کمد دیواری و انواع آن ها
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کمد دیواری و انواع آن ها
نوشته شده در یک شنبه 27 مهر 1399
بازدید : 77
نویسنده : مینا ارمین نژاد

 

کمدلباس

کمددیواری یا کمد لباس تاثیر زیادی بروی زیبایی و مرتب و منظم ماندن فضای اتاق خواب دارد.مطمئناً کسی نمی تواند منکر این داعا شود که پشت هر اتاق مرتب یک کمد جا دار ایستاده است .در گذشته  بیش از آن که کمد ها ی امروزی ساخته شوند.

برای مرتب نگه داشتن اتاق ها  از پستوها که لباس ها و وسایل اضافی خانه را در خود جای میدادند. استفاده میشد همان فضا های کوچکی که با یک آویز پارچه ای از باقی فضای خانه جدا میشدند.
مگر می شود اتاقی را بدون کمد ها و کشو ها زیبا بدانیم.؟ این عنصر جدا نشدنی در خانه های ما به قدری اهمیت دارد .که هر روز با انواع متنوع تر و زیبا تر و مدرن ترآن روبرو میشویم و از نظر طراحان باز هم جای کاردارد.
کمد ها در اوایل تولید از چوب ساخته میشدند .ولی با پیشرفت تکنولوژی و ساخت مواد جدید در صنعت چوب کمد ها را از این مواد تولید کردند .

مانند ام دی اف، پی وی سی ، هایگلاس که ام دی اف پر کاربردترین آن و پی وی سی و هایگلاس جدیدترین آن است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. برای مثال ام دی اف مات و ضد خش است . هایگلاس شیک و براق است پی وی سی کاملا ضد آب است .پس شما باید همه این ها راانتخاب در نظر بگیرید.

 

کمد دیواری

با گذشت زمان و کوچک شدن خانه ها و نیاز فراوان به فضای بیشتر برای نگه داری  لوازم.
کمدهایی که بر روی دیوار نصب می شدند  به وجود آمدند که آنها را کمد دیواری می نامند .

مزیت این کمدها این است که  فضای کمتری نسبت به کمدهای معمولی اشغال می کنند و فضای لازم برای وسایلی مانند لباس، رخت خواب و لوازم خانگی را فراهم می کنند. کمدهای دیواری، را بر اساس مدل اتاق یا فضای موجود ساخته میشوند.

کمد دیواری-رادیمان

 

کمدهای دیواری به دو نوع مختلف تقسیم بندی می شوند کمد دیواری ریلی و کمد دیواری درب لولایی که هر کدام ویژگی های مختص به خود دارند که در مطالب بعدی به آن می پردازیم

کمد دیواری درب لولایی

این کمد ها مانند کمد های معمولی درب های آن به طرف بیرون باز میشوند برای باز شدن درب این کمد های باید فضای مناسبی در نظر گرفته شود یکی از مزیت های های این نوع درب ها این است که میتوان از تمام فضای داخل کمد استفاده کرد

 

کمد دیواری ریلی:

با کوچک تر شدن خانه ها اتاق ها هم  بسیار کوچک شدند و به همین علت  دیگر فضا برای باز شدن درب کمد وجود ندارد،  پس برای این خانه ها یا همان خانه های آپارتمانی کمدهایی که درب های آنها به صورت ریلی باز و بسته می شود.

طراحی شد که برای باز شدن درب این نوع کمدها به فضای اضافه احتیاج نیست و البته این هم باید در نظر گرفت که این نوع کمد به  علت ریلی بودن درب آن نمیشود به صورت  همزمان از تمامی فضای کمد استفاده کرد، زیرا وقتی یک طرف کمد باز باشد، طرف دیگر بسته خواهد ماند.

کمد دیواری ریلی-رادیمان

کمد های کشویی:

نوع دیگر از کمد ها کمد های کشویی هستند که به تنهایی یا در ترکیب با دو نوع کمد دیگر در جای دادن وسایل به شما  کمک کنند این نوع کمد ها با کشوهایی بزرگ ریلی که دارای طبقه بندی هم هستند طراحی میشوند.

اتاق های کمدی

این نوع کمد ها اتاق های کوچکی هستند که در انتهای اتاق اصلی قرار دارند این کمد ها دارای آینه قدی رگال ، کشو و طبقه بندی هستند و حتی دارای میز ارایش و صندلی هم هستند این کمد ها بسیار شیک و زیبا هستند و در صورت فضای کافی و بودجه داشتن این نوع کمد ها را به شما پیشنهاد میکنیم.

 

اتاق کمد-رادیمان

راهنمای خرید کمد

  • برای خرید کمد فضا موردنظر خود را بررسی و اندازه گیری کنید.
  • در نظر داشته باشید که به چه مدل کمدی احتیاج دارید، کمدی درب ریلی، کشودار، طبقه دار یا مدل های دیگر.
  • رنگ مورد نظر خود برای دکوراسیون را مشخص کنید تا کمد دیواری خریداری شده با دکوراسیون اتاق همخوانی داشته باشد.



:: برچسب‌ها: کمدهای ریلی , کمد های دیواری , کمد کشویی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: