافران اتاق مهیا می کنند.

 


:: برچسب‌ها: تخت خواب سلطنتی , سرویس خواب چوبی , سرویس خواب مدرن ,



کمد لباس چوبی
نوشته شده در شنبه 22 شهريور 1399
بازدید : 37
نویسنده : مینا ارمین نژاد

 

کمد لباس چوبی
مطمئناً کسی نمی تواند منکر این اعا شود که پشت هر اتاق مرتب یک

کمد جادار

ایستاده است.
بیش از ان که کمد ها پایشان به خانه های امروزی باز شود ، این پستوها بودند که لباس ها و وسایل اضافی خانه را در خود جای میدادند. همان فضا های کوچکی که با یک آویز پارچه ای از باقی فضای خانه جدا میشدند.

مگر می شود اتاقی را بدون

کمدها و کشوها

زیبا بدانیم؟؟؟این عنصر جدا نشدنی در خانه های ما به قدری اهمیت دارد که هر روز با انواع متنوع تر و زیبا تر و مدرن ترش روبرو میشویم و از نظر طراحان باز هم جای کار دارد.

کمد ها می توانند در دو نوع

بدون درب

و درب دار باشند.که در ادامه با نمونه ای از آن ها آشنا می شوید:
در نوع اول ما لباس هارا در معرض دید قرار میدهیم.و با خطوط کمد همراه میکنیم تا یک طرح دینامیک و پر انرژی را ایجاد نماییم.به طور خلاصه به همه چیز جرات دیده شدن را میدهیم.

کمد لباس زیبا

مدل کمد لباس بدون در
شاید در وهله اول استفاده از این کمد ها برایتان عجیب باشد.اما همان طور که تغییراتی مانند ما کابینت های بدون دسته راقبول کردیم این بار هم کمد های بدون درب را ارائه میدهیم.این نوع کمد یک طراحی هوشمندانه و البته استفاده آسان را ارائه داده است.

این کمد در طراحی دکوراسیون داخلی خانه شما هم تاثیر زیادی دارد. از مزیت های مهم دیگری که مدل

کمد لباس

بدون درب دارد می توان به قابل تنظیم بودن بخش های مختلف اشاره کرد...

کمد های چوبی

فضای گرمی را در خانه ایجاد میکند.و اگر سرویس خواب وسایر وسایل دکوری اتاقتان چوبی باشد همگی دست به دست هم میدهند و دکوراسیون کلاسیک جذابی را می سازند.

اگر هم می‌خواهید کمدتان چوبی باشد و هم این‌که فضای اتاق را پرنورتر نشان بدهد،یک کمد چوبی آینه دار که هم فضای کلاسیک اتاق را حفظ میکند و هم با آن اینه ای که وسط قلبش کاشته شده باعث می شود که فضا بزرگ تر و دلباز تر دیده شود.

کمد لباس دخترانه

اگر به طرح چوب علاقه دارید اما بودجه‌تان برای خرید کمد لباس‌ از جنس چوب طبیعی کافی نیست، بهتر است به فکر خرید

کمد ام دی اف

باشید.
کمد لباس ام دی اف از نظر طرح و مدل به دو صورتِ (

کمد لباس ریلی

و

کمدلباس لولایی

) در بازار عرضه می‌شوند.
حفظ

نظم و ترتیب

توی فضای اتاق خواب بر آرامش اعضای خونه و زیبایی اتاق خیلی تأثیرگذار هست.
کمد لباس بخشی از دکوراسیون اتاق به شمار میره و این روزها علاوه بر لباس، خیلی دیگه از لوازم کوچیک و جانبی رو هم میشه توی کمدها گذاشت و

بی نظمی

رو از خونه دور کرد.

نکته ی مهم در انتخاب کمد لباس
نکته ای که برای سفارش یک محصول باید مد نظر قرار گیرد.مقدار فضاییست که اشغال میکند باید توجه داشت در

کمد لباس چوبی درب دار

باز شدن درب نیز نیاز به فضا دارد و مهم است.
نمونه ای از کمد لباس چوبی درب دار:

کمد لباس پسرانه

به دلیل کمبود فضا در خانه های امروزی ما به شما کمدهایی که با درب های ریلی هستند را پیشنهاد میکنیم.

دربهای کمد

لباس چوبی یکپارچه و هرکدام بااستفاده از سه لولای ارام بند تجهیز شده است.که علاوه بر استحکام مناسب موجب

باز و بسته شدن

آسان و ایمن دربها نیز میشود.

امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی منزل داشتن یک اتاق لباس بسیار مهم و نیاز اصلی محسوب میشود .
منظور از

اتاق لباس

حتما اتاق بزرگی نیست که باعث

اشغال فضای زیادی

از خانه شود بلکه گاهی یک فضای 3 الی 4 متری هم برای انتخاب به عنوان اتاق لباس کافی است.

البته امروزه از کمد های درب دار کمتر استفاده میکنند و اکثر مدل های

کمد لباس مدرن

بدون درب و یا با درب های کشویی هستند.

این مدل

کمد لباس دخترانه

جدید، به راحتی برای

لباس‌های آویزی

و وسایل دم دستی فضاسازی کرده، به علاوه از فضای اضافه

بالای کمد

برای نگهداری باکس‌های

جمع آوری وسایل

و یا وسایل تزئینی میشه استفاده‌های مفیدی کرد.

کمد لباس مدرن

کمد لباس می تواند در دونوع ولی در یک طرح متفاوت نیز باشد برای مثال کمد شما هم درب داشته باشد و هم کشو داشته باشد.این نوع

کمد لباس کاربردی

برای خانه هایی که فضای کافی را ندارند ولی وسایل مورد نیاز زیاد است بسیار مناسب است.

یکی از آرزوهای هر خانمی داشتن یک فضای اتاق گونه مجزا برای کمد لباس است که همه چیز رو توش بچینه .
اگر چنین فضای خوبی توی خونه یا اتاق خواب دارید این مدل

کمد لباس شیک

رو بهتون پیشنهاد میکنیم


طراحی کمد لباس

کمد های لباس جنس های مختلفی دارند از جمله:
   -های گلاس(شیشه ای)
   -ام دی اف
   -چوب طبیعی
اگر به دنبال کمدی هستید که در عین شیک بودن

طراحی ساده و مدرنی

داشته باشد و جمع و جور باشد و طبقه بندی

داخل کمد لباس

فضای کافی برای

جا دادن لباس ها

و وسایل داشته باشد. در این صورت باید کمد لباس ریلی راخریداری کنید

کمد لباس ریلی جاگیر نیست اما جای زیادی برای وسایل شما دارد.
زیرا اگر درب ان را باز کنید نیز فضایی را اشغال نمیکند...پس شما می توانید با استفاده از سلیقه ی خود هر

نوع کمد

ی را که خواستید انتخاب و از آن استفاده کنید


:: برچسب‌ها: کمد لباس مدرن , طراحی کمد لباس , ساخت کمد لباس , کمد لباس دخترانه ,



جاکفشی چوبی
نوشته شده در شنبه 22 شهريور 1399
بازدید : 40
نویسنده : مینا ارمین نژاد

 

 

جاکفشی چوبی
یکی از عناصر کاربردی است که در ورودی خانه ها وجود آن ضروری ست .علاوه بر

کاربری جاکفشی

،به زیبایی آن نیز باید توجه شود. در یک

دکوراسیون مدرن

و شیک تمامی اجزای محیط مهم هستند. نباید حتی یک قلم از آنها را فراموش کنید.

جاکفشی

یکی از وسایلی می‌باشد که وجود آن در هر خانه‌ای الزامی است. امروزه باتوجه به گسترش آپارتمان‌نشینی، وجود

کفش‌های به هم ریخته

و نامرتب جلوی درب ورودی هر واحد، جلوه‌ی خوشایندی نخواهد داشت.

پس لزوم خرید این وسیله‌ی پرکاربرد بیش از پیش احساس می‌شود. به طور کلی می‌توان گفت، جاکفشی‌ها علاوه بر مکان مناسبی که برای قرارگیری کفش‌ها هستند، باعث زیبایی دکوراسیون خانه هم خواهند شد، چرا که نمای ظاهری آنها با طرح و شکل‌های زیبا و خاصی تولید می‌شوند.


جاکفشی مدرن

عزیزان توجه داشته باشید که می‌توانید جاکفشی را با سایر وسایل خانه ست کنید، چون این محصول کاربردی در

انواع رنگ‌ها

و مدل‌ها وارد بازار شده است.

همانطور که از نام این وسیله مشخص است، یکی از وسایل خانه می‌باشد که وظیفه‌ی اصلی آن نگهداری از کفش‌ها خواهد بود.

جاکفشی‌های موجود

در بازار معمولا دارای دو یا چند طبقه هستند که همین امر موجب می‌شود مقدار بیشتری

کفش

در آن جای گیرد. جنس این وسیله اغلب از چوب، پلاستیک و فلز می‌باشد.

مدل‌های قدیمی تر

جاکفشی آهنی

بودند و دو دسته در کناره‌های آن وجود داشت و معمولا سه طبقه هم بودند و درب نداشتند .
اما امروزه این وسیله تغییرات زیادی کرده و گاهی اوقات تعداد طبقه‌های آن به هفت یا هشت عدد هم می‌رسد، دارای درب می‌باشند که باعث می‌شود کفش‌های داخل آن مشخص نباشد.

مدل های مختلف جاکفشی شامل موارد زیر است.
   -مدل دیواری آپارتمانی
   -

جاکفشی مدل داشبوردی


   -مدل ایستاده
   -مدل صندوقی پاف دار
   -

جاکفشی با طرح های فانتزی



جاکفشی مدرن

جاکفشی باید با

دکور اطراف

آن مورد بررسی قرار بگیرد تا بتوانید راحت و درست انتخاب کنید.
اما!!!!!!
نکته ای که در کارهای مدرن و جدید سالیان اخیر به آن توجه ویژه شده ،کارایی آنها ست. طرح هایی مشاهده می کنید که فضای کمتری اشغال می کنند. از این فضا نهایت استفاده شده است. هیچ بخشی بی استفاده نمی ماند، اما در عین حال اصلا شاهد شلوغی نیستیم. برای

خرید جا کفشی

موضوع استفاده از فضا بسیار مهم است.

باید تصور کنید یک مهمانی شلوغ خواهید داشت، آیا جاکفشی برای مهمانان شما فضای کافی دارد؟ پس باید از

حداکثر فضا

استفاده شود.

در هر خانه ای وجود یک جاکفشی برای

نگه داری کفش

های مان ضرورت دارد. کفش ها یکی از لوازمی هستند که احتیاج زیادی به رسیدگی یا نگه داری دارند و باید همیشه تمیز باشند تا در زمان لازم بتوانیم به راحتی از آنها استفاده کنیم. برای این که بتوانیم کفش های مان را به صورت صحیح نگه داری کنیم، به یک

جاکفشی مناسب

احتیاج داریم.

سلیقه ی هر فردی در

انتخاب کفش

متفاوت است، برخی افراد دوست دارند کفش های زیادی داشته باشند و در موقیت های مختلف، کفش های متفاوتی بپوشند و برخی هم کمتر به تعویض کفش های خود اهمیت می دهند.
در هر صورت بیشتر افراد،

چند جفت کفش

متفاوت برای خود دارند. البته هر چه قدر کفش های بیشتری داشته باشید، فضای بیشتری برای نگه داری آنها احتیاج خواهید داشت. به طور معمول

کفش ها و جاکفشی ها

را در پشت در قرار می دهند، ولی مشکل اینجا است که فضای این بخش از خانه محدود است و نمی توان

تمامی کفش ها

را در آنجا نگه داری کرد...

جاکفشی شیک

جاکفشی انواع زیادی داره که یکی از اونا،

جاکفشی دیواری

است.
یک جاکفشی دیواری می‌تونه مثل کمد دیواری و ریلی به شکل های مختلفی از قبیل، >h6>قفسه ای و درب دار باشه. حتی میتونه بصورت یک یا چند قطعه چوبی باشه که روی دیوار نصب میشن.

به طور کلی جاکفشی دیواری به چند مدل تقسیم میشه، از جمله:
   -

جاکفشی داخل کمد دیواری


   -

جاکفشی دیواری کم ج



جاکفشی زیبا

همه ما میدانیم که امروزه آپارتمان ها فضای کافی برای زیباتر کردن دکوراسیون داخلی منزل ما راندارند که بتوانیم وسایل بزرگتر و شیک تری برا

دکوراسیون منزل

خود از آن استفاده کنیم. پس مجبوریم یا بعضی از وسایل را حذف کنیم و یا این که از وسایل های کوچک تری استفاده کنیم.

این هم دو طرح ابتکاری برای پر کردن فضای پرت منازل. این نوع طرح‌ها برای آپارتمان های کوچک و حتی

مغازه های کفش فروشی

میتونه مفید باشه.


جاکفشی زیبا

ًٌٍبهتر است با انواع مختلف جاکفشی بیشتر آشنا شوید:

   -

جاکفشی آینه‌ای

: در این مدل از جاکفشی‌ها قسمت بالایی آن با آینه پوشیده شده است و به سمت دیگر آن هم دارای جالباسی خواهد بود. برخی از افراد علاقه دارند این وسیله علاوه بر

نگهداری کفش

، کارایی های دیگری از قبیل داشتن آینه و جای رخت را هم دارا باشد.

   -

جاکفشی نیمکت‌دار

: علت نامگذاری این مدل، داشتن ارتفاع کوتاه آن است. چون خیلی بلند نیست به راحتی می‌توانید از آن به عنوان نیمکت هم استفاده نمایید. در قسمت زیر این مدل هم قفسه‌هایی برای نگهداری انواع کفش تعبیه شده است.

   -

جاکفشی درب‌دار

: وجود درب در این مدل از جاکفشی‌ها سبب نی‌شود که گرد‌و‌خاک و آلودگی بر روی کفش ننشیند و هم‌چنین بوی نامطبوع کفش‌ها در خانه نپیچد. این مدل نسبت به سایر مدل‌ها بیشتر مورد توجه خانم‌های خانه دار است چون برای زیبایی دکوراسیون منزل هم کارایی دارد و داخل جاکفشی مشخص نیست.

   -

جاکفشی عمودی

: یکی از مزیت‌های این مدل داشتن طبقه‌های زیاد و همچنین کوچک بودن عرض آن می‌باشد. بیشتر برای خانه‌های کوچک کاربرد دارد.


:: برچسب‌ها: طراحی جا کفشی , ساخت جاکفشی , جا کفشی شیک , جا کفشی مدرن ,



جاکفشی چوبی
نوشته شده در شنبه 22 شهريور 1399
بازدید : 76
نویسنده : مینا ارمین نژاد



شلف دیواری چوبی
نوشته شده در پنج شنبه 20 شهريور 1399
بازدید : 48
نویسنده : مینا ارمین نژاد

 

شلف دیواری چوبی

شلف دیواری چوبی

در ساختمان‌های امروزی به‌منظور قرار دادن

لوازم تزئینی

، کتاب، مجله و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. از شلف دیواری چوبی می‌توان به‌منظور استفاده از فضای خالی دیوار و استفاده بهینه از فضاهای موجود در ساختمان استفاده کرد.
شلف دیواری میتواند به طرح های مختلف ساخته شود.


ساخت شلف دیواری

بر خلاف خانه های قدیمی که مشکلی از نظر کوچکی و جابجایی وسایل در منزل نداشتند, امروزه در خانه های آپارتمانی و کوچک نیازمند ایجاد تغییر در دکوراسیون و افزایش ظرفیت محیط برای راحتی بیشتر اعضای خانواده هستیم.

تخت ها و کمد های کم جا یکی از

طراحی های بی نظیر

در این مورد هستند ولی یکی از بهترین راهکارها در این زمینه استفاده از طبقه ها یا شلف هایی است که در اندازه ها و رنگ و مدل های متنوعی طراحی شده اند. بنابر سن و جنسیت و نیاز خود یا فرزندانتان می توانید از این سازه های کوچک در منزل خود بهره ببرید و نظم بیشتری به محیط زندگی خود ببخشید.

برای مثال میتوانیم بگوییم که برای خانه های کوچک که فضای مناسبی ندارند میتوان شلف دیواری را جایگزین میز تلویزیون کرد.که تاثیر زیادی بر دکوراسیون داخلی خانه دارد.

در

دکوراسیون مدرن و امروزی

، چیدمان اتاق نشیمن باید به گونه ای چیده شود که بزرگ و دلباز به نظر برسد در چنین شرایطی حذف لوازم غیر ضروری یک اقدام حیاتی است و یکی از ابزار های مهم آن استفاده از شلف دیواری به عنوان میز تلویزیون است.

طراحی شلف دیواری

شما می توانید از شلف های دیواری برای قرار دادن

لوازم دکوری و تزیینی

...برای زیباتر شدن دکوراسیون داخلی در قسمت های مختلف منزل خود ایجاد نمایید.

در زمان های گذشته از طاقچه برای

تزیین دیوار منزل

خود استفاده میکردند.ولی امروزه

شلف و باکس

های دیواری

جایگزین طاقچه

هاشدند.که به کمک این عناصر تزیینی می توانید دیوار قسمت های مختلف منزل خانه خود را به زیبای تزیین کنید.

از شلف دیواری میتوان به عنوان کتابخانه برای کتاب های خود استفاده کنید.
یکی از بهترین روش ها برای

تزیین دیوار پذیزایی

استفاده از

شلف ها و قفسه

های دیواری است.زیرا به راحتی میتوانید

وسایل تزیینی

خود را روی شلف دیواری قرار دهید که این کار به دیوار زیبایی میبخشد و این که شما دیگر نگران این نیستید که برای این که دکوراسیون منزلتان زیبا به نظر برسد و شما مجبور نیستید از عکس ها برای تزیینات استفاده کنید که شااید این کار تکراری را دست نداشته باشید.

شلف دیواری زیبا

از شلف دیواری میتوان به عنوان ردیف بالایی کابینت استفاده کرد که سبک مدرن کابینت های ایتالیایی نیز هست.

سایز شلف های دیواری

به خوبی قابل تغییر است تا تقریبا هرچیزی را بتوان روی ان قرار داد..

طبقه دیواری چوبی

را میتوان از نوع چوب طبیعی مانند بلوط ، گردو و کاج تهیه کنید که حتما ان را برای مقاومت در برابر پوسیدگی وحشرات مقاوم سازی کنید. یا از نوع چند لایه چوب باشد که حتما بر روی ان لایه ی ضد اب قرار دهید.
برای این که شلف دیواری شما با دیوار و وسایل خانه ست شود بهتر است که جنس آن از چوب باشد زیرا به خوبی با وسایل و سایر رنگ ها ست می شود.
شلف های دیواری را می توان در طرح و مدل های مختلف پیدا کرد.
نمونه ای از شلف دیواری برای اتاق خواب کودک:

شلف دیواری شیک

برخی افراد ترجیح میدهندکه برای این قفسه ها درب نیز بسازند چرا که از افتادن وسایل جلو گیری میکند و دلیل دیگری که دارد برای ساختن درب میتوان گف برای دیده نشدن

وسایل داخل قفسه

هم میباشد.

شلف و قفسه دیواری چوبی از جمله وسایل نه چندان ضروری ولی بسیار مهم کاربردی در دکوراسیون و منظم نکه داشتن محیط به زیبا ترین شکل است.
نمونه ای از شلف دیواری که در اشپزخانه استفاده شده است که به

دکوراسیون اشپزخانه

زیبایی خاصی افزوده است.

شلف دیواری چوبی

مزایای شلف دیواری
1. شلف دیواری امکان >h6>ایجاد فضایی لوکس برای قرار دادن
اشیای زینتی را به شما می دهد.

2. شلف دیواری میتواند فضایی مجازی و خاص برای قرار دادن

کتاب های شخصیتان

ایجاد کند.

3. شلف دیواری

تزیین دیوار اتاق ها

و یا سالن پذیرایی را بصورت مینیمال ، ساده و شیک در می آورد.

4. امکان

ترکیب باکس و شلف

به سلیقه خودو ترکیب
رنگ متفاوت برای

ایجاد فضایی رومانتیک

بر روی دیوار ها.

5. شلف دیواری محلی برای قرار گیری لوازم دکوری ، شمع ،
مجسمه ، و

قاب عکس

و غیره می باشد.

6.

شلف دیواری قفسه

بندی اتاق ، آشپزخانه ، اتاق خواب و
اتاق کودک را به خوبی انجام میدهد .

7. شلف دیواری می تواند قفسه بندی و دکوراسیون اماکن اداری ،
فروشگاه ها و غرفه های نمایشگاهی را نیز انجام دهد .

8. شلف دیواری امکان استفاده به عنوان میز تلویزیون و

میز تلفن

را به شما می دهد .

9. شلف دیواری امکان استفاده به عنوان پاتختی برای کنار
تخت خواب ها در

اتاق های کوچک

را دارا می باشد .

10.

شلف دیواری متنوع

:: برچسب‌ها: طراحی شلف دواری ,ساخت شلف دیواری چوبی , شلف دیواری زیبا ,



پنجره چوبی
نوشته شده در چهار شنبه 19 شهريور 1399
بازدید : 40
نویسنده : مینا ارمین نژاد

 

 

پنجره چوبی
چوب به عنوان نخستین ماده اولیه ای که بشر برای ساخت درب و پنجره مورد استفاده قرار داده است به سبب زیبایی و اصالت منحصر به فرد خود همواره جایگاه خود را در این صنعت حفظ کرده است. از زمان تولید پنجره های اولیه تا کنون تکنولوژی فرآوری و

کاربرد چوب

همیشه در حال رشد بوده است. ویژگی های

پنجره های تمام چوب

فرآوری شده تا به حدی پیشرفت داشته که می توان موارد زیر را در این باره نام برد:

قابلیت ساخت به صورت دو جداره، زیبایی، طول عمر بالا، عایق حرارت - جلوگیری از اتلاف انرژی، عایق صوت، عایق در برابر عبور ذرات گرد و غبار و آلودگی هوا، عایق در برابر نفوذ آب، بی نیاز از رنگ، قابل شستشو، مقاوم در برابر نور آفتاب و حرارت، نصب و تعویض آسان، قابل استفاده در انواع شرایط آب و هوایی.

پنجره چوبی شیک

پنجره چوبی

از

انواع پنجره

در صنعت

درب و پنجره

است که چوب به عنوان ماده ای رایج در طبیعت از اولین مواد استفاده شده در ساخت درب و پنجره، در آن به کار گرفته شد.

تزیین پنجره

های رو به خیابان با استفاده از گل ها و گیاهان زینتی پنجره ها علاوه بر ایجاد ارتباط بین فضای درونی و بیرونی ساختمان ها و نقش آن در نورپردازی فضای مورد نظر، تاثیر بسزایی نیز در زیبا سازی شهر ها دارند.
استفاده از چوب در

ساخت پنجره

قدمتی دیرینه در جهان دارد. برای کنترل و نگهداشت انرژی از

شیشه های دو و سه جداره

در پنجره ها استفاده می کنیم . که خوشبختانه امکان تولید پروفیل های چوبی

مخصوص پنجره

های دو و سه جداره وجود دارد.

ویژگی‌های پنجره های چوبی سه جداره و دو جداره
   -دوستدار محیط زیست
   -عایق حرارتی مناسب
   -عایق صوتی مناسب
   -طول عمر بالا
   -قابلیت شستشو
   -قابلیت استفاده در انواع شرایط آب و هوایی
   -مقاوم در برابر نورخورشید
   -قابلیت نصب و تعویض آسان

این روزها بسیاری برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل را از انواع پنجره چوبی مدرن ، دکوری و...استفاده میکنند.ناگفته نماند که پنجره چوبی طرفداران بسیاری دارد.

ساخت پنجره چوبی

بهتر است بدانید یکی از

مزایای چوب

می‌توان به ضریب انتقال حرارتی پایین آن اشاره کرد به نحوی که چوب گرما و سرما را منتقل نمی‌کند.
اگر زندگی در یک خانه‌ی کم ‌نور را تجربه کرده باشید حتما از اهمیت نورگیری فضا باخبر هستید. یک خانه با

پنجره‌های نامناسب

چشم‌انداز، تهویه، زیبایی فضا، و ورود نور را مختل می‌کند. حتی از نظر روانی، محیط تاریک به تدریج می‌تواند باعث بی‌حالی و افسردگی شما شود.

پس توصیه می‌کنیم

نقش پنجره‌

ها در محل کار و زندگیتان را جدی بگیرید. و حداقل برای انتخاب آن به اندازه مبلمان و لوسترتان وسواس به خرج دهید. ما معتقدیم که آگاهی قبل از هر انتخاب، بهترین نتیجه را به همراه دارد.

پنجره‌ی چوبی

قدیمی‌ترین نوع پنجره

است. احتمالا شما هم در خانه‌های قدیمی یا فیلم و کارتون‌ها نمونه‌های آن را دیده باشید. در گذشته به دلیل دسترسی فراوان چوب، در اکثر خانه‌ها از همین مصالح برای قاب پنجره استفاده می‌شد.
البته این به معنی منسوخ شدن پروفیل چوبی در ساختمان‌های امروزی نیست. این مدل پنجره حتی در

ساختمان‌های مدرن

هم کار شده و جلوه و اصالت خاصی به فضا بخشیده است. رنگ گرم و نوع بافت چوب، زیبایی خاصی دارد که می‌تواند با توجه به سبک دکوراسیون شما مورد استفاده قرار بگیرد.

طراحی پنجره چوبی

بهره‌وری انرژی بالای پنجره دوجداره چوبی:
چوب یکی از بهترین مواد برای ایجاد یک عایق مناسب حرارتی به‌حساب می‌آید.

عایق بودن چوب

فقط به سیستم دمایی محدود نیست و از آن می‌توان به‌عنوان عایق مناسب صدا هم استفاده کرد.

پنجره دوجداره چوبی

به‌طور قابل ملاحظه‌ای هزینه‌های انرژی را کاهش می‌دهد و این امر هم از نظر اقتصادی برای شما جذاب خواهد بود.

چوب از طبیعت و درختان طبیعی برداشت می شود.و یک مصالح ساختمانی طبیعی که پایدار و سازگار با محیط زیست است.برای ساخت پنجره های چوبی گاز خای کمتری تولید میشود و پس از تخریب هم به راحتی به چرخه تولید وارد میگردد.اهمیت دیگر پنجره های چوبی سازگار بودن با محیط زیست است و انتخاب بیشتر افراد امریکا به همین دلیل است.
اگر خانه ای با پنجره های چوبی داشته باشید انرژی کمتری مصرف می کنید.و به همین ترتیی دی اکسید کربن کمتری در هوا منتشر می شود.


پنجره چوبی زیبا

پنجره های خارجی

خانه، همان ها که رو به فضای خارجی نظیر کوچه و خیابان باز می شوند یکی از المان های تاثیر گذار بر زیبایی شهری می باشند. هر چه ظاهر آن ها زیبا تر باشد نمای شهر هم بهتر خواهد بود و حس بهتری به عابران منتقل خواهد شد.

نمای خوب پنجره

تنها به قاب زیبا و با دوام و شیشه های تمیز خلاصه نمی شود.

گل آرایی یکی از کار هایی است که

زیبایی پنجره

ها و به دنبال آن شهر را چندین برابر می کند. همه ما زیبایی را دوست داریم و اتفاقا اگر از خیابانی عبور کنیم که

پنجره خانه

ها آراسته به گل و گیاه است به سلیقه صاحب خانه ها آفرین می گوییم.
فکر کنید که آن پنجره چوبی باشد زیبایی آن گل ها هم بیشتر به نمایش گذاشته میشود زیرا پنجره هم با آن گل ها سازگاری دارد و زیبایی که شما میخواهید را با داشتن حس خوب به شما منتقل میکند.
درب و پنجره از مصالح مهم در ساختمان به شمار می رود که جهت ارتباط بین فضاهای مختلف،عبور نور و تبادل هوا بین

فضای داخلی و خارجی

مورد استفاده قرار می گیرد.

پنجره ورودی ساختمان

است که برای عبور نور و هوا به فضای داخلی منزل روی دیوار ساخته می شود.

پنجره های ساختمان

در انواع مدل های مختلف موجود هستند و شما می توانید با توجه به سبک معماری داخلی و نمای ساختمان تان مدل پنجره جدید و شیکی را انتخاب کنید.

پنجره‌های بلند و قدی
    این پنجره‌ها بی‌شک هر فضایی را دل‌باز و روشن می‌کنند.

پنجره‌های قدی

ابتدایی‌ترین وظایف پنجره را به بهترین شکل انجام می‌دهند:
   -ایجاد گسترۀ دید وسیع به محیط خارج از خانه
   -اجازۀ ورود نور طبیعی به فضای داخلی
   -امکان گردش و تهویۀ هوا به شکل مناسب

پنجره چوبی بزرگ

اگر برای خانۀ خود به دنبال مدل

پنجره مدرن

هستید، از

پنجره‌های بلند و قدی

غافل نشوید. ابن پنجره‌ها به قدری در زیبایی بصری اتاق تاثیر می‌گذارند که نیاز به عامل تزئینی جداگانه‌ای ندارند.


:: برچسب‌ها: پنجره چوبی مدرن , پنجره چوبی کلاسیک , طراحی پنجره چوبی , ساخت پنجره چوبی ,



پارکت چوبی
نوشته شده در چهار شنبه 19 شهريور 1399
بازدید : 39
نویسنده : مینا ارمین نژاد

 

پارکت چوبی

پارکت چوبی

یکی از

انواع پارکت

هایی هستند که از چوب طبیعی تولید شده و حس گرما و مثبتی به هنگام قدم زدن روی آن به شما دست می دهد.
پارکت چوبی چیست؟
پارکت چوبی پوششی از

جنس چوب طبیعی

است که می تواند به عنوان یک کفپوش شیک و جذاب در هر محل و محوطه داخلی منزل نصب شود.

پارکت چوبی با کنار هم قرار دادن قطعات چوبی در اشکال و ابعاد مختلف تشکیل می‌شود. آنها به صورت یک تکه و چند لایه وجود دارد که بعد از نصب، هر دو از ظاهری یکسان برخوردارند. این

نوع پارکت

از کفپوش‌های قدیمی و زیبا و بادوام هستند. به دلیل هماهنگی و هارمونی بیشتر با مبلمان داخل منزل یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای دکوراسیون داخلی است.

اگر می خواهید یک کف چوبی گرما بخش را به منزل خود هدیه کنید، پارکت چوبی گزینه خوبی برای شما است... زیرا این پارکت یک گزینه سازگار با محیط زیست میباشد.(به این نکته هم دقت داشته باشید که در حال حاضر

پارکت های طرح چوب

نیز وجود دارند که می توانند به جای این کفپوش عمل کنند اما از جنس های چون پلاستیک باشند.

(اما بهتر است که بدانید

چوب طبیعی

خیلی زیباتر و مقاوم تر ازطرح چوبی آن است.)و اگر می خواهید از پارکت استفاده کنید بهتر است که نوع چوب طبیعی آن را انتخاب کنید. چرا که چوب به عنوان متریال مورد استفاده در کف نسبت به فرش و مواد مصنوعی از قبیل پلاستیک برتری دارد و میتواند بیشتر به لحاظ زیبایی به ظاهر خانه کمک کند.


طراحی پارکت چوبی

انواع پارکت چوبی

انواع پارکت

چوبی با توجه به جنس چوبی که از آن استفاده می شود دارای انواع مختلفی مانند بلوط قرمز (red oak)، بلوط سفید (white oak)، افرا (maple)، چری (cherry)، پارکت چوب سفید یا اش سفید (white ash)، پارکت چوب گردو (walnut) از نوع hickory و pecan است.
در گذشته

قطعات پارکت

با استفاده از چسب مخصوص به کف می چسبیدند اما در حال حاضر این قطعات به شکل کلیکی در هم قفل می شوند.
انواع پارکت چوبی پارکت چوبی در دو نوع پارکت چند لایه (Enginered) و پارکت تمام چوب (solid) تولید می گردد.
در پارکت چند لایه که پارکت مهندسی شده نیز نام دارد از چوب ارزان قیمت با کیفیت معمولی برای لایه های زیرین استفاده می شود و لایه رویی از جنس چوب ترمووود یا ترمو است اما در پارکت تمام چوب تنها چوب ترمووود به کار برده می شود.
در پارکت مهندسی شده لایه زیرین از چوب صنوبر، لایه های میانی از چوب نرم و لایه رویی از چوب ترمو می باشد که با استفاده از چسب فرمالدهید به یکدیگر چسبیده اند.
در اینجا باید بگوییم که پارکت لمینت هم از انواع پارکت هاست اما طرح، رنگ و بافت پارکت چوبی منحصر بفرد بوده و زیبایی آن قابل مقایسه با

کفپوش لمینت

نیست.
مزایای پاركت چوبی:
   -پارکت چوبی یک عایق بسیار مناسب دربرابر صدا و گرما است.
   -پارکت چوبی به دلیل مقاومت حرارتی پایین یک گزینه بسیار مناسب برای استفاده اقتصادی از سیستم گرمایش از کف است.
   -پارکت چوبی در برابر اشعه‌های UV مقاوم است.
   -پارکت چوبی ضد حساسیت بوده و لکه ذرات خاک و یا بو را در خود نگاه نمی‌دارد.
   -امکان رشد کپک و قارچ در پارکت چوبی وجود ندارد.
   -بتونه هایی که هنگام >h2>نصب پارکت چوبی استفاده می شوند تمامی درزها را به طور کامل پوشانده وبه این ترتیب سطح کار در برابر نفوذ رطوبت مقاوم شده و ماندگاری و استقامت این کفپوش ها افزایش می یابد.
   -دوام و مقاوم در برابر ساییدگی، فشار و ترک خوردگی از جمله مهمترین

قطعات پارکت

ویژگی های پارکت های چوبی در مقایسه با پارکت لمینیت و یا کف پوش های PVC هستند.
   -

پارکت چوبی مرغوب

در برابر لکه، حرارت (حتی ذغال افروخته)، خاکستر و آتش سیگار مقاوم است.

ساخت پارکت چوبی

انتخاب کفپوش

، موضوع مهمی است که روی تصمیم گیری‌های بعدی هم تاثیرگذار است. برای انتخاب کفپوش مناسب، باید تصمیم بگیرید که راندمان و بازدهی مورد انتظار شما از کفپوش مورد نظرتان چیست. جزئیات بسیاری از جمله رنگ، بافت، عرض و جنس در پارکت وجود دارد که قبل از استفاده از کفپوش باید مد نظر قرار گیرند.
تعریف کوتاهی از لمینت،
، ارزان، عایق و دارای تنوع فراوان در رنگ و شکل ظاهری است. نصب آن بسیار آسان است و پس از نصب نیاز به ساب و لاک ندارد. نسبت بالای چوب مورد استفاده در لمینت باعث ایجاد فضایی طبیعی و گرم می‌شوند. لمینیت‌ها به علت صیقلی بودن، مناسب فضاهایی مانند آشپزخانه، حمام و اتاق کودک یا رختشویخانه نیستند.

مزایا و معایب استفاده از پارکت چوبی
چوب ماده ای با دوام و دارای استحکام و پایداری و عمری طولانی است به طوری که به ندرت نیازمند سابیدن خواهد بود. دوام و استقامت از فاکتورهای مهم در انتخاب مواد اولیه ساخت و ساز در ساختمان است و استفاده از چوب می تواند خیال شما را از بابت کیفیت این ماده راحت کند. در صورتی که این پارکت بازسازی شود به گونه ای قابلیت ترمیم پذیری خواهد داشت که حاصل این عمل پارکتی کاملا نو و جدید خواهد بود.

تمیز کردن پارکت

تمام چوب بسیار ساده است و نیاز به ابزاری خاص ندارد. تنها کافی است که آن را با مقداری دستمال مرطوب پاک کنید. اگر

روی پارکت

شما لکه ای ایجاد شد، بهتر است از لکه بر های صنعتی که برای پارکت های چوبی به صورت اختصاصی تولید شده اند استفاده کنید.

پارکت چوبی زیبا

مزایای پارکت چوبی
  -پارکتهای چوبی با هر نوع ضخامتی عمر طولانی دارند و به راحتی پوسته پوسته نمی شوند.
  -به راحتی قابل تمیزکاری است و با یک جاروبرقی ساده می توان گرد و غبار روی آن را پاک کرد.
  -در

ساخت پارکت چوبی

از

چوب طبیعی

استفاده شده و از مواد شیمیایی و صنعتی که ممکن است باعث حساسیت و یا آلرژی شود استفاده نمیگردد.
  -

طراحی و دکوراسیون

منزل در سبک های مختلف با

پارکت چوبی شیک

و مجلل میباشد.
  -امکان بازسازی و

ترمیم پارکت چوبی

به دلیل نوع سازه و جنس آن مقدور میباشد.
  -در مقایسه با کفپوش های سنگی و سرامیکی، پارکت چوبی نرم تر و لطیف تر بوده لذا خطرات کمتری برای کودکان دارد. همچنین

عایق صدا و حرارت

میباشد

پارکت چوبی شیک

معایب پارکت چوبی
  -پارکت ها باید در محلی نصب شوند که دور از نور مستقیم خورشید باشند زیرا نور مستقیم رنگ پارکت را کمرنگ نموده و سطح آن را کدر می کند.
  -برای

شستن پارکت

نباید از آب استفاده کرد زیرا نم و رطوبت باعث باد کردن چوب می شود.
  -پارکت های چوبی نسبت به خط و خش حساس هستند بنابراین باید از ضربه زدن با اجسام نوک تیز به

سطح پارکت

جلوگیری شود.
  -نشست گرد و غبار برای طولانی مدت

کفپوش پارکت

را کدر میکند و سطح آن را از بین می برد. بنابراین سطح آن باید همیشه تمیز نگه داشته شود.


:: برچسب‌ها: پارکت چوبی مدرن , پارکت چوبی زیبا , پارکت چوبی شیک , طراحی پارکت چوبی ,



ظروف چوبی
نوشته شده در سه شنبه 18 شهريور 1399
بازدید : 36
نویسنده : مینا ارمین نژاد

ظرف‌های چوبی
بهترین انتخاب برای ظروف دکوری آشپزخانه‌ای با سبک و سیاق چوبی این مدل ظرف‌هاست
توجه داشته باشید که برای

ساخت ظروف چوبی

ایرانی داشتن مهارت های لازم تراش کاری و به طور کلی خراطی به عنوان مهم ترین مبحث مورد توجه قرار می گیرد زیرا از مرحله ی اول تا لحظه ای که

ظروف چوبی

ایرانی به طور کامل ساخته می شود باید تمامی اقدامات به شکل کامل حرفه ای صورت پذیرد.

چوب ها دارای مرغوبیت و کیفیت بالا تری نسبت به سایر چوب های موجود در بازار هستند چرا که با توجه به سختی و مقاومت بالایی که دارند طبیعتاً تراش پذیری آن ها دشوار تر از سایر چوب ها با بافت کم تراکم می باشد، در نهایت محصول تولیدی از این

جنس چوب

با قیمت بالائی تولید و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

نکات مهمی که در ساخت ظروف چوبی ایرانی باید به آن دقت داشت در مرحله اول نوع چوب مورد استفاده و گام دوم رنگ و روغن مورد استفاده می باشد.
به یاد داشته باشیم که:

ظروف چوبی ایرانی

در شرایط متفاوتی کاربرد دارند، برخی از آنها متناسب برای استفاده غذاهای گرم و برخی نیز برای دسر های سرد کاربرد دارند، این تفکیک غذایی میان ظروف چوبی ایرانی به واسطه میزان واکنش آن ها به دمای غذا می باشد.

بهترین گزینه در

رنگ آمیزی ظروف چوبی

ایرانی انتخاب روغن های خوراکی می باشد و مناسب ترین انتخاب از میان روغن های خوراکی، روغن گردو و روغن کنجد هستند دلیل این انتخاب هم ساده است زیرا این دو نوع روغن، قدرت نفوذ پذیری بیشتری به بافت های چوبی نسبت به سایر روغن های خوراکی دارند.

نمونه ای از ظروف چوبی

ظروف چوبی رنگی

ظروف چوبی از انواع چوب ها از جمله چوب گردو ، ،چوب لاله درختی ، چوب‌های جنگلی درختان اوجا و نارون، چوب بامبو ، چوب زبان گنجشگ و.... ساخته می­شوند که هرکدام از ویژگی­های ظاهری، رنگ، استحکام خاصی برخوردارند.

چنانچه به دکوراسیون خانه خود علقه دارید . حتما زندگی را دوست دارید.
انچه باعث

دکوراسیون آشپزخانه

مناسب می شود.تنها رنگ ، چیدمان ، وکابینت با طراحی زیبا نیست . و میتواند

ظروف آشپزخانه

هم در آن تاثیر بگذارد.
نگهداری و

تمیز کردن ظروف چوبی

نکته های ساده ای دارد که بهتر است انهارا بدانید.

ظروف چوبی زیبا

و خاص هستند و استفاده از مواد غذایی در این ظروف برای همه لذت بخش است. اما استفاده مداوم از آنها می تواند چوب را آسیب بزند، ترک بردارد، خشک شود و یا خش بردارد. با ما همراه باشید تا راهکارهایی برای پاک کردن و

بازسازی ظروف چوبی

را بشناسید:

ٌٍ(سطح ظروف خود را به طور کامل با سمباده یا سیم ظرفشویی صاف کنید تا لکه ها و خراش های سطحی حذف شوند. سپس با پارچه ای کمی مرطوب روی آن پاک کنید تا خاک اره و خرده های باقی مانده را بردارید. سطح سمباده شده را با روغن خوراکی چرب کنید، روغن باید وارد بافت خشک چوب شود. مدتی صبر کنید تا روغن به خوبی جذب ظرف چوبی شما شود. حالا می توانید با

ظاهری جدید از ظرف

خود روبرو شوید!)

روغن خوش عطر ظروف چوبی ممنوع!
در مورد روغنی که برای ظروف چوبیتان استفاده میکنید بهتر است که روغن بدون بو باشد.
برای مثال اگر از روغن نارگیل استفاده کنید بی شک سطح چرب خوبی به شما میدهد ولی بوی نارگیل به ظرف منتقل شده و بعد از مدتی که از آن

ظروف

استفاده کنید بوی نا خوشایندی میدهد و حتی عطر و غذارا هم از بین میبرد (روغن های مایع خوراکی و روغن زیتون انتخابی عالی است.)


ظروف چوبی زیبا

داشتن

محصولات چوبی

در خانه همیشه حس خوبی را منتقل میکند. به طور کلی محصولات چوبی یکی از

محبوبترین متریال

ها در دنیاست و این محبوبیت به دلیل تنوع در رنگ و بافت ونوع آن است .
برای دیدن ایده های مرتبط و جذاب دکوراسیونی می توانید سایت رادیمان را دنبال کنید و از دیدن و خواندن درباره ی چنین دکوراسیون داخلی های زیبا و دوست داشتنی لذت ببرید.

برای ضد عفونی کردن ظروف چوبی خود میتوانید از روش های زیر استفاده کنید:
  1-درون ظرفی به نسبت یک به 20 مایع سفید کننده و آب بریزید و به مدت یک ساعت ظرف را در محلول رها کرده و بعد از آن ظرف را به مدت 15 دقیقه ظرف را در محلول آب و مایع ظرفشویی قرار دهید و بعد از انجام دادن تمام این مراحل ظزف را از محلول خارج کرده و با آب آن را بشوریدو حالا ظروف شما ضد عفونی شده است .

 2-روش بعدی که میتوانید برای

ضد عفونی ظروف چوبی

خود انجام دهید میتوانید محلولی از سرکه و آب درست کنید و ظروف خودرا به مدت 10 تا 15 دقیقه در محلول قرار دهید و حالا ظروف شما ضد عفونی شده است (و یا این که میتوانید باتکه پارچه ای که آن را اغشته به سرکه کرده اید به

سطح ظروف

خود بکشید و آن را ضد عفونی کنید.)

 3-و در این روش هم میتوانم لیمو را برای ضد عفونی کردن ظروفتان به شما معرفی کنم.(برای مثال شما میتوانید لیمو را برش داده و به نمک اغشته کنید و به سطح ظروفتان بمالید این کار مانند اسکراپ عمل میکند.آن را با آب گرم یشویید و بگذارید خشک شود.)

اگر می خواهید ظرف چوبی شما همیشه تازه و زیبا مانند روز اولش بماند، هر چند وقت این عملیات نوسازی را بر روی آن انجام داده و روغن زنی را ماهی یکبار یا بسته به میزان استفاده تان از ظرف، تکرار کنید. البته در بازار واکس های مخصوصی برای

جلا دادن ظروف چوبی

وجود دارد، برای استفاده آنها در

وسایل چوبی

نوع خوراکی واکس را تهیه کنید., و مانمونه ای از

واکس های خانگی

را به شما معرفی کردیم.

ظروف چوبی مدرن

اگر به خواهیم به طور کلی

ویژگی های ظروف چوبی

ایرانی را تیتر وار بیان کنیم به نمونه های زیر باید اشاره کرد:

   - کیفیت بالا
   - استفاده از مواد طبیعی در تولید محصول
   - جلای طبیعی
   - محافظت عالی
   - مقاوم در برابر لکه های ناشی از مواد غذایی
   - دارای استانداردهای بهداشتی لازم
   - سادگی و زیبایی

ظروف اشپزخانه چوبی

قابلیت عدم لکه پذیری و ماندگاری بالا در برابر حرارت :
این اتفاق بی شک در زندگی تمامی خانم ها افتاده است که ظروف آشپز خانه پس از شستشویی چند باره نیز بو می دهد و یا بر روی یکی از بشقاب های سرویس غذایی لکه های سیاهی وجود دارد که با قوی ترین مواد شوینده نیز پاک نمی شود.

ظروف چوبی ایرانی

قابلیت این را دارند که پس از استفاده های طولانی مدت نیز شکل ظاهری خود را حفظ نمایند. به بیان دیگر این گونه از ظروف آشپز خانه به هیچ عنوان لکه را بر روی سطح خود نمی پذیرند و با یک شستشوی ساده، تمیز و عاری از هر گونه لک می شوند.

علاوه بر مطالب عنوان شده باید گفت که ظروف چوبی ایرانی در برابر فشار آب گرم و سرد نیز مقاوم می باشد، به بیان ساده تر

انبساط و انقباظی

در زمان مواجه با آب با هر دمایی در این گونه از ظروف چوبی آشپزخانه صورت نمی پذیرد و در نتیجه هیچ گاه شکستگی هایی به این دلیل رخ نخواهد داد.
همچنین ظروف چوبی ایرانی از مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت برخوردار هستند و اگر بخواهیم ساده تر در این باره مطالبی عنوان نماییم باید گفت که این گونه از ظروف چوبی آشپزخانه را می توان در شرایط کاملا سخت نیز امتحان کرد.

ظروف چوبی رنگی☻

ظروف چوبی شیک

در ظروف چوبی به مدت طولانی آب یا مایعات نگه ندارید . مواد غذایی که دارای رنگ هستند و لکه های سخت از خود به جای می­گذارند را به مدت زیاد در ظروف چوبی نگهداری نکنید از اجسام خشن و زبر برای

شستشوی ظروف چوبی

استفاده نکنید. از شوینده های ملایم مانند صابون برای شستن این ظروف استفاده کنید و آنها را در آب نخیسانید. برای بازسازی ظروف چوبی خود که جلا ی خود را از دست داده اند و یا دارای خط وخش شده اند از سنباده نرم استفاده کنید آنها را سمباده بزنید و سپس بشویید و خشک کنید.

ظرف میوه چوبی

کاسه چوبی سالاد

،جلا داده شده توسط روغن های ۱۰۰% گیاهی وخوراکی،این کاسه علاوه بر کاربرد در سرو سالاد جهت سرو میوه و… نیز کاربرد دارد.قابلیت شستشو با دست دارد ودر ابعاد گوناگون ساخته می شود.این محصول ضمن دارا بودن استعداد

کوری وکادویی بودن

، میتوان از آن به عنوان

ظروف چوبی وارگانیک

که آرامش را به محیط خانه و رستوران هدیه کرده و دوست دار محیط زست به حساب می آید.


:: برچسب‌ها: ظروف چوبی شیک , ظروف چوبی مدرن , ظروف چوبی زیبا , طراحی ظروف چوبی ,



مجسمه چوبی
نوشته شده در دو شنبه 17 شهريور 1399
بازدید : 63
نویسنده : مینا ارمین نژاد

 

 

مجسمه چیست ؟

یکی از ماندگارترین انواع هنرهای تجسمی، مجسمه است که نقش بسیار پر اهمیتی در تکامل و رشد فرهنگ جهانیان ایفا می کند.
همزمانی کاربرد آن در معماری نیز در رشد و پیدایش هنر مذهبی بسیار مورد توجه بوده است.

ما در دنیایی زندگی می‌ کنیم که پر از هیاهو و شلوغی است و زندگیمان را توسط تعداد بی‌ شماری از وسایل و لوازم غیرضروری در محاصره می‌ بینیم.
برای رهایی از این هیاهو می‌ توانیم یک انتخاب آگاهانه در مورد شیوه زندگی خود داشته باشیم. حال، تعریف شخصی شما از یک خانه و سبک زندگی مینیمال چیست؟

به داشتن

مجسمه ای زیبا

و مینیمال فکر کرده اید؟؟

این که تعداد کمی از اشیاء را نگهداری نمایید؟ اتاق پر از خرت‌ و پرتی که ماه‌ هاست نگاه نکردید را مرتب کنید؟ همان‌ طور که هر کس تعریف متفاوتی از سادگی و بدون استرس بودن خواهد داشت، هیچ تعریف دقیقی برای زندگی مینیمالیستی نیز وجود ندارد. به چیز‌هایی که دارید توجه کنید، چه چیز‌هایی به شما احساس زنده‌ بودن می‌ دهد؟

مجسمه چوبی

پایه و اساس هنر مجسمه سازی

    -جهت و رویکرد
    -تناسب
    -تعادل
    -اتصال
    -مقیاس

بهتر است بگوییم که:هر چه

مواد مرغوب‌

تر و بهتری در اختیار مجسمه‌ساز باشد،

اثر با ارزش‌

تر و ماندگارتری خلق می‌شود. پس دانستن اهمیت مواد ساختاری در

مجسمه‌سازی

ضروری است.

کاربرد جهت در مجسمه سازی
    -برای ایجاد حس هماهنگی (و یا عدم هماهنگی) در یک

مجسمه


    -و یا میان اجزاء آن
    -و یا در میان مجسمه و ببیننده
    -یا میان مجسمه و محیط اطرافش ، هنرمند مجسمه ساز براساس یک پلان فضایی کار خود را بنا می دهند .

ساخت مجسمه

اتصالات قطعات در چوب:
همان گونه که گفته شد علیرغم پلاستیک، شیشه و فلزات نمی توان چوب را ریختگری نمود و قطعات یک دست ساخت. بنابراین ابتدا چوب را به قطعات کوچک تقسیم کرد و آنها را جهت ساخت به یکدیگر وصل کرد. وصل کردن به سه روش صورت می گیرد هر چند سه روش به صورت توام انجام می شود.

الف) استفاده

از اتصالات چوبی

: یعنی ایجاد فرم های هندسی خاص در

قطعات چوبی

که می خواهیم به هم وصل کنیم. این فرم های هندسی ضمن

ایجاد استحکام

کافی موجب افزایش سطح تماس می گردد؛ مانند: فاق و زبانه، اتصال فارسی، نیم نیم، گوه فرانسوی، اتصال انگشتی و اتصال دم چلچله.

ب) استفاده از اتصالات شیمیایی: منظور اتصالات قطعات چوبی که با استفاده از چسب ها صورت می گیرد. چسب ها هم می توانند منشاء طبیعی داشته باشند (حیوانی - گیاهی - معدنی) و هم می توانند به صورت مصنوعی تولید شوند؛ مانند: چسب های آمین و پلاست.

ج) اتصالات فلزی: منظور استفاده از قطعات کوچک فلزی به منظور افزایش استحکام در اتصال است؛ مانند: انواع میخ ها- پیچ ها- پرچ ها- پنس ها- منگنه و گونیا و....

خراطی چوب
فرآیندی است که در آن از یک ابزار ثابت برای

برش دادن

یا شکل دادن به اشیاء چوبی که بر روی یک ماشین تراش یا

چرخ خراطی

می چرخند، استفاده می شود. از این روش می توان برای خلق طرح های بسیار پیچیده بر روی

اشیاء چوبی

استفاده کرد.

طراحی مجسمه

خلاقیت با چوب

خلاقیت با چوب

اصطلاحی است که به استفاده از چوب برای ایجاد یک شیء اطلاق می گردد.
از منظر

هنر مجمسه سازی

این نام به حرفه

مجسمه سازی با چوب

اشاره دارد.
که در آن از میخ زدن، چسباندن یا پیچ کردن به عنوان شیوه شکل دهی به یک

شیء چوبی

استفاده می شود.
خلااقیت با چوب، یکی از روش های رایج برای ساخت یک ماکت از یک اثر یا ارائه یک مدل از ایده های اولیه است.

باغ وحشی با حیوانات چوبی
مجسمه سازی از جمله رشته های هنری است که طرفداران خاص خودش را دارد و استعداد نقش اساسی را در آن ایفا می کند به طوری که با کمی استعداد و خلاقیت می تواند

مجسمه های زیبایی

خلق کند.
br> شما میتوانید در خانه خود باغ وحشی از جنس چوب داشته باشید؟؟ به نظر شما این زیباوجالب نیست؟؟

در تصویر زیر میتوانید نمونه ای از مجسمه ای از حیوانات را ببینید:

مجسمه زیبا

کاربرد تناسب در مجسمه سازی

اینکه هنرمندان مجسمه ساز چگونه تناسب را در آثار خود ایجاد می کنند کاملاً از هنرمندی به هنرمند دیگر تفاوت دارد .
برخی از هنرمندان به خصوص

مجسمه سازان مصری

تناسب را براساس مرتبه و رده بندی اجتماعی افراد در جامعه خود و گاهاً

غیر طبیعی

به وجود می آورند . به این صورت که رب النوع ها در بزرگترین اندازه و فرعون ها در ابعاد کمی کوچکتر و شهروندان و عموم مردم در اندازه های کوچک درست می شوند .
دیگر مجسمه سازان رویکردی

طبیعت گرایانه

تر را برگزیدند در مقایسه می توان گفت:
در بسیار از فرهنگهای قبیله ای، بنا به دلیل

مذهبی و یا فرهنگی

، ابعاد براساس اعضای مختلف بدن تفاوت می کند برای مثال سر انسان را در

ابعادی بزرگتر

ی می سازند.
به علاوه ،

محل شست مجسمه

(سطح یا قرارگیری مجسمه)نیز نیازمند تناسب خاص در فضا می باشد.
بعنوان مثال هنگامیکه،

مجسمه ایستاده

یک انسان که برفراز بنای بسیار بلندی در حال قرارگیری است.
قطعا بالاتنه بزرگتری را برای ایجاد هماهنگی بیشتر در دید انسان وقتی که از پایین به آن نگریسته می شود می طلبد.


:: برچسب‌ها: مجسمه زیبا , مجسمه بزرگ , مجسمه کوچک , ساخت مجسمه ,



مجسمه جوبی
نوشته شده در دو شنبه 17 شهريور 1399
بازدید : 65
نویسنده : مینا ارمین نژاد

 

درب چیست؟؟

درب چوبی

برای جدایی فیزیکی یک مکان با مکان دیگر مورد استفاده قرار میگیرد....
درب های داخل خانه از آن چیزی که فکر میگنید نقش مهمتری در طراحی دکوراسیون داخلی دارد.درب ها به عنوان عناصری که هرروز مورد استفاده قرار میگیرند تاثیر مهمی برما ودکوراسیون میگذارند.

زمانی که شروع به طراحی فضای داخلی منزل خود می کنید درمی یابید که تعداد بیشماری از

انواع درب

ها برای انتخاب وجود دارد که علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا عملکرد خاص خود را نیز دارند.
به یاد داشته باشید درب ها نقش بسیار مهمی را در طراحی فضای داخلی خانه ایفا می کنند.

اولین چیزی که یک نفر هنگام ورود به منزلش با ان روبرو میشود

درب ورودی

است.
حالا شما تصور کنید این درب یک درب چوبی باشد چه حسو حالی به شما دست میدهد؟؟

ساخت درب چوبی

همانطور که می دانید مرغوب ترین نوع درب چوبی اتاق، درب های تمام چوب می باشد.
همان طور که می دانید آیتم های متعددی بر

کیفیت درب

چوبی اتاق تاثیرگذار است. بنابراین شناخت درست اجزای تشکیل دهنده درب چوبی بسیار ضروری می باشد.

انتخاب درب چوبی

اتاق مناسب که دارای کیفیت بالا باشد و همرنگ با رنگ خانه و اتاق ها باشد، می تواند زیبایی خانه شما را دو چندان کند.

درب اتاق

باید محکم و توپر باشد، تا هم دارای عمر زیاد و هم محافظ خانه شما باشد.

نکاتی که پیش از خرید درب باید توجه کنیم
به هنگام

خرید درب

اتاق نکاتی را باید در نظر داشته باشید:

انتخاب طرح و رنگ درب:درب باید علاوه بر سبک خانه، با کف و دیوارها همخوانی داشته باشد. زیرا

طرح درب

، رنگ و سبک آن به چشم میخورد. برای خانه های مدرن ، ترانزیشنال و معاصر، یک درب با رنگ پوششی و طرح فلت با چند خطوط موازی گزینه مناسبی است. در حالیکه برای خانه های سنتی و کلاسیک ، درب های قاب دار همراه با جزئیات و رنگ طبیعی چوب و یا روکش چوب مناسب می باشد.

درب چوبی مدرن

انتخاب یراق آلات مناسب: هرگز تاثیر دستگیره را دست کم نگیرید. دستگیره علاوه بر تطابق با درب ، باید با سبک خانه و محیط نیز همخوانی داشته باشد. سایر یراق آلات از جمله لولای درب ، باید متناسب با ضخامت و وزن آن انتخاب شوند. یک لولای مناسب قابلیت تحمل

وزن درب

را داشته و این باعث عملکرد و ماندگاری بهتر درب می شود.

ایا درب های چوبی در برابر رطوبت مقاوم هستند؟؟
چوب به خودی خود در برابر رطوبت آسیب پذیر است اما با رعایت برخی موارد می توان آن را در برابر آب مقاوم نماید.
اما میتوان برای

مقاوم سازی درب

در برابر آب از پوششی که روی درب قرار میگیرد (پلی اورتان) استفاده کرد...

معمولا برروی دربهایی که میخواهند ضد اب شوند از پلی اورتان استفاده میشود.که پلی اورتان میتواند رنگ یا کیلر باشد:(کیلر رنگ شفافی است که به عنوان رنگ نهایی و بعد از سیلر استفاده میشود)معمولا پلی اورتان با استفاده از قلمو وپیستوله به عنوان رنگ بر روی درب زده میشود.
ور مواردی که عایق بودن(ضد اب) درب برایتان اهیت دارد از رنگ پولیش میتوانید استفاده کنید.

و هم چنین میتوان گفت که اگر میخواهید درب خانه شما در برابر نور خورشید مقاوم باشد بهتر است که درب با پلی اورتان رنگ شده باشد.

در تصویر زیر میتوانید نمونه ای از درب که با پلی اورتان رنگ شده است را ببینید:

درب چوبی زیبا

درب چوبی انتخابی زیبا وخاص برای درب ورودی و یاداخلی ساختمان میباشد.
به جرات می‌توان گفت درب های چوبی درهایی هستند که همه ما با آن‌ها حس راحتی یا حضور در یک فضای دنج و کلاسیک را خواهیم داشت. برای همین است که درب های چوبی انتخابی مناسب برای در ورودی اداره ها ، آپارتمان ها و یا اتاق ها هستن.
اگر بخواهیم درب هارا براساس جنسشان طبقه بندی کنیم ( درب های چوبی بیشترین محدوده استفاده را در تمام دنیا در برمیگیرد...

انواع سبک درب چوبی در دکوراسیون منزل
     -درب های چوبی مدرن
     -درب های چوبی کلاسیک

درب های چوبی مدرن:
درب های صاف با هسته های تو خالی یا پر تولید میشوندکه سطح آن ها یا رنگ شده ویا یک

روکش چوبی در ان به کار میرود.معمولا قیمت
درب های توخالی

از

درب های تو پر

چوبی ارزانتر است اما طراحی ساده و بدون جزییات دارند.همین ویژگی

درب های چوبی مدرن

را برای اکثرخانه های ایرانی مناسب کرده است . هنگام طراحی ساختمان و درب مدرن بیش تر از ظاهر ان ها به فضا توجه می شود.

درب چوبی زیبا

درب چوبی کلاسیک در دکوراسیون منزل:
در مورد انتخاب این

درب های چوبی کلاسیک

باید دقت نمایید که در وهله اول با سبک دکوراسیون منزلتان هماهنگی لازم را داشته و در مرحله دوم، تزییات و جزییات زیادشان باعث ایجاد شلوغی بصری در فضا به خصوص

اتاق خواب

ها نشود.

درب چوبی زیبا

درب های چوبی را میتوان (دو پنلی , سه پنلی , چهار پنلی , پنج پنلی , شش پنلی) تهیه کرد.
درب ها اجزای اصلی هر ساختمانی هستند که علاوه بر تامین امنیت ، زیبایی به منزل می بخشد.
انواع درب اتاقی
   -درب اتاق چوبی، چوبی-شیشه‌ای، چوبی-آینه‌ای
   -درب اتاق با روکش مصنوعی
   -درب اتاق با روکشMDF
   -درب اتاق با روکشHDF
   -درب اتاق با روکشPVC
درب‌های چوبی شیشه‌ای

درب چوهای بی شیشه ای

را در فضاهایی مانند بالکن و یا ورودی و راهرو میبینید.

درب چوبی آینه‌ای

درب های چوبی اینه دار

در فضاهایی مانند حمام استفاده میشود. این درب برای

فضاهای کوچک

مناسب است . و موجب بزرگ تر شدن و روشن تر شدن فضا میشود

انتخاب رنگ مناسب برای درب
در فضاهای وسیع برای

انتخاب رنگ

آزاد هستید.در فضا های کوچک بهتر است از رنگ های سفید ویا شیری استفاده شود .
از منظر دکوراسیون داخلی، معمولا

رنگ درب اتاق

و

درب‌های داخلی

با قرنیز و کابیت هماهنگ می‌شود. در خانه‌هایی که متراژ کوچکتری دارند، بیشتر از

رنگ‌های روشن درب

اتاق استفاده می‌شود.

نمونه ای از درب چوبی شیشه ای

درب چوبی زیبا

نمونه ای از درب جوبی اینه ای

درب چوبی زیبا

قیمت درب چوبی بر چه اساسی مشخص می شود؟
درب چوبی بر اساس نوع چوبی که در ساخت آن استفاده می شود می تواند قیمت متفاوتی داشته باشد. همچنین

ابعاد درب چوبی

بر قیمت آن تاثیر گذار است. یکی دیگر از موارد تاثیر گذار در

قیمت درب چوبی

، طرح هایی است که بر روی درب کار شده است.
امنیت و عمر درب چوبی
عامل مهم دیگری که در انتخاب شما تاثیر گذار است

امنیت درب های چوبی

است.امن ترین درها،

درب های چوبی ضدسرقت

هستند که برای

درب ورودی آپارتمان

،درب ورودی اداره و… کاربرد دارند. این درب ها می توانند قفل های مولتی سیستم چهارده زبانه ، قفل چنگکی ، ورق های دوبل فلزی و…باشند که امنیتشان را افزایش می دهد.


:: برچسب‌ها: درب چوبی مدرن , درب چوبی زیبا , طراحی درب چوبی , ساخت درب چوبی ,



تابلودیواری
نوشته شده در چهار شنبه 12 شهريور 1399
بازدید : 124
نویسنده : مینا ارمین نژاد

 

تابلو دیواری

تابلو دیواری

پذیرایی یکی از مهمترین

عناصر تزئینی

در پذیرایی خانه های شماست. آیا به دنبال ایجاد یک تغییر مثبت در خانه ی خود هستید؟ به طوریکه هر که از در آمد تو، فورا این تغییر را حس کند؟ این کار تنها با یک تابلو دیواری امکان پذیر است.

برای همین توصیه ی ما این است که یک تابلو دیواری بخرید. اما حتما قبل از خرید، نکات مهم خرید و نصب را که در این مقاله برای شما آورده شده است را بخوانید.

تابلو دیواری مدرن

تابلو دیواری پذیرایی

تابلو دیواری پذیرایی

باید در خور این فضای مجلل و عمومی خانه باشد. در سلسله مراتب فضایی به پذیرایی، فضای عمومی و یا نیمه عمومی گفته می شود.

از این لحاظ که در اینجا مهمانان را ملاقات خواهید کرد. اتاق خواب فضایی خصوصی است، اما پذیرایی جای دیگران نیز هست. پس باید آن را طوری طراحی و پرداخت کنید که به چشم بیاید.

این کار محقق نمی شود مگر اینکه فکر همه جا را بکنید. آیا به دنبال یک طرح زیبا و ساده و در عین حال از نظر اقتصادی به صرفه هستید.

ما به شما تابلو دیواری پذیرایی را پیشنهاد می کنیم. دیوارها را هرگز به حال خود رها نکنید. در منازل کوچک و جاهایی که ساده هستند و امکان خرید تجهیزات لوکس را وجود ندارد، تابلو دیواری پذیرایی یک انتخاب فوق العاده است.

اگر به خانه های لوکس و شیک نیز نگاه کنید، یک

تابلوی بزرگ

و فاخر در قسمت های مختلف خانه ی خود نصب کرده اند. شما نیز همین کار را می توانید برای پذیرایی خانه ی خود انجام دهید.

حال وقت آن رسیده است که یک

تابلو شیک

و مناسب خریداری کنید. این تابلو باید با رنگ دیوار، مبلمان و پرده ها هماهنگ باشد.

این را به خاطر داشته باشید. قرار دادن یک گلدان در کنار و زیر تابلو می تواند حس بصری خاصی در پذیرای شما ایجاد کند. امکان دارد شما برای تابلو دیواری پذیرایی انواع مختلف مدرن، چند تکه و غیره را انتخاب کنید.

تابلو دیواری چوبی

نکته های مهم در نصب تابلو پذیرایی
در هنگام خرید این نوع تابلو، چند نکته ی مهم و ضروری وجود دارد که بهتر است با آنها آشنایی داشته باشید.

تابلو پذیرایی اگر بزرگ است، حداقل ارتفاع نصب برای آن ۱۵۰ سانتی متر است. سعی کنید پایین تر از این اندازه نصب نکنید، که تابلوی شما از نظر بصری زیبا باشد.
اگر قصد دارید، دو تابلو بر روی دیوار نصب کنید، بهتر است که فاصله ی آنها بیش از ۵ سانتی متر نباشد. این گونه تابلوها متحد و یکی به نظر می رسند.
اگر محل

نصب تابلو

های شما در کنار تلویزیون است، پیشنهاد ما این است که تابلوها زیاد بزرگ نباشند و اینکه زیاد رنگی نباشند. تابلوهای کنار تلویزیون نباید حواس شما را در هنگام نگاه کردن تلویزیون پرت کنند.
اگر تابلو دیواری پذیرایی بر روی یک میز کنسول می شود، بهتر است که ۱۵ سانتی متر از میز فاصله داشته باشد
محل نصب تابلو بسیار مهم است. آن را زیاد بالا نبرید. فردی که بر روی مبل نشسته است باید بتواند بدون بلند کردن سرش، تابلو را ببیند. برای همین

قرار دادن تابلو دیواری

پذیرایی در نقطه دید ناظر اهمیت زیاد دارد.

از تضاد نهایت استفاده را ببرید. اگر مبلمان های شما روشن هستند، می توانید از یک

تابلوی تیره

، با پس زمینه ی سیاه استفاده کنید. این کار هیجان اتاق و پذیرایی شما را چندبرابر می کند.
هرچه در انتخاب و نصب تابلو دقت و سماجت بیشتری به خرج دهید، مهمانان شما از منزل شما تعریف بیشتری خواهند کرد. این قانون طراحی دکوراسیون داخلی است. پیشنهاد ما این است که اگر دیوارهای پذیرایی شما ظرفیت دارد، از تابلو دیواری پذیرایی در اندازه های بزرگ استفاده کنید.

تابلو دیواری شیک

انواع تابلو دیواری پذیرایی
امروزه تنوع بسیار زیادی در تابلوهای دیواری وجود دارد. تابلو دیواری را می توانید در انواع سبک ها و ابعاد مختلف تهیه کنید. حتما ایده ها و طرح های جدید را دنبال کنید. در میان آنها مناسب ترین را با پذیرایی خود انتخاب کنید. بدین شیوه پشیمانی شما از خرید به صفر خواهد رسید.

    -

تابلو دیواری مدرن


    -

تابلو دیواری چند تکه


    -

تابلو دیواری کلاسیک


    -

تابلو دیواری مفهومی

و هنری
    -

تابلو دیواری برجسته


    -

تابلو دیواری خوشنویسی


    -

تابلو دیواری مذهبی

(آیه ها و احادیث خطاطی شده)

علاوه بر موارد بالا، تابلوهای دیگری نیز وجود دارد که می توانید آنها را بر دیوارهای پذیرایی خود نصب کنید. حقیقت این است که شما در نهایت تصمیم می گیرید کدام تابلو بهترین است.

اما در این تصمیم حتما ظرفیت پذیرایی، رنگ مبلمان؛ رنگ فرش و پرده ها، ابعاد دیوار و سبک خانه ی خود را در نظر بگیرید. اگر مبلمان های مدرن در پذیرایی خود گذاشته اید، یک تابلو دیواری مدرن چند تکه می تواند یک انتخاب فوق العاده باشد.

اگر کاناپه هایی گذاشته اید که بر روی آن گلیم کشیده اید، یک

تابلو خطاطی شده

کار دست میتواند حس فضایی شما را افزایش دهد.

تابلو دیواری زیبا

تابلو دیواری چوبی
تابلو دیواری چوبی:

تابلو دیواری چوبی

، چیزی فراتر از یک تزیین ساده است. این

نوع تابلو

ها گرمی و زیبایی خاصی دارند. شما می توانید به راحتی آن را با انواع تزئینات دیگر به کار ببرید.

توصیه ما این است که حتما به محل نصب تابلو دقت داشته باشید. نکته هایی وجود دارد که بهتر است بدانید. پس با ما همراه باشید.

اگر به دنبال داشتن یک حس و حال خوب بر روی دیوارهای خانه و محل کار خود هستید، می توانید یک

تابلو دیواری بسیار زیبا

سفارش دهید.

تابلو دیواری چوبی، جلوه و سرزندگی خاصی به دیوار می بخشد. در تمام

تزئینات چوبی

یک وجه اشتراک وجود دارد. آن هم آوردن گوشه ای از طبیعت کوه و دشت به داخل خانه است.

تابلو دیواری چوبی گزینه ای فوق العاده برای دکورهای شیک و لوکس است. البته که

قیمت این تابلوها

امکان دارد نسبت به دیگر انواع تابلوها مقداری بالاتر باشد و دلیل آن هم واضح است.

تابلوهای دکوراتیو

و تزیینی چوبی زیبایی خیره کننده ای دارد.

نوعی از این تابلوهای چوبی را تحت عنوان، استیکرهای چوبی به بازار عرضه کرده اند. در نصب این استیکرها باید دقت و حوصله بخرج دهید.

تابلوهای چوبی، جلوه ای از طبیعت

تابلو دیواری چوبی را تحت عنوان، وود آرت نیز می شناسند. دیوارهای داخلی خود را با تابلوهای چوبی که در انواع مختلف در بازار وجود دارند، تزئین کنید.

این تابلوها شامل انواع ساده و تزیینی تا مدل های کاردست و

کنده کاری روی چوب

می باشند.

طرفداران تابلو دیواری چوبی

، افراد خاصی هستند.

شاید شما خودتان نیز دقت کرده باشید، تابلو دیواری چوبی را در هر جایی نمی توان یافت. انتخاب کردن این تابلوها جنم می خواهد. از ویژگی های بارز تابلو دیواری چوبی می توان به زیبایی و از مد نیفتادن آن اشاره کرد.

تابلو دیواری چوبی به خانه های شما گرمای خاصی می دهد. این گرمی در جنس چوب وجود دارد. برای نشیمن های خود می توانید این نوع تابلو را در اندازه های مختلف نصب کنید.

تابلو دیواری بزرگ

چرا تابلو چوبی؟

تابلو دیواری چوبی چه چیزی در خود دارد که باید به آن دقت کرد؟

تابلوهای چوبی به راحتی با دیگر المان ها و دکورها جور می شوند. لازم نیست از نظر رنگ، آن را کنترل کنید، می توانید به راحتی آن را با دیگر تزئینات به کار ببرید.
 

کارهای چوبی

همگی گرمی خاصی در خود دارند. این حس گرمی و راحتی را به فضا نیز منتقل می کنند. اگر این تابلو را از دیوار نشیمن بردارید و به اتاق خواب ببرید، باز هم زیبا و مناسب است. تابلوهای دیواری چوبی به راحتی قابل نصب هستند.

تنها یک سری نکته ی مهم وجود دارد که بهتر است با آنها آشنایی داشته باشید. از جمله اینکه بسیار باید در مراقبت از آنها کوشا باشید. چوب در برابر نور خورشید بسیار حساس و آسیب پذیر است.

دقت کنید بعضی از آنها قابل شستشو هستند. اینها را باید در هنگام خرید با خریدار طی کنید.

ابعاد تابلوها

را باید حتما قبل از خرید با خانه ی خود چک کنید. بهتر است مقداری تابلو از عرض مبلمانی که پشت آن قرار می گیرد، کوچکتر باشد.

امروزه انواع تابلوهای چوبی به صورت عمده و خرده به فروش می رسند. هنرمندان زیادی وجود دارند که در کارگاهها و تولیدی ها به ساخت و تولید این تابلوها پرداخته اند. همچنین این نوع تابلو می تواند نقش یک هدیه ی بسیار ارزشمند و زیبا را برای شما داشته باشد.

البته که شما برای

تزیین دیوار

های خود به وسایل تزئیناتی نیاز پیدا خواهید کرد. دیوارها یکی از وجه های اصلی خانه هستند. برای آنها چه تدبیری دارید؟ تابلوها؟ کدام نوع تابلو؟


ساخت تابلو دیواری

برای همین است که می گوییم حتما ایده ها و

انواع تابلوهای دیواری

را دنبال کنید. گاه در میان محصولات جدید آنچه را که سالها به دنبال می گشتید، پیدا می کنید. تابلو دیواری چوبی ظاهر خانه ی شما را زیر و رو می کند. این نوع تابلوها در خود برجستگی زیبا و نچرالی دارند.

تنالیته ی رنگی چوب

در خودش وجود دارد.

بافت چوب

زیبا و خیره کننده است.

اگر تابلو دیواری چوبی را انتخاب می کنید، هر از گاهی با پارچه ای نرم و تمیز آن را دستمال بکشید. آن را در معرض نور مستقیم آفتاب قرار ندهید.

نور مستقیم باعث پوسیدگی و

تغییر رنگ چوب

می شود. برای همین محل نصب آن را جای مناسبی قرار دهید. تاکید می کنیم اگر می خواهید در جاهای مختلف از تابلو استفاده کنید، تابلو دیواری چوبی بخرید، این تابلو با تمام

رنگ ها و سبک ها

سازگاری دارد. برای همین است که توصیه می شود برای

کادو و هدیه

دادن، روی این تابلوها حساب کنید.

در حالت کلی، همه چیز سلیقه ای است. متریال های طبیعی با ذات و روحیه ی تمام انسان ها سازگاری دارد. برای همین این نوع تابلو را کسی رد نخواهد کرد.

خود

جنس تابلو

یک مساله است و موضوع و

طرح تابلو

مسئله ی دیگری است. یعنی یعنی هنر به توان ۲٫ عمق این مطلب را کسانی درک می کنند که با این نوع تابلو زندگی کرده اند.

برای اینکه شما نیز به صداقت این حرف ها برسید، می توانید همین الان یکی از

زیباترین نوع تابلو

را بخرید و برای مدتی بر روی دیوار خانه ی خود نصب کنید. تصورش را بکنید در زیر تابلو، گلدان زیبایی با ساقه های بلند قرار داشته باشد!

تابلو دیواری کوچک


:: برچسب‌ها: تابلو دیواری چوبی , تابلو دیواری زیبا , تابلو دیواری مدرن ,



میز غدا خوری
نوشته شده در سه شنبه 11 شهريور 1399
بازدید : 75
نویسنده : مینا ارمین نژاد

 

میزغذاخوری کوچک و کم جا، 6 ایده که به کوچکی خانه تان کاری ندارد!
ممکن است شما هم از آن دست افرادی باشید که تمایل دارند فضاهای مختلف خانه شان از یکدیگر تفکیک شده و مستقل باشد. به این معنا که زمانی که وارد خانه می شویم به راحتی بتوانیم

فضای نشیمن

، پذیرایی، غذاخوری و ... را با یک نگاه تشخیص بدهیم.

اما این یک مورد بسیار ایده آل محسوب شده و شاید در آپارتمان های کوچک امروزی همه چیز به همین خوبی میسر نشود.

اتاق غذاخوری

نیز یکی از فضاهایی است که همیشه فدای کوچکی و کم جا بودن خانه می شود. اما من ایده هایی را برای شما در نظر گرفته ام که بتوانید با همه کمبود جا یک

دکوراسیون ناهارخوری

مستقل برای خودتان خلق کنید.

میز غذا خوری زیبا

1. ناهار خوری کوچک گرد

میزهای گرد

به دلیل فرم و شکل نرمی که دارند معمولا طرفداران بیش تری را نسبت به

مدل های مستطیلی

به خود جذب می کنند. این مدل ها برای گوشه ها و فضاهای کوچک بسیار مناسب هستند. اگر شما کنج بدون استفاده ای را در خانه خود دارید می توانید با یک

طرح نیمکت

و میز گرد

فضای غذاخوری

زیبایی را شکل دهید.

جنس میز

می تواند متناسب با

سبک دکوراسیون

انتخاب شود.

جنس میز ناهار خوری گرد
      .چوبی
      .شیشه ای
      .فلزی
هر کدام از این مصالح حس و حال و ویژگی های خاصی را وارد

دکوراسیون

شما می کنند، اما بسته به مدلشان و میزان

خلاقیت طراح

، می توانند ترکیبی از یک یا چند متریال در کنار هم باشند.

میز غذا خوری شیک

2.میز ناهارخوری کوچک مدرن
در طراحی های امروز آپارتمان های کوچک، شاهد افزایش استفاده از وسایل و مبلمان های چندمنظوره هستیم.

میز غذا خوری

نیز در همین دسته به صورتی خلاقانه طراحی می شوند.

همان طور که می توانید در تصویر بالا هم ببینید،

میزهای ناهارخوری

همزمان به صورت اپن آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند که برای خانه های کوچک بسیار ایده آل است.

این کار علاوه بر استفاده بهینه از فضاهای موجود در یک آپارتمان کوچک، نوعی سبک خاص و ژورنالی را نیز به دکوراسیون شما اضافه می نماید. ترکیب

میز اپن

با دیوار آشپزخانه و ایجاد تنوعی فرمی توسط آن، جذابیت زیادی خلق خواهد کرد.

میز غذا خوری مدرن

3.میز ناهارخوری کوچک تاشو
نمونه های جدیدتر از طراحی و

ساخت میزهای ناهارخوری

، مدل های تاشو هستند. این مدل ها که با

صندلی های تاشو

نیز می توانند همراه شوند، بعد از استفاده جمع شده و در گوشه ای قرار می گیرند.
در نتیجه زمان هایی که به آن ها نیازی ندارید، فضایی را در خانه تان اشغال نخواهند کرد. علاوه بر این کوچک بودنشان باعث می شود که به غیر از

آشپزخانه

در فضاهای دیگر خانه نیز قابلیت استفاده داشته باشند.

طراحی میز غذا خوری

4.میز ناهارخوری کم جا
تصویر بالا نمونه ای را نشان می دهند که همانند

مدل های تاشو

هستند، با این تفاوت که این دسته در هنگام جمع شدن روی دیوار قرار گرفته و به عنوان یک کمد و قفسه دیواری نیز ایفای نقش می کنند.

مدل های کم جا

ممکن است کوچک باشند اما در بهینه سازی فضاهای کوچک بسیار خوب عمل می کنند.

در بیش تر مواقع بهتر است طرح مناسب با خانه را خودتان به نجار سفارش داده و سپس نصب نمایید. زیرا این کار نیاز به اندازه گیری و طراحی دقیق دارد تا در هنگام بسته یا باز شدن دچار مشکل نشود. علاوه بر این فراموش نکنید که این

مدل میز ناهارخوری

در هنگام بسته بودن نیز باید زیبایی خاص خود را داشته باشد.

ساخت میز غذا خوری

5.میز ناهارخوری تبدیلی و کوچک
اگر از آن دسته افرادی هستید که مهمانی های متعدد با تعداد نفرات زیاد دارند، این مدل ها می تواند برای شما مناسب باشد.

میزهای قابل تبدیل

، دارای مکانیزمی هستند که در صورت نیاز قابلیت تبدیل شدن به یک میز بزرگ تر را خواهند داشت و در حالت عادی به صورت یک میز کاملا معمولی به نظر می رسند. این که به غیر از غذاخوری چه استفاده های دیگری از میزتان می کنید، بستگی به نیاز شما و البته

طراحی میز

خواهد داشت.

میز غذا خوری

6.میز نارهارخوری کوچک دیواری
نمونه آخری که می خواهم به شما پیشنهاد بدهم،

میزهای دیواری

است. مزایایی که این مدل ها دارند این است که می توانند با وجود یک پایه بر روی دیوار نصب شده و به عنوان میز تحریریا هر کاربر دیگری نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

تفاوتی که مدل های دیواری با مدل قبلی دارند در این است که روی دیوار به صورت کاملا ثابت قرار گرفته و جمع شدن یا تبدیل شدن را نخواهند داشت.


:: برچسب‌ها: میز غذا خوری زیبا , طراحی میز غذا خوری , میز غذا خوری شیک ,



ساعت دیواری چوبی
نوشته شده در شنبه 1 شهريور 1399
بازدید : 72
نویسنده : مینا ارمین نژاد

 

 

ساعت دیواری چوبی

تناسب رنگ اكسسوري‌هاي ديواري عمر استفاده آن‌ها را بيشتر مي‌كند و شما را ديرتر از خود خسته و دل‌زده مي‌كند. يه عنصر ساده هيچگاه جذابيت خود را از دست نمي دهد و هميشه جزو عناصر دلنشين دكوراسيون داخلي باقي مي ماند.

ساعت یکی از عناصر پر کاربرد و غالبا تزئینی در فضای داخلی است. ساعت دیواری یکی از اساسی ترین وسایل دکوری است که به تناسب فضای طراحی شده در اتاق خواب و پذیرایی طرح ان انتخاب میشود. ساعت دیواری طرح های بسیار زیادی مانند

ساعت دیواری مدرن

، ساعت دیواری فانتزی، ساعت دیواری تبلیغاتی و ... دارد که می توانید از میان این مدل های متنوع یکی را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید.

هميشه هنگام چيدمان دكوراسيون خانه، يكي از نكات مهمي كه بايد در نظر داشت، هماهنگي و همنشيني رنگ هاي عناصر دكوراسيون داخلي است، كه اغلب زمان زيادي براي ايجاد اين هماهنگي صرف مي شود.

ساعت دیواری چوبی

ساعت دیواری می تواند وسیله ای زیبا و جالب توجه است لذا در انتخاب ساعت دیواری باید به این نکته توجه داشته باشید که

مدل ساعت دیواری

با مدل دیگر وسایل منزل همخوانی داشته باشد، برای تنوع بیشتر در ظاهر اتاق می توانید از ساعت دیواری مدرن و شیک استفاده کنید. انتخاب ساعت دیواری بسیار مهم است زیرا ساعت دیواری اولین چیزی است که معمولا پس از بیدار شدن از خواب می بینید.

ابتدا باید تصمیم بگیرید ساعت دیواری در کجای خانه قرار می گیرد. آیا می خواهید با یک ساعت پاندولی بزرگ فضای خالی گوشه اتاق نهارخوری را پر کنید یا با یک

ساعت دیواری کوچک

و ساده اتاق خواب تان را تزیین کنید؟ هر

نوع ساعت دیواری

مناسب یک قسمت منزل است، مثلا

ساعت دیواری فانتزی

بیشتر مناسب اتاق خواب است.

ساعت دیواری چوبی

ساعت دیواری ها یکی از بهترین و پرکاربرد ترین وسایل دردکوراسیون داخلی خانه هستند.از ساعت دیواری میتوانید در همه جا استفاده کنید. در اداره ها و شرکت ها نیز از این ساعت ها استفاده میشودو فقط در دکوراسیون داخلی خانه کاربرد ندارد. در گذشته از ساعت دیواری به عنوان یک وسیله نشان دهنده ی زمان استفاده میشد و به ظاهر آن اصلا توجه نمیکردند.
به همین دلیل ساعت دیواری ها در گذشته ساده طراحی میشد اما امروزه این ساعت ها در انواع طرح و رنگ ها طراحی شده اند. به همین دلیل امروزه ساعت دیواری ها علاوه بر اینکه یک وسیله ی نشان دهنده ی زمان است از آن به عنوان یک وسیله ی تزئینی و دکوری نیز میتوانید استفاده کنید.

ساعت دیواری های چوبی یکی از بهترین ساعت دیواری ها هستند که بدلیل مدرن بودن هم ظاهر زیباتری دارند و هم امکانات بیشتری نسبت به سایر ساعت ها دارند. بدلیل زیبا و شیک شدن وسایل ها از چوب برای ساخت بیشتر وسایل استفاده میکنند.
برای مثال کابینت های ام دی اف و کمدهای دیواری که از چوب ساخته میشوند و ظاهر زیبا و کیفیت بالاتری دارند. پس استفاده از چوب در طراحی و

ساخت ساعت های دیواری

نیز باعث شده این ساعت ها علاوه بر اینکه کاربرد های زیادی که دارند تبدیل به یک وسیله ی تزئینی دیوار نیز بشوند.

از ساعت دیواری میتوانید در همه ی بخش های خانه استفاده کنید در اتاق پذیرایی و اتاق خواب استفاده از این ساعت ها الزامی است زیرا نبود ساعت در این بخش از خانه باعث ناقص بودن دکوراسیون خانه میشود.برای همه ی کار های خود به زمان نیاز دارید پس یک وسیله ی نشان دهنده ی زمان در همه جا برای شما لازم است.

ساعت دیواری چوبی
ساعت های دیواری را میتوانید در همه جا قرار دهید. در شرکت و ادارات نیز میتوانید از این ساعت ها استفاده کنید ساعت های چوبی طوری طراحی شده اند که باعث جلب توجه همه میشود و به دکوراسیون خانه ی شما تازگی میبخشد.بیشتر افراد فقط در اتاق پذیرایی از این ساعت ها استفاده میکنند که چون اتاق پذیرایی بخش پذیرایی از مهمان ها است و باعث دید مثبت مهمان ها به دکوراسیون خانه ی شما میشود میتوانید از ساعت های چوبی زیبا در این اتاق استفاده کنید تا به کمک سایر وسایل های اتاق دکوراسیون خانه را شیک و زیباتر کند.

چرا ساعت دیواری چوبی؟
ساعت دیواری چوبی جزو مدرنترین ساعت ها است. بخاطر زیبایی که دارد میتوانید به عنوان یک وسیله ی تزئینی دیوار استفاده کنید.مناسب همه ی سبک های دکوراسیون خانه است.

میتوانید در همه جای خانه از این ساعت ها استفاده کنید.این ها دلایل استفاده از

ساعت دیواری چوبی

در دکوراسیون خانه هستند. این ساعت ها بدلیل مدرن بودن و استفاده از تکنولوژی های جدید برای ساعت این ساعت ها دارای امکانات زیاد هستند و همچنین بدلیل استفاده از چوب برای ساخت این ساعت ها دارای مقاومت بالاتر و ظاهر شیک و زیباتری نسبت به سایر ساعت های دیواری هستند.

گر نمیتوانید یک وسایل دکوری و یا تزئینی برای دیوار پیدا کنید میتوانید از این ساعت ها به عنوان وسایل تزئینی دیوار استفاده کنید. و

فضایی مدرن

و شیک برای دکوراسیون خانه ی خود درست کنید.

ساعت دیواری چوبی
اين ساعت ديواري از جنس چوب ام دي اف با ضخامت شانرده ميلي متري ساخته شده كه از ضخامت و استحكام مناسبي برخوردار است و بجاي رنگ از تكنيك

روکش کردن

ساعت بوسيله روكش پي وي سي استفاده شده است.

موتور ساعت

از نوع كوارتز اصل تايوان مي‌باشد و براي نصب كافيست تا ساعت را بوسيله يك ميخ روي ديوار نصب كنيد. با توجه به يك تكه بودن ساعت و استفاده از روكش پي وي سي سفيد بجاي رنگ، تميز كردن ساعت با يك دستمال معمولي به راحتي انجام مي‌شود و بدنه ساعت در برابر خط و خش دستمال‌هاي زبر كاملا مقاوم است.

ساعت دیواری چوبی
این ساعت در برابر رطوبت و نور شدید کاملا مقاوم است و براحتی می‌توان از آن در مناطقی با رطوبت بالا مانند شمال کشور استفاده کرد.

برجستگی ساعت

از دیوار، سایه زیبایی روی دیوار ایجاد می‌کند ازین رو پیشنهاد می‌شود ازین محصول در اتاق نشیمن استفاده نمایید.
طرح دلنشین با حلقه های دور آن بهترین انتخاب برای نصب روی کاغذ های دیواری است و برای زوج‌های جوان، استفاده از این ساعت روی دیوارهای روشن کرم رنگ یا سفید رنگ جلوه خاصی به دکوراسیون می‎‌بخشد.

چگونه یک ساعت دیواری تزئینی مناسب برای دکوراسیون خانه خود انتخاب کنیم؟
ساعت دیواری منزل شما تأثیر بسیار زیادی در طراحی دکوراسیون داخلی خانه شما دارد. فردی که وارد خانه شما می‌شود؛ با مشاهده ساعت قبل از اینکه از زمان دقیق مطلع شود؛ با سلیقه شما آشنا می‌شود.

با وجود گوشی‌های تلفن همراه و

ساعت‌های دیجیتال

باز هم ساعت دیواری جایگاه خود را حفظ کرده‌است. خوشبختانه ساعت آخرین قطعه پازل در طراحی دکوراسیون شما است.

از این رو، با درنظرگرفتن سبک دکوراسیون موردنظر،

ساعت مناسب

را انتخاب می‌کنید. انتخاب به عهده شما است. ساعت دیواری فانتزی، لوکس، مدرن، کلاسیک، گرد، چوبی، پاندولی، آینه‌ای، رومیزی و بسیاری مدل‌های دیگر جهت استفاده در دکوراسیون شما مناسب خواهدبود.

نکات طلایی در خرید ساعت دیواری
در انتخاب ساعت‌های دیواری باید نکات فراوانی را درنظر داشت. در ادامه به برخی از این مدل‌ها اشاره می‌کنیم.

ساعت دیواری چوبی
-رنگ ساعت
رنگ‌های به‌کار رفته در طراحی دکوراتیو، نقش مهمی در انتخاب

رنگ ساعت دیواری

دارد. رنگ ساعت نباید مشابه رنگ‌های به‌کار رفته در مبلمان فضا باشد. اگر ساعت را در بخش جنوبی خانه نصب می‌کنید؛
باید در انتخاب ساعت رنگ‌های قرمز، نارنجی یا زرد را درنظر بگیرید. اگر

محل نصب ساعت

را در بخش شمالی منزل درنظر گرفته‌اید؛ اولویت با رنگ‌های نقره‌ای و سفید است. انتخاب رنگ ساعت در فنگ‌شویی منزل شما تأثیر بسیار زیادی دارد.
-محل نصب
محل نصب ساعت در چه اتاقی تعیین شده‌است. سبک دکوراسیون به‌کاررفته در اتاق،

سبک ساعت

را مشخص می‌کند. به عنوان مثال اگر ساعت را برای نصب در آشپزخانه انتخاب می‌کنید؛ در انتخاب ساعت‌هایی شبیه به قاشق و چنگال را درنظر بگیرید.

ساعت دیواری چوبی
سبک دکوراسیون
طراحی دکوراسیون شما بسیار شیک و لاکچری است یا به دنبال اجرای طراحی‌های کلاسیک هستید؟

ساعت‌های دیواری بزرگ

در انواع مختلفی ساخته‌می‌شوند. ساعت می‌تواند مدرن و شیک طراحی‌شده یا چوبی و سلطنتی باشد. در ادامه با برخی از انواع این ساعت‌ها آشنا می‌شوید:

1.ساعت دیواری فانتزی
2.ساعت‌های گرد
3.ساعت‌های چوبی
4.ساعت‌های پلکسی
5.ساعت‌های والتر
6.ساعت‌های امگا
7.ساعت‌های دو‌طرفه
8.ساعت‌های پاندول‌دار
9.ساعت‌های دیجیتال
10.ساعت آینه‌ای
11.ساعت مدرن رومی
12.ساعت‌های طلایی درخشان
13.ساعت ایستاده
14.ساعت با عقربه فلزی
15.ساعت از جنس پلی‌استر
16.ساعت فلزی
17.ساعت سفید

این فهرست همچنان ادامه دارد… در واقع گزینه‌ای موجود در انتخاب یک ساعت دیواری شاید به تعداد آدم‌ها باشد. دکوراسیون منزل شما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

بنابراین باید در انتخاب این قبیل ساعت‌ها بیشتر دقت کنید. با شناخت مدل موردنظر، ساعت مناسب را برای فضا انتخاب کنید.

ساعت دیواری چوبی
ساعت دیواری بزرگ
اگر جهت تکمیل دکوراسیون داخلی منزل خود به دنبال مدل‌هایی نظیر ساعت بزرگ هستید؛ باید بگویم؛ ساعت دیواری بزرگ تنها یک ساعت نیست؛ زمانی که اندازه بزرگی را برای انتخاب ساعت در نظر می‌گیرید؛ یک تابلو به دکوراسیون خود می‌افزاید.

هنگام نصب ساعت دیواری این نکات را در نظر داشته‌باشید!
قوانین خاصی جهت نصب ساعت دیواری وجود دارد. در واقع هر محلی برای نصب ساعت مناسب نیست بنابراین این نکات را در زمان نصب درنظر داشته‌باشد:

-ارتفاع مناسب جهت نصب ساعت نباید بیش از اندازه بلند یا کوتاه باشد. ساعت باید در راستای چشم به دیوار آویخته شود.
-در یک فضا از چند ساعت استفاده نکنید. چرا که علاوه بر صدای تیک‌تاک بیش از اندازه ساعت‌ها، نظم و هماهنگی فضا نیز از بین می‌رود.
-بر اساس قانون فنگ‌شویی بهتراست؛ ساعت را در بالای تخت خواب یا در مقابل تخت آویزان نکنید.

ساعت دیواری چوبی
در آخر
شاید در وهله اول انتخاب یک ساعت دیواری کار چندان پیچیده‌ای به نظر نرسد. اما این شی به ظاهر کوچک، توجه همگان را به خود جلب می‌کند.

به عبارتی ممکن‌است؛ مهمانان متوجه مجسمه‌ای که از آخرین سفر خود آورده‌اید نشوند؛ اما ساعت هرگز از دید حاضران دور نخواهندماند.

بنابراین تمام اصول را در انتخاب ساعت درنظر بگیرید. سبک منزل شما گویای حقایق بی‌شماری از شخصیت شما است. سبک فضای موردنظر را درنظر بگیرید؛ سپس جهت

خرید ساعت

موردنظر اقدام کنید.

فضای موردنظر شما روح منحصر به فردی دارد که در هماهنگی با دیگر قسمت‌های منزل شما است؛ اما با این وجود هر فضایی روایتی متفاوت را به تصویر می‌کشد و به طراحی متفاوتی نیاز دارد و تمامی نکات را به خوبی درنظر بگیرید و آخرین قطعه پازل

طراحی دکوراسیون

خود را هوشمندانه انتخاب کنید.
ساعت از جمله لوازمی‌است که هرگز از دکوراسیون منازل حذف نخواهدشد. مدرنیته و استفاده از تکنولوژی‌های روز، طراحی‌های متفاوتی را در ساعت‌ها به وجود آورده‌اند؛ چرا که این کالا یار همیشگی طراحی منازل است.


:: برچسب‌ها: ساعت دیواری چوبی مدرن , ساخت ساعت دیواری چوبی ,



صندلی چوبی
نوشته شده در چهار شنبه 29 مرداد 1399
بازدید : 80
نویسنده : مینا ارمین نژاد

صندلی چوبی
در این پست به معرفی و بررسی کامل انواع مدل های

صندلی چوبی

ساده خواهم پرداخت تا عزیزانی که قصد انتخاب چنین

صندلی

هایی را دارند با چشمانی باز و اطلاعات کامل مدل مد نظر خود را خریداری کنند. همانطور که می دانید صندلی های چوبی همگی شبیه هم نیستند،

زیبایی طبیعی

آنها باعث می شود هر طرحی شکل مخصوص و منحصر بفرد خود را داشته باشد تا هر فردی بتواند مدل مناسب با سلیقه اش را انتخاب نماید.

جزئیات

طراحی در صندلی

های چوبی می تواند بسیار زیاد و متنوع باشد طوریکه با مقداری تغییرات کوچک در آنها، شکل و احساسی که با آن با محیط ارتباط برقرار می کنند کاملا دگرگون می شود.
این تنوع برای همگان آشکار است، هم آنهایی که این طرح ها را می بینند و هم آنهایی که از این مدل ها استفاده می کنند. در بسیاری از

صندلی های امروزی

، سبک کلاسیک با رنگ و شکل های سبک مدرن ترکیب می شود. به همین خاطر تمامی طرح ها از لحاظ رنگ،

نوع روکش انتهایی

، سایز و انعطاف پذیری با یکدیگر تفاوت های عمده ای دارند.

تضاد یکی از عناصری است که حضورش در تمامی دکوراسیون ها بنوعی الزامی است، فرق نمی کند سبک چیدمانتان مدرن باشد یا کلاسیک و سنتی، حضور المان تضاد بخوبی می تواند دکوراسیون محیط را چند لول بالاتر برده و آنرا شیک تر نشان دهد. اگر شما هم قصد دارید از تضادی قوی در دکوراسیون خود استفاده کنید، بهتر است بروی دکوراسیون های کلاسیک اما با حالتی مینیمالیستی و مدرن تمرکز کنید. مدل صندلی چوبی ساده زیر بخوبی می تواند در کنار مبلمان کلاسیک نشیمن قرار بگیرند.

صندلی چوبی مدرن

همانطور که در بالا اشاره کردیم استفاده از صندلی های چوبی با

طراحی ساده

یکی از بهترین راه ها برای ترکیب سبک دکوراسیون متفاوت (مدرن و کلاسیک) در مکان هایی مانند اتاق نشیمن یا پذیرایی است. البته میز و صندلی ناهارخوری نیز یک مکان مناسب دیگر برای

قرار دادن صندلی

های چوبی ساده هستند. مدل هایی که با سادگی متعادل خود هم می توانند در دکوراسیون های مدرن قرار بگیرند و هم در دکوراسیون های کلاسیک.

اما از سبک های مدرن و کلاسیک که بگذریم برای دکوراسیون هایی آنیتک و صنعتی نیز استفاده از صندلی هایی با طراحی کهنه و قدیمی، ایده ای بسیار جالب و کاربردی خواهد بود.

همانطور که می دانید در سبک صنعتی در کنار عناصر فلزی و براق، برای ایجاد تعادل از برخی عناصر آنتیک مانند چوب های قدیمی با بافت رنگ و رو رفته نیز استفاده می شود. برای

اتاق نشیمن

صنعتی یا آشپزخانه ای که نقش اتاق غذاخوری را هم دارد، قرار دادن صندلی های چوبی سبک آنتیک یکی از بهترین گزینه هاست.

صندلی چوبی شیک

خوبی صندلی های چوبی این است که خیلی فضا را اشغال نکرده و برعکس آنرا دلباز و جادار نیز نشان می دهند. بعلاوه چنین مدل هایی می توانند به شدت از میزان رسمی و سنگین بودن یک فضا کم کرده و حالتی دوستانه تر به محیط بدهند. در بسیاری از

نشیمن ها و پذیرایی ها

یا حتی

دکوراسیون اتاق

های کار دیده شده که قرار دادن مبلمان رنگ تیره و یوغور، فضای اطراف را کمی سنگین و رسمی نشان می دهند در صورتی که با اضافه کردن یک مدل

صندلی چوبی ساده

این حس کاملا تعدیل می شود.

صندلی چوبی زیبا

بشخصه معتقدم هیچ رنگی مانند

رنگ طبیعی

خود چوب نمی تواند در قسمت

نشیمن

، فضای خانه را گرم، دلباز و دوست داشتنی نشان بدهد. اما همیشه سیلقه ها یکی نیست،
آنهایی که علاقمند به فضایی روشن و یا اندکی شادتر هستند می توانند

رنگ های متفاوتی

از صندلی های چوبی مانند سفید، طلایی، نقره ای و یا زرد را امتحان کنند. البته یک نکته مهم اینجاست که قبل از انتخاب رنگ حتما به عنصر تضاد نیز فکر کنید، سعی کنید رنگی که انتخاب می شود در تضاد با رنگ سایر مبلمان یا دیوار زمینه باشد.

در فصل های گرمِ سال

نشستن در هوای آزاد

و لذت بردن از طبیعت زیبا و در فصل های سرد سال جمع شدن دور آتش در یک محیط ازاد میتواند تجربه ای دل انگیز و فراموش نشدنی باشد. با تهیه ی یک مجموعه مناسب میز و

صندلی فضای باز

میتوانید علاوه بر زینت بخشیدن به بخشی از خانه ی خود، دورهمی دلچسبی را تجربه کنید.

طراحی صندلی چوبی

گذراندن چند ساعت از زمان در فضای باز، خصوصا در میهمانی ها و دور همی ها بسیار دلچسب و خاطره انگیز است. گام اول برای تدارک این اتفاق، انتخاب میز و

صندلی فضای باز

مناسب است تا پذیرایِ نشست های شما باشد.


:: برچسب‌ها: صندلی چوبی مدرن , صندلی چوبی شیک , طراحی صندلی چوبی ,



اینه دیواری
نوشته شده در سه شنبه 28 مرداد 1399
بازدید : 66
نویسنده : مینا ارمین نژاد

 

آینه دیواری مدرن
هنگامی‌که

آینه دیواری

مدرن را در فروشگاه‌های مختلف می‌بینید، شاید دل‌تان بخواهد، شما هم یک

آینه قدی مدرن

را روی دیوار منزل‌تان نصب کنید و با یک تیر دو نشان بزنید؛ وهم در این

آینه طرح دار

زیبا خودتان را ببینید؛ هم یک جزء زییا به دکوراسیون منزل‌تان بیافزیید. بد نیست بدانید، یکی از ترفندهای دکوراتورهای مشهور، تزیین دیوار پذیرایی با آینه است که هم خانه را بزرگ‌تر نشان دهند و هم انعکاس نور را در منزل افزایش دهند؛ به این ترتیب فضایی رویایی می‌سازند.

اینه دیواری مدرن

آینه دیواری مدرن، چه شکلی است؟
در قدیم آینه‌های موجود درخانه به چند مورد خلاصه می‌شد:
   -

آینه میز توالت


   -

آینه دستشویی و حمام


   -

آینه دور طلایی قدی


   -

آینه و شمعدان جهیزیه

خانم
اما این روزها در هر خانه‌ای که بروید،

آینه مدرن

روی دیوار منزل چشم‌ات را خیره می‌کند. فرق این

آینه‌های دکوراتیو

مدرن و زیبا در شکل کلی، قاب آینه و استایل چیدمان آنهاست. به علاوه روی آینه‌ دیواری مدرن، معمولا طرح‌هایی زیبا و خاص می‌بینیم که از خودمان می‌پرسیم، آینه‌ساز آنها را چطور این‌قدر زیبا حکاکی کرده است.

اینه دیواری شیک

انواع آینه دیواری مدرن
در بازار فروش

آینه دیواری مدرن

، مدل‌ها و انواع مختلفی وجود دارد که مردم بنا به سبک دکوراسیون منزل‌شان، آنها را انتخاب می‌کنند.

   -

آینه‌‌های پازلی


   -

آینه‌های یک تکه


   -

آینه‌های گرد


   -

آینه‌های روی کنسول


   -آینه‌‌های قدی
   -

آینه سقف


   -

آینه کف


   -آینه روی کمد و وسایل

تزیین دیوار پذیرایی با آینه در این خانه، باعث شده فضای اطراف میزناهارخوری دلبازتر شود و مهمان‌های این خانه با حس بهتری، لحظات ضیافت را بگذرانند.

طراحی اینه دیواری

خرید آینه قدی مدرن برای استفاده صحیح از فضا
بسته به سلیقه کارفرما و صاحب‌خانه، آینه دیواری مدرن می‌تواند برای

دیوار پذیرایی

استفاده شود و تمام اثاثیه جلوی آن چیده شوند یا مانند تصویر زیر، یک

آینه گرد

هم کنار جاکفشی و کمد لباس کنار ورودی خانه کار شود.
این مدل

طراحی آینه دیواری

دو اثر دارد:
  1-نظم: فضای ورودی آپارتمان، کادری منظم بخود گرفته و کلی فضای مناسب در کمدها وجود دارد.
 2-افزایش فضا: آینه دیوار بغلی هم خانه را بزرگ‌تر نشان داده، هم اگر کسی خواست تمام قدش را ببیند، با برداشتن یک قدم از آن استفاده می‌کند.

اینه دیواری زیبا

آینه دیواری فانتزی که خیلی عجیب نباشه!
در تصویر زیر می‌بینید که دیوار این خانه با

آینه دیواری فانتزی

با خطوط ناهماهنگ پازلی پوشیده شده است اما در کل فضای خانه هم‌چنان دنج و دلنشین است و حس سبک مدرن و صنعتی دکوراسیون، حس‌ و حال گرم خانه را بر هم نزده است. یکی از عواملی که باعث شده این آینه دیواری مدرن، حس خوبی به بیننده بدهد

رنگ آینه

است.

اینه دیواری بزرگ

آینه دیواری مدرن چه رنگ‌هایی دارد؟
آینه‌های مدرن امروزی، دیگر فقط به رنگ شفاف جیوه نیستند بلکه بسته به سلیقه مشتری ته‌رنگ طلایی، برنز، مسی، دودی و رزگلد دارند. اگر مانده‌اید که کدام‌یک از رنگ‌های آینه دیواری مدرن را بخرید، اول از خودتان بپرسید که:
«دوست دارم سبک تلفیقی دکوراسیون خانه‌ام چقدر به سمت کلاسیک یا مدرن گرایش داشته باشد؟»؛ سپس با توجه به پاسخ‌تان این دو راه‌کار را پیش بگیرید:
    1. بیشتر مدرن: اگر رنگ بیشتر وسایل سرد است، آز

آینه‌های جیوه‌ای

- نقره‌‌ای استفاده کنید. می‌توانید رنگ‌های آینه دیواری مدرن گرم، مثلا رزگلد، مسی و... را هم برای جان بخشیدن به یک دکوراسیون مدرن با رنگ خنثی به کار برید. رنگ دودی هم برای دکوراسیون مدرن تیره عالی می‌شود.
   2. بیشتر کلاسیک: رنگ‌های برنز، طلایی و... که گرم هستند به عنوان آینه دیواری مدرن خانه‌ای با دکوراسیون تلفیقی که بیشتر به سمت کلاسیک گرایش دارد، معرکه است.

آینه رنگ برنز بخرم یا طلایی؟
اگر بخواهید مطابق مد روز پیش بروید، بهتر است

آینه رنگ برنز

بخرید زیرا همان‌طور که در تصویر زیر پیداست، آینه دیواری مدرن خانه‌های امروزی با رنگی جدید که در کمتر خانه‌ای دیده‌اید، نمای دکوراسیون شما را منحصر به فرد می‌سازد.

اینه دیواری کوچک

آینه دکوراتیو مسی با چه لوازمی ست می‌شود؟
می‌توانید یک

آینه دکوراتیو مسی

را با پس زمینه سفید دیوارها زیبا سازید یا از طراحی‌های مسی و طلایی روی دیوارها به کار برید. هر سلیقه‌ای به خرج می‌دهید باید با آینه دیواری مدرن و لوازم دکوری انتخابی تعادلی برقرار سازید.

  -استفاده از چند آینه دستشویی

اگر روشویی کابینتی عریضی دارید، می‌توانید از چند آینه بجای یک

آینه‌ی عریض

و بزرگ استفاده کنید. اگر چه استفاده از یک آینه‌ی حمام عریض و بزرگ می‌تواند محاسنی چون تصویر وسیع و یکپارچه داشته باشد. و همچنین یک

آینه‌ی بزرگ

با انعکاس تصویری کامل از فضای سرویس بهداشتی سبب عمق بخشیدن به محیط و احساس چند افزون بودن فضای سرویس بهداشتی را ایجاد می‌کند. با این حال استفاده از چند آینه دستشویی کوچکتر، زیبایی و مزایای خاص خودش را دارد.

یکی از مزایا و دلایل استفاده از چند

آینه‌ی کوچک

، باقی گذاشتن فضا بر روی دیوار برای نصب سایر وسایل همچون روشنایی‌ها است. قرار گرفتن روشنایی‌ها در کنار آینه، نورپردازیِ بسیار کاربردی و زیبایی را ایجاد می‌کند

ساخت اینه دیواری

لزوم استفاده از آینه‌ی دکوراتیو
در مباحث پیشین ضرورت استفاده از دکوراتیو و تاثیر آن بر روند زندگی بررسی شد، یکی از چیزهایی که می‌تواند نقش دکوری در زندگی ما داشته باشد آینه است.
اگر در اتاق نشیمن، اتاق خواب و سرویس بهداشتی از یک آینه‌ی دکوراتیو استفاده نمایید، در واقع از معماری مدرن طراحی دکوراسیون داخلی بهره گرفته‌ و فضایی زیبا با حسی مطلوب و دلچسب برای خود فراهم کرده‌اید.
در معماری امروزی بهره گیری از آینه‌های دکوری جهت طراحی و تزئین فضای داخلی ساختمان منازل، ادارات و شرکت‌ها بسیار رایج و با اهمیت است،

اینه دیواری قدی

هرچه

میز کنسول‌

هایی که در دکوراسیون خانه قرار می‌گیرند باریک‌تر باشند و عرض کمتری داشته باشند برای شما بهتر خواهد بود، زیرا فضای زیادی از گوشه‌های خانه را اشغال نمی‌کنند و در عوض زیبایی و جذابیتی که شما مد نظر دارید را برای شما فراهم می‌کنند.

خیلی از افراد وقتی به فکر خرید وسایل مختلف برای تکمیل دکوراسیون داخلی منزل خود هستند به این فکر هستند که آیا خرید میز کنسول و آینه برای خانه آن‌ها مناسب‌تر است یا خریداری

ویترین

می‌تواند گزینه بهتری باشد؟ در پاسخ به سوالی که برای این افراد پیش می‌آید باید بگوییم که شما باید اول از همه به دکوراسیون داخلی خانه خود نگاه کنید و ببینید که کدام یک از آن‌ها می‌تواند این فضا را جذاب‌تر و زیباتر کند.

از آنجا که بیشتر خانه‌های امروزی متراژ کمی دارند و آپارتمانی هستند و بیشتر افراد ترجیح می‌دهند دکوراسیون مدرن و مینیمال در خانه خود داشته باشند، هر چه فضا خلوت‌تر باشد در این دکوراسیون جذاب‌تر به نظر می‌آید. وسایلی که دکوراتیوتر هستند مثل ویترین‌ها نمی‌توانند گزینه خوبی برای خانه‌های کوچک باشند، به همین دلیل بهتر است که به خرید آینه و کنسول رو بیاورید تا خانه شما را جذاب‌تر کنند.

اینه دیواری خاص

آیا استفاده از آینه دکوراتیو مزیتی هم دارد؟
• نصب آینه‌ی‌های دکوراتیو در آپارتمان‌های کوچک، فضا را بزرگ و دلبازتر نشان می‌دهد.
• این آینه محیط را به منظور بهبود حالت روحی افراد آرام می‌کند و نور طبیعی و مصنوعی را برای روشن‌تر شدن فضای داخلی منعکس کرده و به آن عمق می‌بخشد.
• آینه‌های دکوراتیو ایده‌ای ناب، جالب و کم هزینه برای آرایش و تزئین منزل و محل کار هستند.
• جنس شیشه‌ای: آینه‌ دکوراتیوی که از جنس شیشه باشد، انعکاس منظمی دارد اما در عین حال سنگین و شکننده است.
• جنس پلکسی گلاس: این جنس سبک‌تر است و کمتر دچار شکستگی می‌شود، به خاطر قابلیت برشکاری کم هزینه است و دارای خاصیت تنوع در طرح است.
• آینه‌های دکوراتیو در دو

رنگ طلایی

و نقره‌ای تولید و وارد چرخه‌ی مصرف می‌شوند.

اگر

میز کنسول چوبی

خریداری کردید بهتر است چوب آن از نوع بسیار مرغوب باشد که طول عمر بیشتری داشته باشد. از بین چوب‌های مختلف، چوب راش و گردو کیفیت خوبی دارند و هر چه رنگ چوب تیره‌تر باشد مرغوب‌تر است. چنانچه جنس میز کنسول با آینه همراهش از فلزاتی مثل برنج یا برنز و یا حتی نقره باشد، قیمت بیشتری از نمونه‌های چوبی خواهد داشت. البه توجه داشته باشید که انواع نمونه‌های فلزی بیشتر متناسب با دکوراسیون‌های اشرافی می‌باشند.

اگر هر وسیله‌ای که قصد خرید آن را دارید در بهترین ابعاد خودش انتخاب شده باشد باعث می‌شود که هدف شما زودتر محقق شود و در مورد دکوراسیون داخلی که هدف شما زیبایی منزل است با خرید میز کنسول با ابعاد مناسب می‌توانید زودتر به این هدف برسید. انتخاب میز کنسول با ابعاد مناسب گام خیلی مهمی در این مسیر برای شما است.

ابعاد مناسبی که برای میز کنسول‌ها می‌توانید در نظر بگیرید عرض ۱۲۰ ، ۱۵۰ و همچنین عرض ۱۸۰ می‌باشد که این ابعاد متناسب خانه‌های متوسط است و اگر شما خانه بزرگتری دارید می‌توانید از کنسول‌هایی که بزرگتر از این ابعاد باشند مثل عرض ۲۰۰ و ۲۲۰ هم استفاده کنید.

اینه دیواری

محل نصب آینه‌های دکوراتیو
• اتاق کودک: اگر در اتاق کودک دلبندتان آینه‌ای با طرح‌های فانتزی نصب کنید، فضایی زیبا و با لطافت را به او هدیه داده‌اید.
• تعبیه آینه‌ی دکوراتیو در بالا و دو طرف تختخواب، محیط را متفاوت خواهد کرد.
• استفاده از این آینه در روی کابینت، تصویری فوق‌العاده از آشپزخانه‌ی شما به نمایش می‌گذارد، لازم هم نیست به دنبال تعویض کابینت و صرف هزینه باشید.
• نصب آینه‌ی دکوراتیو روی دیوار اطراف تلویزیون، سادگی و تکراری بودن محیط را حذف و جلوه‌ای دیدنی به آن می‌دهد.
• منظره و چشم انداز سالن پذیرایی را می‌توانید با این

نوع آینه

، متحول کنید.

معیار خرید آینه‌ی دکوراتیو
شکل آینه:

شکل ظاهری آینه

دکوراتیوی جدای از قیمت و کیفیت، تناسب با محیطی است که قرار است در آن مورد استفاده قرار گیرد، اشکال،

انواع و اقسام آینه

در بازار متنوع است. شما باید کوچک یا بزرگی محل نصب را در نظر بگیرید.

نصب درست:

غالب آینه‌

های دکوراتیو دارای چند تکه هستند، در حقیقت خلاقیت، ذوق و مهارت در کنار هم قرار دادن این تکه‌ها، فضا را زیبا، جذاب و دلنشین خواهد کرد. چه از میخ استفاده شود یا از چسبی که در

پوشش بیرونی آینه

قرار دارد، نصب درست آن بر این زیبایی می‌افزاید.
اندازه: صرف نظر از

کاربرد تزئینی

یا استفاده معمول از آینه، این وسیله با فضایی که در آن نصب می‌شود از نظر اندازه باید مناسب باشد، آینه‌های دکوری چند قسمتی که به

شکل افقی

یا

عمودیتمام قد

قابل استفاده هستند، گزینه‌ی خوبی برای فضاهای کوچک به شمار می‌روند.

اینه دیواری


:: برچسب‌ها: اینه دیواری مدرن , طراحی اینه دیواری , ساخت اینه دیواری ,



اشپزخانه اپن دار
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1399
بازدید : 124
نویسنده : مینا ارمین نژاد

 

 

آشپزخانه اپن دار دقیقا چه شکلی است؟

از دهه 1990 در دنیا و 1370 در ایران، آنهایی که خانه‌شان خیلی مدرن بود؛ قشر روشنفکر بودند یا تحصیلات دهان پرکنی داشتند و از خارج برگشته بودند، خانه‌های‌شان با خانه سایرین فرق داشت؛ آشپزخانه‌ای با 3 دیوار. در آشپزخانه اپن‌ دار، معمار برای یک دیوار آشپزخانه که رو به پذیرایی بود، یک دیوار نیمه در نظر می‌گرفت. چیزی شبیه آشپزخانه مادرخانومی در قصه‌های تا‌به‌تا (زی‌زی‌گولو).

طراحی اپن اشپزخانه

مدل‌های آشپزخانه اپن جدید
بعدها این سبک بدون مرز شدن

آشپزخانه اپن‌ دار

، گسترش پیدا کرد و کم‌کم بخش‌های بیشتری از چهارچوب آشپزخانه‌ها حذف شد. این

سبک آشپزخانه‌

ها با کوچک‌‌تر شدن آپارتما‌ن‌های شهرهای شلوغ کم‌کم خیلی میان مردم محبوب شدند.

آشپزخانه اپن مدرن
آشپزخانه اپن دار در خانه‌های مدرن، معمولا تیره رنگ است و طراح سعی می‌کند از رنگ‌های طوسی، خاکستری یا سفید به کار ببرد و تا جای ممکن مرز بین آشپزخانه و هال خانه را از میان بردارد تا خانه بزرگ‌تر به نظر برسد.

اپن اشپزخانه بزرگ

آشپزخانه دو طرف اپن
این

مدل آشپزخانه

اپن دار برای خانه‌هایی خوب است که آشپزخانه و هال در یک سمت خانه هستند و می‌توان با برداشتن دو دیوار نمای آ سمت خانه را بزرگ‌تر جلوه داد؛ آشپزخانه دو طرف اپن در اکثر آپارتمان‌های امروزی دیده می‌شود.

آشپزخانه اپن ایرانی چه ویزگی‌هایی دارد؟
راستش را بخواهید باید بگوییم

آشپزخانه اپن ایرانی

ویژگی‌های مهمی را ندارد. متاسفانه برخی معماران تجربی بدون توجه به اصول طراحی نقشه ساختمان، آشپزخانه اپن‌ دار غیر اصولی برای مشتری می‌سازند.

اپن اشپزخانه شیک

آشپزخانه اپن کوچک
مثلا معمار در این آشپزخانه اپن دار را در یک سمت خانه یا به صورت ال در نظر می‌گرفت.

آشپزخانه اپن کوچک

این خانه مانند یک انباری به نظر می‌رسد.

مدل جدید اپن آشپزخانه ایرانی
در آشپزخانه‌های اپن دار جدید ایرانی می‌توان از اصول صحیح معماری بهره گرفت و بسته به سلیقه صاحب‌خانه کمی المان‌های ایرانی به آن اضافه کرد؛ مانند تصویر زیر که در آن معمار آشپزخانه‌ای با اپن دو طرفه در نظر گرفته و از

فضای جلوی اپن

با یک میز و صندلی خیلی ساده و جمع‌و‌جور به خوبی استفاده کرده است.

اپن اشپزخانه زیبا

آشپزخانه بدون اپن
در طراحی بیشتر

خانه‌های امروزی

، آشپزخانه اپن دار گنجانده می‌شود و

آشپزخانه بدون اپن

را در خانه‌های کلنگی بیشتر می‌بینیم. با این حال برخی خانه‌هایی که متراز بزرگی دارند یا

دوبلکس یا تریبلکس

هستند را می‌توان با آشپزخانه بدون اپن طراحی کرد.

آشپزخانه های جدید بدون اپن
اگر خانه‌ای بزرگ دارید و دل‌تان می‌‌خواهد آشپزخانه کاملا مجزا از فضای هال و پذیرایی باشد؛ می‌توانید از معمار بخواهید برای‌تان در داخل فضای 4 دیواری آشپزخانه یک طرح جزیره بدهد. در ادامه این مطلب درباره

آشپزخانه اپن دار جزیره‌ای

بیشتر می‌‌خوانید.

آشپزخانه اپن یا بسته
شاید بعد دریافت این اطلاعات از خودتان بپرسید که کدام مدل آشپزخانه به درد خانه‌تان می‌خورد. در عصر حاضر اگر

آشپزخانه جدید

و مدرن برای خانه‌تان دوست دارید باید به متراژ خانه دقت کنید. اگر خانه زیر 200 متر است، بهتر از انواع مدل‌های اپن آشپزخانه بهره ببرید. اگر هم خانه بزرگی دارید آشپزخانه را کاملا مجزا طراحی کنید

اپن اشپزخانه مدرن

آشپزخانه اپن دار، چطور طراحی می‌شود؟
حتما دیده‌اید که در عکس‌های ژورنال‌های معماری و دکوراسیون آشپزخانه‌ های اپن دار چه‌قدر

تمیز و مرتب

و دیدنی هستند؛ انگار در خانه جا افتاده‌اند. این زیبایی به دلیل پیروی از اصول طراحی و معماری آشپزخانه است.

انواع پلان آشپزخانه اپن دار
   1-آشپزخانه اپن دار تک دیواره
در این سبک آشپزخانه اپن دار، یک دیوار آشپزخانه جایگاه اصلی آشپزخانه را در فضای نشیمن مشخص می‌کند. این دو بخش با یک جزیره از هم جدا می‌شوند.

آشپزخانه تک دیواره

، برای سوئیت‌های شهرهای بزرگ یا خانه‌هایی که خیلی کوچک‌اند و کشیدن دیوار بین هال و آشپزخانه منطقی نیست، بسیار کاربرد دارد.
   2-آشپزخانه اپن دار گالری
در این آشپزخانه‌ها دو دیوار رو به روی هم با کابینت طراحی می‌شوند.

آشپزخانه اپن‌ دار گالری

، معمولا برای خانه‌هایی خوب است که آشپزخانه وسط و خود خانه فضایی کشیده و مستطیل دارد. این آشپزخانه‌ها از یک طرف به بخش خصوصی خانه راه دارند و از سمت دیگر به پذیرایی.
   3-‌آشپزخانه اپن دار L شکل
در آشپزخانه اپن دار L می‌توانید دو دیوار عمود بر هم را با کابینت پر کنید و بقیه فضا با یک جزیره یا میز کوچک به پذیرایی یا هال خانه وصل شود.
   4-آشپزخانه اپن دار G شکل
چیدمان کابینت‌ها در این مدل آشپزخانه به شکل G است. این

سبک آشپزخانه

اپن‌دار برای خانه‌های متوسط و بزرگ کاربرد دارد که بتوان یک فضای مربعی شکل در میان آشپزخانه با چیدمان G شکل کابینت‌ها ایجاد کرد. در آشپزخانه‌های بزرگ گاهی سه دیوار از بالا تا پایین کابینت نصب می‌شود و دو دندانه میانه G با جزیره ادامه پیدا می‌کند.
   5-آشپزخانه اپن دار U شکل
اگر از آن دسته افرادید که

لوازم آشپزی

و

ظرف و ظروف

زیادی دارید، چه آشپزخانه‌تان متوسط است چه بزرگ سعی کنید، مدل U را در آن پیاده کنید. زیرا می‌توانید کابینت‌های زیادی را در آن نصب کنید و هنگامی که باسرعت در حال پخت و پز هستید در مرکز این U قرار می‌گیرد و دسترسی‌تان به همه‌چیز ساده است.
   6-آشپزخانه اپن دار جزیره
آشپزخانه جزیره، آشپزخانه اپن دار وسیعی است که بنا به سلیقه و پلان خانه یک یا 3 دیوار دارد که

چیدمان کابینت‌

ها هم در آن می‌تواند برای هر کدام از این دیوارها در نظر گرفته شود. هرچه خانه و آشپزخانه آن بزرگ‌تر باشد، تعداد

دیوارهای کابینت‌

دار هم بیشتر است. تمام آشپزخانه‌های جزیره‌دار یک ست کابینت در نیمه پایینی روی زمین دارند که می‌توان روی آن سینک، اجاق یا لوازم دکوری قرار داد. البته در

آشپزخانه‌های وسیع

سینک یا اجاق روی

دیوارهای آشپزخانه

تعبیه می‌شوند. در صورتی‌که آشپزخانه‌های کوچک دیوارهای داخل آشپزخانه را با کابینت پر می‌کنند تا یک بخش از این دیوارها با سینک و جاظرفی بالایش یا اجاق و خودش اشغال نشود.

اپن اشپزخانه بزرگ

مدل اپن آشپزخانه 2020
حالا که با انواع سبک‌های آشپزخانه آشنا شدیم بد نیست بدانید در سال 2020 المان‌های جالبی به این مدل‌ها اضافه شده که در ادامه نمونه‌های آشپزخانه اپن دار 2020 را می‌بینید.

آشپزخانه اپن پاستلی
اگر آشپزخانه اپن‌دار با مدل خاصی را در نظر گرفته‌اید و از آن دسته آدم‌هایی هستید که هر چند وقت یک‌بار تغییر دکوراسیون می‌دهید. این رنگ‌های پاستلی جدید را در آشپزخانه‌تان مد نظر قرار دهید. رنگ‌های پاستلی تا سال 2019 فقط برای لوازم برقی مد بود.مثلا تستر صورتی پاستلی یا کتری برقی آبی پاستلی، یخچال زرد روشن. اما در سال 2020 این رنگ‌ها را می‌توانید در کابینت‌ها هم به کار ببرید و از اتاق نشیمن یک آشپزخاه اپن دار خوشگل را نظاره کنید.

اپن اشپزخانه کوچک

آشپزخانه اپن دار تیره
بیشتر

آشپزخانه‌های مدرن

امروزی تیره رنگ هستند اگر دوست دارید آشپزخانه اپن‌ دار و خاصی در خانه خود بسازید در سال 2020 استفاده از طرح چوب در کنار کابینت‌های تیره خیلی ترند خواهد شد و در تصاویر پروژه‌های طراحان مشهور جهان شاهد آن هستیم.

آشپزخانه اپن دار سفید
همیشه آشپزخانه اپن دار سفید برای خانواده‌های ایرانی جالب توجه بوده و دیدن هر روز آن هیچ‌کس را خسته نمی‌کند در سال 2020 می‌توانید از مدل‌های جزیره مدرن که سبک‌های هندسی چند بعدی دارند برای زیبایی خانه‌تان بهره‌مند شوید.


:: برچسب‌ها: اپن اشپزخانه شیک , اپن اشپزخانه زیبا , اپن اشپزخانه مدرن , اپن اشپزخانه بزرگ ,



میز تحریر
نوشته شده در یک شنبه 26 مرداد 1399
بازدید : 58
نویسنده : مینا ارمین نژاد

 

 

میز تحریر

در حقیقت عبارت است از یک میز احتمالا چوبی ساده، که

ابعاد

آن به اندازه‌ای باشد که بتواند

نیازهای تحریری

ما را پاسخگو باشد، برای قرار دادن کتب و لوازم التحریر جا داشته باشد و در عین حال، ما – و به ویژه کودکان و محصلین – را برای

مطالعه

بیشتر به سمت خود جذب کند. این‌که این میز، دقیقا باید به چه صورتی ساخته شود، چه ابعادی داشته باشد یا در کل، چظور باید چنین میزی را به درستی انتخاب کرده و خریداری کنیم، در ادامه مورد بحث قرار خواهد گرفت.

طراحی میز تحریر

آیا شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید فرزندتان در آینده حتما دکتر و مهندس شود؟ اگر این طور است، به احتمال زیاد تمام تلاش‌تان را می‌کنید تا محیطی آرام و مناسب برای مطالعه و پیشرفت او مهیا کنید. البته، در صورتی که دوست داشته باشید فرزندتان یک پیانیست حرفه‌ای شود، یا بهتر از همه این‌ها، آرزو داشته باشید در همان حیطه‌ای که خودش دوست دارد بهترین شود، باز هم تلاش‌تان را به کار خواهید بست تا محیطی گرم و دلنشین برای او آماده کنید.

در سالیان دور، البته نه خیلی دور! همان دهه شصتی که ما فلک‌زده‌ها از آن آمده‌ایم، چندان خبری از اتاق‌های مجزا برای اعضای خانواده نبود. اغلب چندین نفره در یک اتاق می‌زیستیم! که نه میز و صندلی درست و حسابی داشت، نه خبری از کمدهای مخصوص برای لباس‌های گران‌قیمت و شیک‌مان بود و نه کامپیوتری و ال‌سی‌دی مخصوص و موبایل و وسیله‌های عجیب و غریب امروزی وجود داشتند. نهایتش راه‌راه‌های شلوار دو برادر ساکن یک اتاق با هم فرق داشت!

اما اکنون همه چیز فرق کرده است. خانواده‌ها صبح تا شب کار می‌کنند، با این امید که فرزندان‌شان همانند سایر هم‌سن و سالان اتاق مجزا و کامل داشته باشند، بتوانند در انواع و اقسام کلاس‌ها شرکت کنند و در کل، موفق به آینده دید هوشمندانه‌تری داشته باشند. بخشی از این اتاق‌ها، سرویس خواب و صد البته میز تحریر است. بر همین اساس، موضوع این مقاله را به انتخاب میز تحریر اختصاص داده‌ایم. خواه برای فرزند دلبندتان باشد، خواه برای خودتان به عنوان یک دانش‌آموز یا یک دانشجو و خواه برای پدر و مادران شاغلی که به این میزهای تحریر نیاز دارند.

ساخت میز تحریر

لزوم استفاده از میز تحریر چیست؟
ممکن است شما هم مانند من و امثال من، خاطراتی از زمان‌هایی به یاد داشته باشید که جلوی تلویزیون به صورت درازکش

تکالیف مدرسه

را انجام می‌دادیم. یا در نهایت، برای این‌که در کنار خانواده از برنامه‌های تلویزیون استفاده کنیم، تن به نوشتن مشق‌هایمان روی

میز ناهارخوری

می‌دادیم. تنها چیزی که در مورد این قبیل مشق‌‌ها اطمینان دارم این است که من هرگز چیزی از آن‌ها نیاموختم.

صدای افراد خانواده، خوردنی‌ها و تنقلاتی که احتمالا در این بین نوش جان می‌کردند و مادر گه‌گداری دلش تاب نمی‌اورد و برای ما نیز می‌اورد، صدای تلویزیون و ماجرای فیلمی که در حال پخش بود، همه و همه عواملی بودند که باعث می‌شدند حواس ما به همه‌جا باشد، الا همان صفحه‌ای که پیش رویمان است. شاید مرور همین خاطرات برای درک لزوم خریدن یک میز تحریر و قرار دادن آن در اتاق کافی باشد.

خرید میز تحریر

از طرف دیگر از نظر علمی، پشت میز نشستن، به ویژه زمانی که در حال مطالعه یا نوشتن چیزی هستیم و نیاز داریم به پایین خم شویم یا به صفحه مانیتور برای ساعت‌ها خیره شویم، خود مضرات و دردسرهای زیادی برای ستون فقرات ما خواهد داشت. بر همین اساس، بسیار مهم است که میز تحریری را انتخاب کنیم که در عین کارآمد بودن و پاسخ‌گویی به نیازهای ما، از نظر فیزیکی نیز بتواند ساپورت‌مان کند.

اما منظور از یک میز تحریر چیست؟
میز تحریر، در حقیقت عبارت است از یک میز احتمالا چوبی ساده، که ابعاد آن به اندازه‌ای باشد که بتواند نیازهای تحریری ما را پاسخگو باشد، برای قرار دادن کتب و

لوازم التحریر

جا داشته باشد و در عین حال، ما و به ویژه کودکان و

محصلین

را برای مطالعه بیشتر به سمت خود جذب کند.

این‌که این میز، دقیقا باید به چه صورتی ساخته شود، چه ابعادی داشته باشد یا در کل، چطور باید چنین میزی را به درستی انتخاب کرده و خریداری کنیم، در ادامه مورد بحث قرار خواهد گرفت.

میز تحریر خاص

راهنمای انتخاب میزهای تحریر
رای این‌که بتوانید یک میز تحریر درست، دقیقا بر اساس نیازهای خودتان یا فرزندتان انتخاب کنید، لازم است چندین فاکتور مهم را در نظر بگیرید:

    ملاحظات پزشکی را جدی بگیرید
اولین نکته در مورد انتخاب یک میز تحریر درست، دقت به ملاحظات پزشکی است. احتمالا افراد زیادی را دیده‌اید که به دلیل نگاه مداوم به مانیتور، دچار درد در ناحیه گردن هستند. یا بسیارند افرادی که به دلیل نیاز به نشستن مداوم به دلایل کاری، هموراه به مشکلات کمر درد و ستون فقرات دست به گریبان هستند. میز تحریر درست، در کنار یک

صندلی

اصولی می‌تواند این دو مشکل فیزیکی را برای همیشه حل کند.

کافی است میز تحریری را انتخاب کنید که مانیتور روی آن، در ارتفاعی قرار بگیرد که نسبت به دید شما زاویه مستقیم داشته باشد. یعنی نه خیلی بالا باشد و نه خیلی پایین. به همین سادگی! از طرف دیگر صندلی هم در صورتی که بتواند قوس طبیعی ستون فقرات شما را پوشش دهد، کمک زیادی به راحتی و سلامت‌تان خواهد کرد.

از طرفی، بهتر است هنگام

انتخاب صندلی

، توجه داشته باشید که در ساخت آن، از رویه مناسبی استفاده شده باشد. رویه‌ای که نه خیلی سفت باشد و نه خیلی نرم که داخلش فرو بروید.

میز تحریر دخترانه

    در انتخاب ابعاد میز تحریر دقت کنید
بیایید ابتدا در مورد صندلی صحبت کنیم. هنگام انتخاب صندلی باید دقت داشته باشید استانداردهای لازم رعایت شده باشند. در حالت کلی، عرض

نشیمن‌گاه صندلی‌

های تحریر معمولا ۹۰ درصد از طول ران را تشکیل می‌دهند. عرض کمتر باعث آسیب مشکلات عضلانی در شما شده و عرض بیشتر نیز باعث آسیب به زانوهایتان می‌شود. استاندارد طول نشیمن‌گاه هم معمولا ۴۰ تا ۵۰ در نظر گرفته می‌شود. ضمن این‌که ارتفاع میز و صندلی هر چقدر هم که انتخاب شده باشد، لزوما باید زانوهای شما هنگام نشستن زاویه ۹۰ درجه داشته باشند.

این در حالی است که زاویه ران و بدن هم در حالت نشسته، چیزی بین ۹۰ الی ۱۱۰ درجه به عقب است و این استاندارد لزوما باید رعایت شود تا بتوانید احساس راحتی کنید. همان‌طور که عنوان شد، تقعر و تحدب

پشتی صندلی

هم باید کاملا متناسب با فیزیک بدنی شما رعایت شده باشد تا از درد گردن، کمر درد و آسیب‌های ستون فقرات در امان باشید.

اما در مورد میز، باید قبل از هر چیز به خودتان و فیزیک بدنی و نیاز کاربری‌تان دقت کنید. اگر فردی قد بلند هستید، بدون شک نیاز خواهید داشت

ارتفاع میز تحریر

تان اندکی بیشتر از

ارتفاع استاندارد

باشد. از طرف دیگر،

مساحت میز تحریر

ی که قرار است انتخاب کنید، کاملا به محیطی که در آن ساکن هستید، فضایی که در اختیار دارید، قرار دادن یا ندادن مانیتور روی میز تحریر، میزان

فضای میز

ی که دوست دارید در اختیار داشته باشید و امثال آن بستگی دارد.

در ضمن، در مورد این‌که این

میز ساده

باشد یا کمی شکیل‌تر و تجملاتی‌تر، به سلایق و بودجه شما هم بستگی دارد.

میز تحریر پسرانه

    ببینید دل‌تان چه می‌گوید!
در کنار رعایت تمام استانداردها و ویژگی‌های

ارگونومیک میز

های تحریر، بهتر است کمی هم به حرف دل‌تان گوش کنید. امروزه انواع و اقسام میزهای تحریر روانه بازار می‌شوند که دل از هر بنی بشری می‌ربایند. این‌که چه طرحی انتخاب می‌کنید، جنس کاری که انتخاب می‌کنید چوب است، ام‌دی‌اف است، فلزی است یا …، این‌که

رنگ میز

تان دوست دارید در چه طیفی باشد تا به دل‌تان بنشیند و با

دکوراسیون اتاق

مورد نظر هم‌خوانی داشته باشد و صدها فاکتور ظاهری دیگر از این دست، همگی مواردی هستند که به خود شما بستگی دارند.

اگر قصد

خرید میز

کامپیوتر دارید، مقاله “چند نمونه

میز کامپیوتر مدرن

متناسب با دکوراسیون داخلی برای شماست.

اما در این میان، بهتر است به یک سری موارد ویژه هم دقت کنید:
     -این‌که اگر

فضای اتاق

مورد نظر کوچک است، از انتخاب

میزهای تحریر بزرگ

و جاگیر اجتناب کنید.
    -سعی کنید میز را در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار ندهید تا باعث ناراحتی چشم شود.
    -

میزهای تحریر مدرن

که قفسه کتاب و لوازم‌التحریر دارند، برای فضاهای کوچک مناسب هستند.
     -انتخاب مترال مناسب، هرچند هزینه اولیه بالاتری دارد، در بلند مدت مقرون به صرفه‌تر است.
    -وجود کشو در میز تحریر می‌تواند یک آپشن فوق‌العاده به شما بیاید.
     -انواع

میزهای تحریر چرخ‌دار

پیشنهاد خوبی برای افرادی هستند که دوست دارند دکوراسیون اتاق را مدام تغییر بدهند.
    -سعی کنید میز تحریر انتخابی، با

دکوراسیون اتاق

همخوانی داشته باشد و به عبارتی ست باشد.

میز تحریر مدرن


:: برچسب‌ها: خرید میز تحریر , ساخت میز تحریر , طراحی میز تحریر , میز تحریر ,



مبلمان مدرن
نوشته شده در شنبه 25 مرداد 1399
بازدید : 84
نویسنده : مینا ارمین نژاد

 

در زندگی مدرن امروز اگر می خواهید از صنعت مد در دکوراسیون داخلی عقب نمایند باید از پارامترهای مختلفی برای دکوراسیون کردن منزل بهره بگیرید. یکی از اصلی ترین گزینه های برای به روز تر جلوه دادن دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کار

مبلمان مدرن

است. شاید با خود بگوید به چه

مبلی مدرن

گفته می شود. باید به شما بگویم زمانی که متفاوت تر از همیشه با یک سبک جدید با استفاده از عناصر متفاوت کار دیزاین به انجام می رسد شما دکوراسیون مدرنی را به نمایش گذاشته اید. این وسایل می تواند سرویس مبل شما باشد که به سبک خاص و با لوازم دکوری جدید دیزاین شده است. یا اینکه با استفاده از لوازم دکوری متفاوت کار دکوراسیون را به انجام برسانید. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا شما را با سبک جدیدی از چیدمان در منزل آشنا کنیم. با ما همراه باشید تا مبل های ساده خود را به یک سرویس

مبل مدرن

در یک فضای کاملاً لوکس به تصویر بکشید.

مبلمان مدرن

ترفندهای استفاده از مبلمان قدیمی به جای مبلمان مدرن
اگر می خواهید یک

دکوراسیون مدرن

بامبلمان مدرن داشته باشید نیاز به صرف هزینه زیادی نیست. به شما چند ترفند برای این منظور پیشنهاد می کنیم. در مرحله اول اگر سرویس مبل شما زیاد آسیب ندیده است تنها به تعویض پارچه رویه مبل بپردازید. به سبکی که ایده پردازی شما را خاص تر از گذشته جلوه دهد. به عنوان مثال از پارچه های ساده و راه راه به طور همزمان برای پاف ها و کوسن ها بهره بگیرید. همچنین اگر به سبک های شلوغ رنگی علاقه مند هستید می توانید از پارچه های گل دار و پارچه های رنگی ساده استفاده کنید. می توانید به جای استفاده از میزهای قدیمی از پاف های بزرگ پارچه ای برای مدرن تر جلوه دادن دکوراسیون خود کمک بگیرید. در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه می شود از شال مبل، فرش پشمی، کوسن های طرح دار و دکوری های مدرن برای خاص تر کردن دکوراسیون بهره گرفت. همچنین شما می توانید با تغیر در نحوه چیدمان سبک منزل خود را به سبک مدرن تغیر دهید.

مبل ال

چیدمان مبلمان مدرن به سبک خاص
به شما توصیه می کنیم از ایده پردازی های ارائه شده بهره بگیرید. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید ایده پردازی مدرن یعنی حذف عناصر اضافی از دکوراسیون به شکلی که سادگی در فضا حاکم شود. به همین خاطر مبل مدرن بسیار ساده انتخاب می شوند. در تصویر ارائه شده یک

مبل ال

ساده سفید رنگ به همراه دو کوسن به عنوان مرکز اصلی دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته است. همی طور از یک صندلی تکی که با آباژور، پاف

جلو مبلی

و میز پذیرایی ست شده نیز بهره گرفته شده است. می خواهیم به شما بگویم برای دکور کردن به

سبک مدرن

نیاز به صرف هزینه زیادی نیست با تغیر پارچه رویه مبل ها و اضافه کردن یک صندلی خاص می توانید به یک سبک متفاوت دست پیدا کنید. حال اگر تصمیم دارید تمام فضا را با یک سبک خاص دیزاین کنید به شما توصیه می کنیم از متخصصان صنعت دکوراسیون برای زیبایی بیشتر منزل خود کمک بگیرید.

سبک مدرن

مبلمان مدرن با مبل های قدیمی
همان طور که در مطالب قبل اشاره شد شما می توانید مبل های قدیمی خود را به سبک مدرن تغیر شکل دهید. برای ایده پردازی منزل شما طرح فوق را به شما پیشنهاد می دهیم. شما می توانید از پاف پارچه ای بهره بگیرید که یکی از عناصر دکوری مدرن به شمار می آید. برای این منظور با یک رنگ متفاوت طراحی پاف پذیرایی خود را به انجام برسانید و از رنگ های متفاوت تر برای تعویض پارچه های مبل خود بهره بگیرید. این امر سبب می شود تا چیدمان شما به سبک مدرن تغیر جهت بدهد. از سوی دیگر می توانید با شال

مبل های رنگی

به فضا جلوه ای بهتر دهید. بر فرض در ایده پردازی ارائه شده یک چیدمان رنگی مد نظر قرار داده شده است. از آنجایی که دکوراسیون مدرن شما را به ساده چینی تشویق می کند. در این راستا فقط از پارچه های با تم رنگی ساده بهره گرفته شده است اما با تناژ رنگی متفاوت که خود سبب خاص تر شدن دیزاین شده است.

رادیمان

مبلمان مدرن با مبل های قدیمی
همان طور که در مطالب قبل اشاره شد شما می توانید مبل های قدیمی خود را به سبک مدرن تغیر شکل دهید. برای ایده پردازی منزل شما طرح فوق را به شما پیشنهاد می دهیم. شما می توانید از پاف پارچه ای بهره بگیرید که یکی از عناصر دکوری مدرن به شمار می آید. برای این منظور با یک رنگ متفاوت طراحی پاف پذیرایی خود را به انجام برسانید و از رنگ های متفاوت تر برای تعویض پارچه های مبل خود بهره بگیرید. این امر سبب می شود تا چیدمان شما به سبک مدرن تغیر جهت بدهد. از سوی دیگر می توانید با شال

مبل های رنگی

به فضا جلوه ای بهتر دهید. بر فرض در ایده پردازی ارائه شده یک چیدمان رنگی مد نظر قرار داده شده است. از آنجایی که

دکوراسیون مدرن

شما را به ساده چینی تشویق می کند. در این راستا فقط از پارچه های با تم رنگی ساده بهره گرفته شده است اما با تناژ رنگی متفاوت که خود سبب خاص تر شدن دیزاین شده است.

طراحی مبلمان

مبلمان مدرن با ساده ترین ایده پردازی
اگر نمی خواهید از مبلمان قدیمی خود استفاده کنید به شما خرید مبلمان مدرن را توصیه می کنیم. در ایده پردازی ارائه شده از یک پاف ساده استفاده شده است و مدرن جلوه دادن دکوراسیون تنها به دلیل

مبل های تکی

و صندلی های خاص برای مهمان ها است. همان طور که مشاهده می کنید نوع

طراحی مبل

های مدرن متفاوت است و این امر دلیل تفاوت آن ها با مبل های قدیمی است. در تصویر فوق از لحاظ طراحی و رنگ آمیزی نوع

طراحی مبلمان

متفاوت است. مبل های تکی که به عنوان صندلی مهمان مورد استفاده قرار گرفته است شبیه به یک سنگ طراحی شده است. این امر برای پایه های

مبل های رنگی

که در وسط فضا مورد استفاده قرار گرفته است نیز مشاهده می شود. شما می توانید با استفاده از یک

سرویس مبل

مدرن با کمترین عناصر دکوری فضا را بسیار خاص طراحی کنید. کافی است از گل های طبیعی یا مصنوعی همانند ایده پردازی ارائه شده بهره بگیرید تا بسیار متفاوت تر از همیشه کار دیزاین شما به پایان برسد.

سرویس مبل

نمونه ای از ایده پردازی مدرن در فضای خاص
اگر قصد دارید در یک

دکوراسیون خاص

دست به ایده پردازی بزنید به شما توصیه می کنیم در

انتخاب مبلمان

بسیار دقت کنید. اگر در این راستا سر رشته ای ندارید توصیه دیگر ما به شما بهره گرفتن از متخصصان دکوراسیون داخلی است تا شما را در این راستا یاری کنند. در این سبک از طراحی همان طور که مشهود است فضا به شکل چوبی طراحی شده است به همین دلیل باید از یک مبل رنگ روشن استفاده شود تا جلوه بهتری در فضا حاصل شود. در این تصویر سازی از یک مبل ال نیم دایره با چند مبل تکی بهره گرفته شده است که بسیار خوب به تصویر کشیده شده است. از آنجایی که رنگ مبل سفید است شما می توانید با استفاده از کوسن های رنگی جلوه بیشتری به دکوراسیون خود بدهید. شومینه طراحی شده نیز در مدرن تر کردن این ایده پردازی بی تأثیر نیست. باید بگویم برای یک فضای مدرن باید تمام عناصر در یک راستا در حرکت باشند. متخصصان صنعت دکوراسیون با کمترین هزینه در ابتدا مشاوره های لازم به جهت تغیر دکوراسیون را به شما ارائه می دهند و شما می توانید با توجه به نیاز خود طرح نهایی را پیاده کنید. یا اینکه از افراد با تجربه در این زمینه از صفر تا صد کمک بگیرید. شکی در این نیست که ایده پردازی با سبک ارائه شده نیاز به تجربه کافی در زمینه دکوراسیون داخلی دارد.

انتخاب مبلمان

مبلمان مدرن با طراحی ساده
شما می توانید بخشی از فضای منزل را با استفاده از یک

مبلمان ساده

و یک میز پذیرایی لوکس دیزاین کنید. به ایده پردازی ارائه شده دقت کنید قسمتی از فضا با استفاده از یک مبل و پاف ست به سادگی هر چه تمام تر دیزاین شده است. حتی رنگ استفاده شده برای این

کاناپه

تکی بسیار خاص انتخاب شده است. در ادامه با استفاده از یک میز پذیرایی بسیار لاکچری مرکز فضا دیزاین شده است. زیبایی میز با استفاده از آینه کار شده و لوستر استفاده شده سبب بیشتر جلوه دادن به فضا شده است. شما اگر فضای بیشتری در اختیار دارید می توانید از این ایده پردازی با کاناپه های بیشتری بهره بگیرید. به عنوان مثال با استفاده از دو سرویس مبل نیم دایره ای شکل اطراف میز را دیزاین کنید تا فضای بیشتری برای مهمان های شما تهیه دیده شود. مدرن شدن فضا به سلیقه و نگاه شما به محیط بستگی دارد. می توانید به صورت قرینه ای روبروی میز از دو کاناپه با رنگ های متفاوت استفاده کنید. بدون شک سادگی در طراحی یکی از گزینه های اصلی برای دکوراسیون های مدرن به شمار می آید.

طراحی مبل

نکات پایانی مبلمان مدرن
همان طور که می دانید و اشاره شد نیازی نیست مدام در حال خرید کردن باشید تا به یک دکوراسیون مدرن دست پیدا کنید. کافی است از پارامترهای که شما را در این راستا کمک می کنند بهره بگیرید. این عناصر می تواند یک شال مبل پشمی باشد یا یک شال مبل بافتنی که در تصویر از هر دو گزینه استفاده شده است. همچنین شما می توانید با استفاده از تابلوهای خاص و گلدان های دکوری متفاوت فضای اطراف مبلمان را دکور کنید. استفاده از آباژورهای بسیار زیبا همانند طرح زیر که شبیه به یک سنگ نمکی است خود می تواند به طراحی شما کمک کند. به شما توصیه می کنیم مثل همیشه استفاده از گلدان های طبیعی را در فضای منزل خود فراموش نکنید. این امر برای تمام دکوراسیون ها از دکوراسیون مدرن تاکلاسیک توصیه می شود.

گروه بازرگانی رادیمان

در نظر داشته باشیم که :

یکی از اصلی ترین گزینه های برای به روز تر جلوه دادن دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کار مبلمان مدرن است.


:: برچسب‌ها: مبلمان مدرن , مبلمان راحتی , مبلمان سلطنتی , مبلمان , مبل مدرن ,



سرویس خواب
نوشته شده در شنبه 25 مرداد 1399
بازدید : 69
نویسنده : مینا ارمین نژاد

 

مدل سرویس خواب

با توجه به سلیقه مشتری، مدل

سرویس خواب

در بازار بسیار متنوع می باشد و سرویس خواب هایی که تولیدکنندگان طراحی کرده و روانه بازار می‌کنند در انواع مختلف کلاسیک، مدرن، سلطنتی، مینیمال و غیره می‌باشد و شما می‌توانید با توجه به دکوراسیونی که برای خانه خود انتخاب کرده‌اید و همچنین میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید بهترین مدل را برای

سرویس خواب اتاق خواب

خود انتخاب کنید. البته در انتخاب مدل سرویس خواب حتماً تم کلی منزل و ابعاد فضا را هم در نظر داشته باشید. به طور مثال بهتر است در خانه های کوچک به سراغ

سرویس خواب سلطنتی

نروید خصوصاً اگر سقف خانه کوتاهی دارید و فراموش نکنید که زیباترین

مدل سرویس خواب

متناسب ترین آن برای فضای منزل شما خواهد بود.

سرویس خواب دخترانه
چنانچه قصد خرید سرویس خواب برای

اتاق خواب دخترانه

دارید می توانید از بین انواع مدل

سرویس خواب های دخترانه

فانتزی، لوکس و زیبایی که در سایت رادیمان موجود است خرید خود را انجام دهید و با توجه به هر رده سنی و هر سلیقه ای که دارید می توانید با توجه به قیمتی که تعیین می کنید خرید موفقیت آمیزی داشته باشید.
بهتر است به فرزند خود و همچنین روحیات او برای خرید سرویس خواب توجه کنید و چنانچه قرار است که اتاق خواب به صورت مشترک برای دو فرزند شما یا بیشتر باشد، می توانید

تخت خواب

سرویس خواب را به صورت دو طبقه هم خریداری کنید.

سرویس خواب پسرانه
سرویس خواب هایی که برای

اتاق خواب پسرانه

انتخاب می شود مدل های مختلف و زیادی دارد که هرکدام باعث زیبایی و جذابیت منحصر به فردی در فضای اتاق خواب پسرانه خواهد شد. ولی توجه داشته باشید که معمولاً در اتاق خواب پسرانه از

سرویس خواب های ساده

تر استفاده می کنند و اگر فرزندان شما در سنی هستند که تمایل دارند در انتخاب سرویس خواب نظر بدهند بهتر است برای خرید سرویس خواب از نظر آنها هم استفاده کنید و سلیقه آنها را هنگام خرید در نظر بگیرید.

سرویس خواب مدرن
مهمترین ویژگی سبک مدرن یا مینیمال سادگی و بی آلایشی وسایل و استفاده از خطوط موازی در آن است و می توانید در خانه‌ای که دکوراسیون مدرن دارد از

سرویس خواب مدرن

استفاده کنید و هنگام خرید علاوه بر زیبایی، حتماً کیفیت و مرغوبیت متریال سازنده سرویس خواب مدرن را هم در نظر بگیرید.

طراحی سرویس خواب

سرویس خواب ام دی اف
سرویس خواب ها در انواع مختلف جنس ها و طرح ها و مدل های مختلف ساخته و به بازار عرضه می شوند ولی در بین آنها سرویس خواب های ام دی اف طرفداران زیادی دارند و کیفیت و دوام این محصولات باعث محبوبیت آنها در بین مشتری‌ها شده است. این سرویس خواب ها نسبت به

سرویس خواب های چوبی

قیمت مقرون به صرفه تری دارند و با توجه به نوع متریال تنوع ساخت این سرویس خواب ها بسیار رضایت بخش است.

سرویس خواب ارزان و شیک
خوشبختانه تولیدکنندگان سرویس خواب با توجه به نیاز مشتری سرویس خواب ها را در قیمت های مختلف عرضه می کنند و شما می توانید با بودجه محدود هم، صاحب یک

سرویس خواب ارزان

و شیک در منزل خود باشید. این سرویس خواب ها در سبک های مختلف مدرن و کلاسیک عرضه می‌شوند که معمولاً در ساخت آن ها از چوب ها یا ترکیب چوب و چرم و پارچه استفاده می شود.
البته با توجه به سبک ساخت، طرح های آنها متفاوت خواهد بود ولی مهمترین ویژگی سرویس خواب ها طول عمر و دوام آنها می باشد و در انواع جدید سرویس خواب ها شما می توانید در زیر قسمت تختخواب کشو و کمد هم داشته باشید که این نوع مدل سرویس خواب برای منازل کوچک می تواند نقش کلیدی در بهینه سازی فضا داشته باشد.

سرویس خواب

سرویس خواب اسپرت
بیشتر جوانان و نوجوانان از استفاده از

سرویس خواب اسپرت

در اتاق خواب خود لذت می برند و معمولاً تناسب این سرویس خواب های اسپرت با دکوراسیون مدرن بیشتر است. این سرویس خواب ها در رنگ ها و طرح های مختلفی تولید می شوند و سادگی ظاهری و ایجاد فضای منحصر به فرد از اصلی ترین ویژگی های آنها می باشد.

سرویس خواب ترک
در بین انواع مختلف سرویس خواب،

سرویس خواب های ترکیه ای

محبوبیت زیادی در بین طرفداران

سبک کلاسیک

و استیل دارند زیرا معمولاً تخت خواب های سرویس های ترکیه ای تاج های بلندی دارند و در طراحی آنها از لمسه دوزی استفاده می‌شود. بالاتر بودن قیمت این سرویس خواب ها به علت به کار رفتن

چوب و متریال درجه یک

در ساخت آن ها می باشد و به همین دلیل طول عمر زیادی دارند.

سرویس خواب چوبی
در بین انواع مختلف سرویس خواب ها سرویس خواب های چوبی محبوبیت بیشتری در نزد مشتریان دارند و کیفیت این سرویس خواب ها بسیار بالاست و می توان گفت از نظر قیمت برای مشتری‌ها مقرون به صرفه تر خواهد بود و با ایجاد حس طبیعت در فضا، محیط آرامش بخشی در اتاق خواب ایجاد می‌کنند

سرویس خواب مدرن

سرویس خواب عروس
در

اتاق خواب عروس

می توانید از انواع مختلف سرویس خواب های سلطنتی و سرویس خواب های مدرن استفاده کنید که انتخاب سبک سرویس خواب مطابق با سبک کلی دکوراسیون منزل است.
اما سرویس خواب سلطنتی با رنگ سفید جلوه و جذابیت منحصر به فردی در فضای خانه تازه عروس ها ایجاد می کند.
اگر شما به دنبال سادگی سبک‌مدرن باشید و یا به دنبال تجمع و داشتن

سرویس خواب لوکس

در

دکوراسیون های مجلل

باشید می‌توانید از رنگ سفید کمک بگیرید زیرا این رنگ همیشه روی بورس بوده و به راحتی می توانید با سایر رنگ های دیگر آن را ترکیب کنید.

سرویس خواب جدید
چنانچه قصد خرید

سرویس خواب جدید

و مدرن را دارید می توانید بهترین نمونه ها و بالاترین کیفیت ها را در سایت رادیمان مشاهده نمایید تا از بین آنها با توجه به میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید و همچنین سلیقه افراد خانواده بهترین گزینه را انتخاب کرده و خرید مطمئنی را از سایت رادیمان انجام دهید

خرید سرویس خواب

خرید اینترنتی سرویس خواب
برای

خرید سرویس خواب

به صورت اینترنتی می توانید از بین مدل های مختلفی که در رادیمان موجود است، سرویس خواب مد نظر خود را با خیال راحت انتخاب کرده و با پرداخت نیمی از هزینه آن را درب منزل خود تحویل بگیرید و خیالتان از بابت کیفیت محصولات و قیمت آنها راحت خواهد بود زیرا دست واسطه ها کوتاه شده و محصولات به صورت مستقیم و با قیمت بسیار مناسب از کارخانه و کارگاه به شما تحویل داده خواهد داد.


:: برچسب‌ها: سرویس خواب , سرویس خواب مدرن , سرویس خواب پسرونه ,



صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد